کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

نسخه RT آفیس ۲۰۱۳ برخی از امکانات نسخه رومیزی را نخواهد داشت

Office 2013 RT

مایکروسافت قصد دارد برخی از امکانات آفیس ۲۰۱۳ را در نسخه RT این مجموعه که برروی تبلت‌های ARM تحت ویندوز ۸ نصب خواهند شد، حذف کند. براساس گزارش یک منبع نزدیک به مایکروسافت، این غول نرم‌افزاری قصد دارد نسخه پیش‌نمایش Office 2013 RT را به عنوان بخشی از سیستم‌عامل ویندوز RT در اواخر سال جاری منتشر نماید. اما کدامیک از امکانات آفیس ۲۰۱۳ در نسخه مخصوص تبلت‌ها حذف می‌شود؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ براساس این گزارش مایکروسافت در سال جاری نسخه پیشنمایش آفیس ۲۰۱۳ مخصوص ویندوز RT را منتشر می‌کند، همچنین می‌دانیم که نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ مخصوص تبلت‌ها در اوایل سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

مایکروسافت برای بهینه‌سازی سیستم‌عامل Windows RT (ویندوز ۸ مخصوص ابزارهای مبتنی بر پردازنده‌های ARM مانند تبلت‌ها)، تصمیم گرفته تا برخی از امکانات آفیس را در نسخه RT آن حذف کند تا مطمئن شود که طول عمر باتری و قابلیت اطمینان آنها افزایش یابد.

از جمله مواردی که مایکروسافت قصد دارد در نسخه RT آفیس ۲۰۱۳ حذف نماید می‌توان به ماکروها، قابلیت نصب افزونه‌ها و پشتیبانی از زبان VBA اشاره کرد. این منبع نزدیک به مایکروسافت همچنین اعلام نموده که این غول نرم‌افزاری قصد دارد چند قابلیت کوچک دیگر را نیز از Office 2013 RT حذف نماید.

برای تایید این موارد باید منتظر اعلام رسمی مایکروسافت بمانیم اما سخنگوی این شرکت اعلام کرده که هنوز هیچ‌یک از بسته‌های جدید نرم‌افزاری ویندوز ۸ نهایی نشده‌اند. ما همچنین می‌دانیم که آفیس ۲۰۱۳ بصورت پیش‌فرض برروی تبلت‌های ARM نصب خواهند شد.

نظر شما در این باره چیست؟ مایکروسافت در ابتدای کار اعلام نموده بود که تفاوتی بین نسخه RT و نسخه رومیزی ویندوز و نرم‌افزارهای تحت این دو پلتفرم وجود نخواهد داشت اما هر روز خبرهای تازه‌ای در رابطه با محدودیت‌های نسخه‌های RT به گوش می‌رسد که باعث نگرانی بیش از پیش کاربران مشتاق  تبلت‌های ویندوز ۸ می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10483 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/05/18 تعداد مشاهده: 2416
سافت گذر