کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مواردی که باعث سوختن سیم‎کارت می‎شود

سیم‎کارت‌هایی که در فضای مرطوب، شرجی، شهرهای نزدیک دریا، در مجاورت حرارت بالا و... استفاده می‌شود، زودتر خراب شده و امکان سوختنشان بیشتر است.

به گزارش سافت گذر به نقل از سیتنا؛ سیم‎کارت‌ تلفن همراه نیز مثل هر چیز دیگری عمری مفید و محدود دارد. هر چه با دقت و توجه بیشتری استفاده شود، زمان بیشتر و استانداردتری کارآمد خواهد بود، هر قدر هم با بی‌توجهی و استفاده و مصرف نادرست همراه باشد، از عمر مفیدش کم شده و هزینه و وقتتان را بیشتر می‌گیرد.عمر مفید سیمکارت به نحوه استفاده، نگهداری و حتی میزان مصرف آن بستگی دارد.

افزایش میزان روشن یا خاموش بودن تلفن، مقدار و تعداد مکالمه، حتی تعداد پیامک‌های ارسالی و دریافتی، همه در کاهش عمر سیم‎کارت اثر دارد. به پیامک‌های بی‌حساب و کتابتان توجه بیشتری کنید!

سیم‎کارت معمولا وقتی می‌سوزد که صحیح از آن استفاده نکنید. صدمه فیزیکی، وارد کردن پین کد (معروف به Pin) اشتباه بیش از دفعاتی معلوم، وارد یا خارج کردن سیم‎کارت هنگام روشن بودن موبایل، اتصال موقت، نمناکی یا تماس با رطوبت، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، لمس یا آغشتن صفحه طلایی آن به ذرات غبار، چربی و... از عوامل دیگر خرابی و سوختن سیم‎کارت به شمار می‌رود.

سیم‎کارت‌هایی که در فضای مرطوب، شرجی، شهرهای نزدیک دریا، در مجاورت حرارت بالا و... استفاده می‌شود، زودتر خراب شده و امکان سوختنشان بیشتر است.

گوشی غیراستاندارد هم از آنجا که ولتاژها را به مقدار استاندارد یا بدرستی به سیم‎کارت منتقل نمی‌کند، در سوختن سیم نقشی بسزا دارد. در خرید گوشی دقت کنید.

دریافت پیغام Invalid Sim به معنای سوختن سیم‎کارت نیست؛ گوشی موبایل را خاموش و مجددا روشن کنید، مشکل برطرف خواهد شد. در صورت تکرار پیام، بررسی کنید که محل اتصال سیم کثیف نباشد.

از شناسنامه و قاب سیم‎کارت خود همچون سندی بهادار مراقبت کنید. این قاب سندی مورد نیاز برای دریافت خدماتی چون تعویض سیمکارت و مانند آن است.

در صورتی که قصد خرید و فروش سیم‎کارت‌های موسوم به شارژی را دارید، دل به برگه تایید خرید و فروش خوش نکنید. این برگه سند قابل قبولی تلقی نمی‌شود.

بهتر است کارت ملی خود را به نمایندگی اپراتور یاد شده ببرید و با مراجعه به دفاتر رسمی، نقل و انتقال آن را قانونی کنید تا هم امکان دریافت سیمکارت جدید را داشته باشید، هم در صورت سرقت یا سوء‌استفاده‌های دیگر، پای خود را از دام سوءاستفاده‌گران بیرون کشیده باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10026 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/04/24 تعداد مشاهده: 2170
سافت گذر