کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316159 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه عمر موبایل را دو برابر کنیم

مراقبت کردن از تلفن همراه می تواند کار کند تا این وسیله برای مدت های طولانی به خوبی برای شما کار کند و نیاز نباشد تا با پرداخت مبلغ زیادی گوشی خودتان را عوض کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تیآنالیز؛ مراقبت از گوشي تلفن همراه شامل نگهداري مناسب، نظافت ، شارژ باطري، نحوه استفاده از آن و در نهايت بازيابي گوشي پس از اتمام عمر مفيد آن است. نكات مفيد زير در نگهداري از گوشي به کاربران كمك مي كند تا بيشترين استفاده را از تلفن همراه خود ببرند.

** گوشی تلفن
در ابتدا باید به این نکته اشاره داشته باشیم که نگهداری از تلفن های همراه به چند دسته متفاوت تقسیم بندی می شوند. شما در ابتدا نباید بگذارید تا بدنه گوشی آسیب ببیند و پس از آن نیز باید مواظب باتری تلفن همراه باشید چرا که باتری قلب تلفن های همراه است.
گوشي تلفن همراه را از مكان هاي پر از گردوخاك وكثيف که ميتواند به قطعات مختلف آن ازجمله مدارهاي الكترونيك آسيب برساند دور نگهداريد. اگر ميخواهيد گوشي خود و يا لنز دوربين آنرا تميز كنيد از يك پارچه نرم، تميز و خشك استفاده كنيد؛هرگز براي اين منظور از مواد شيميائي يا پاك كننده هاي قوي استفاده ننمائيد.
گوشي تلفن همراه خود را هميشه خشك نگهداريد چرا که رطوبت، رسوب مايعات و در نهايت انواع مايعات ورطوبت داراي رسوبات معدني بوده وباعث زنگ زدگي قطعات الكترونيكي ميشود.
از وارد آوردن ضربه، تكان هاي شديد و به زمين افتادن موبايلتان خودداري نماييد چرا که نكانهاي شديد باعث شكسته شدن مدارهاي داخلي گوشي مي شود و زمين افتادن گوشي مي تواند به باطري آسيب جدي وارد نمايد.
هرگز گوشي خود را در مكانهاي با درجه حرارت بالا نگهداري ننمائيد. درجه حرارت بالا ممكن است عمر مفيد گوشي شما را كاهش داده وبه باطري آن آسيب وارد نمايد. مكانهاي بسيار سرد براي موبايل مناسب نيستند . وقتي گوشي به درجه حرارت معمولي بر ميگردد، رطوبت در داخل گوشي ايجاد شده وبه مدارهاي الكترونيك آسيب مي رساند.
اگر گوشي شما خيس شد باطري را خارج كرده وقبل از خشك شدن كامل دستگاه از قرار دادن باطري داخل گوشي خودداري فرمائيد. قطعات گوشي شما يكپارجه است بنابر اين براي دسترسي به باطري طبق دستورالعمل اقدام كنيد و مواظب باشيد باطري اتصال كوتاه نشود.اتصال كوتاه باطري با تماس ترمينال باطري با اشياءفلزي مانند سكه،گيره ويا قلم بوجود ميايد.

** محافظت از باطری تلفن همراه
از طریق تنظیمات مختلف دستگاه میزان مصرف باطری خود را در حد نیازتنظیم کنید: نور پس زمینه مانیتور ، مدت زمان لازم برای خاموش شدن LCD دراثر عدم استفاده (حالت Stand by) و بلندی صدای زنگهای مختلف از مهمترین آن ها هستند.
وقتی باطری را شارژ می کنید اجازه دهید این شارژ تا 100% ادامه داشته باشد و چند دقیقه هم پس از شارژ شدن کامل صبر کنید سپس دستگاه را از حالت شارژ خارج کنید. شارژ نا کامل دستگاه ماندگاری شارژ را کم می کند.
به گزارش مشرق،دستگاههای جانبی مثل Bluetooth را در صورتی که مورد استفاده نیستند خاموش کنید چون ماندگاری شارژ را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند. در صورتیکه حس می کنید در برنامه روزانه شما زمان لازم برای شارژ باطری در صورت تمام شدن شارژ وجود نخواهد داشت پیش بینی های لازم را انجام دهیدو زیاد با دستگاه کارهای غیر ضروری انجام ندهید.
همیشه برای شارژ کردن از شارژر اصلی خود دستگاه استفاده کنید و در مکان هایی که جریان برق نوسان دارد احتیاط کنید. اگر میزان استفاده شما از دستگاهتان زیاد است بهتر است باطری های با توانایی ذخیره بیشتر را برای دستگاهتان استفاده کنید که در برخی مدل ها به همراه دستگاه ارائه می شوند و در برخی دیگر باید از بازار خریداری کنید.
عمر مفيد باطري در شرایط متعارف حدود دو سال ميباشد. وقتي شارژ باطري در هنگام صحبت ويا حالت روشن بدون صحبت خيلي زود تمام مي شود ، زمان تعويض باطري فرا رسيده است.هميشه از باطري اصلي استفاده كرده و براي شارژ آن نيز از شارژر اصلي استفاده نمائيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10472 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/05/18 تعداد مشاهده: 3102
سافت گذر
نظرات بینندگان

hamidreza 1391/05/18 14:00
جالب بود.مرسی!
نظر قبلی باحال بود 1391/05/18 11:32
موافقم بذار برای ما یهگوشی نو بخره ما که بخیل نیستیم. ایرانی ها همه چیزو اسراف میکنند اینم روش!!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
به تو چه!!! 1391/05/18 09:49
یه روش نصف کردن عمر موبایل بزار بابامون یه گوشی نو بخره حداقل!!!