کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iPhone5 برگ برنده اپل

آیفون ۵ آخرين محصول شرکت اپل است که در قالب گوشي تلفن همراه به بازار عرضه مي‌شود ولي برقراري ارتباط بعنوان يک گوشي تلفن همراه تنها يکي از ويژگي‌هاي آن است. اين محصول با آخرين تکنولوژي و امکانات ويژه و منحصر به فرد طراحي و ساخته شده است. 


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ محصولات اپل اغلب با نوآوري‌هاي جديدي همراه بوده. به گوشي تلفن همراه iPhone5 ويژگي‌هاي جديدي اضافه شده که در بهبود کارايي آن تاثير به سزا خواهد داشت. 

داشتن صفحه نمايشي بزرگ با کيفيت بالا و دارا بودن دوربين عکسبرداري سه بعدي تنها نمونه‌هايي از ويژگي‌هاي iPhone5 در نگاهي کلي است ولي آنچه اين محصول را از ديگر رقبا متمايز مي‌کند داشتن سيستم عاملي سازگار با تکنولوژي ابر است. 

iPhone5 از طريق بي‌سيم شارژ مي‌شود. اين مدل داراي ۱ گيگابايت RAM بوده و از شبکه تلفن همراه نسل چهارم پشتيباني مي‌کند و نيز مجهز به NFC مي‌باشد.
 
iPhone5 نه تنها يک گوشي تلفن هوشمند است بلکه يک ميني iPad به حساب مي‌آيد. در ساخت اين گوشي از برترين تکنولوژي‌هاي روز استفاده شده تراشه‌هاي چهارهسته‌اي A6 آن توسط يک شرکت کره‌اي و دوربين آن نيز ساخت شرکت Sony مي‌باشد. 

در iPhone5 تکنولوژي جديدي بنام nanoSIMs بکار رفته که ۳۰ درصد کوچک‌تر از ميکروسيم‌کارت است که در داخل iPhone 4S استفاده شده بود همچنين آنتن آن در داخلش تعبيه شده است. 

برخي از سايت‌ها گزارش‌هايي ارائه داده‌اند مبني بر اينکه استيو جابز روي پروژه iPhone 5 با جديت کار مي‌کرده و باعث تغييرات اساسي در سبک و سياق تلفن‌هاي هوشمند شده است، برخي اين محصول را ميراث او مي‌دانند. 

هر چند که اپل به حفظ اسرار محصولاتش معروف است اما کارشناسان اين شرکت اعلام کرده‌اند که iPhone 5 بدليل داشتن ويژگي‌هاي خاص رقيبي جدي براي Samsung Galaxy S3 مي‌باشد.

اندازه و شکل ظاهري
iPhone 4S داراي صفحه نمايشگر ۵/۳ اينچي بوده اما صفحه نمايشگر iPhone۵ آنگونه که در تصوير نمايان است ۴ اينچي با کيفيت بسيار بالا و رزولوشن ۶۴۰ * ۱۱۳۶مي‌باشد. 

همچنين نسبت به مدل قبلي باريک‌تر شده و ضخامت آن به ۶/۷ ميليمتر رسيده است. در واقع يکي از باريک‌ترين گوشي‌هاي تلفن هوشمند مي‌باشد که ضخامت آن ۷/۱ ميليمتر از iPhone 4S باريک‌تر است.
صفحه نمايشگر آن ضدخش و ترک خوردگي بوده و در صفحه پشت آن هم از فلزي استفاده شده که ضدخش مي‌باشد. 

بدين ترتيب چالشي که در رابطه با iPhone 4 وجود داشت برطرف شده است. بطوريکه در نمونه‌هاي سفيد آن گزارش‌هايي از خش برداشتن و ترک خوردگي گزارش شده بود و اين خود دليلي بود که افراد کمتري از نمونه سفيد آن استقبال کنند. 

در صفحه نمايشگر اين گوشي از فناوري in-cell touchscreen استفاده شده است. اين صفحه تماما لمسي و براق بوده و کيفيت تصاوير در آن بسيار بالاست. 

بدنه اين گوشي از جنس Liquidmetal مي‌باشد. Liquidmetal نوعي آلياژ فلزي بسيار محکم و ضدخراش و ترک خوردگي است که داراي طيف وسيعي از خواص منحصر به فرد است و براي توليد در اشکال پيچيده، ظريف و کوچک مناسب مي‌باشد. طراحي بدنه اين گوشي توسط شرکت دفتر مرکزی اپل انجام شده است. 

دوربين
iPhone5 داراي دوربين ۸ مگا پيکسلي با تنظيمات سه بعدي است. کاربران مي‌توانند براي اينکه تصاويري با عمق دلخواه داشته باشد لنزهاي پيشرفته ميکرو به اين دوربين اضافه کنند. 

دوربين سه بعدي اين محصول هم براي عکاسي و هم براي فيلمبرداري بصورت HD مناسب است. حسگرهاي اين دوربين از طريق اشعه رادار و ليزر عمق فضاي پيرامون را تشخيص مي‌دهند. 

همچنين براي داشتن تصاويري با وضوح بيشتر حسگرهايي هم براي تشخيص رنگ و روشنايي محيط در آن طراحي شده است. Sony اعلام کرده است که نوع جديدي از حسگر CMOS پشت نوراني صرفا براي iPhone۵ طراحي شده که بطور قابل ملاحظه‌اي کوچک است که در باريک شدن اين گوشي نقش مهمي داشته و همچنين در بهبود کيفيت تصاوير موثر بوده است.

سيستم عامل
iPhone۵ مجهز به سيستم عامل iOS6 است که نسبت به نمونه قبلي آن iOS5 بسيار پيشرفته بوده و باعث مي‌شود تا اين گوشي را يک ميني iPad بنامند. iOS6 با بهره‌گيري از تکنولوژي ابری نسل تازه‌اي از سيستم‌هاي عامل را براي گوشي‌هاي تلفن هوشمند ارائه داده است. 

با اين سيستم عامل پشتيبان‌گيري از اطلاعات به سادگي در iCloud امکان‌پذير مي‌شود. کاربران مي‌توانند با WiFi Sync حجم بزرگي از اطلاعات را انتقال دهند. 

Apple TV هم براي انتقال تصاوير و فيلم‌هاي ويدئو از طريق بي‌سيم به تلويزيون، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. 

طبق آمار بدست آمده کاربران فضای ابری هنگام کارکردن در محيط آن احساس رضايت دارند زيرا محيط و صفحات ابر بگونه‌اي طراحي شده است که کاربر تصور مي‌کند در محيط کامپيوتر خود مشغول به‌کار است. 

باور افراد در محيط‌هاي نرم‌افزاري و پايگاه‌هاي اطلاعاتي ابر بگونه‌اي است که محاسبات و انجام مراحل گوناگون اختصاصاً در کامپيوتر آنها صورت مي‌گيرد و محيط پايگاه اطلاعاتي يا نرم‌افزاري فقط در اختيار آنهاست. 

در صورتي که امکان دارد در يک لحظه چندين نفر در نقاط مختلف دنيا در حال کار کردن در همان محيط کاري يا انجام محاسبات و عملياتي مشابه باشند که اين خود از مزايا و ويژگي‌هاي بارز تکنولوژي ابر است. 

افراد بعد از ذخيره فايل‌هاي خود، قادرند از هر وسيله‌اي که به اينترنت متصل است به اطلاعات و نتايج بدست آمده دسترسي يابند. کاربران مي‌توانند دسترسي به فايل‌هاي خود را براي افرادي خاص مجاز اعلام نمايند يا غيرقابل دسترس کنند. امنيت اطلاعات ذخيره شده در ابر يکي از ويژگي‌هاي بارز آن است. سوکت انتقال اطلاعات که در مدل‌هاي قبلي ۳۰ پين داشته در مدل جديد کوچک‌تر شده و ۹ پيني طراحي شده است.

قيمت
بعد از مقايسه ويژگي‌هاي iPhone 4S بطور حتم هر کاربري با اطمينان خاطر iPhone۵ را انتخاب مي‌کند در اينجاست که بحث قيمت مطرح مي‌شود، پيش‌بيني شده است که iPhone۵ ۶۳۹.۹۹ دلار قيمت‌گذاري شود درحالي که قيمت iPhone 4S ۴۱۹.۹۹ دلار مي‌باشد.
 
همچنين پيش‌بيني مي‌شود که بعد از ارائه محصول جديد، نه تنها قيمت iPhone 4S کاهش يابد بلکه فروش آن هم کم شود بطوريکه همکنون ۲۰ تا ۲۵ درصد از فروش آن کم شده است. 

ناگفته نماند که هم‌اکنون برخي از نمايندگي‌هاي اين شرکت تخفيفي ويژه براي خريداران اين گوشي قائل مي‌شوند.

امکانات جانبي
تکنولوژي NFC يک نوع ارتباط بي‌سيم کوتاه رمزگذاري شده با برد تقريبا ۴ سانتيمتر مي‌باشد. در اين روش براي پرداخت پول مي‌توان بجاي استفاده از کارت يا وجه نقد از گوشي تلفن همراه هوشمند استفاده کرد. NFC اين قابليت را دارد که اطلاعات را از روي چيپ RFID بخواند. 

خواندن برچسب‌هاي ديجيتالي مجهز به RFID از نمونه‌هاي آن است بدين ترتيب اطلاعات کاملي از محصول يا وسيله‌ مورد نظر در گوشي تلفن همراه کاربر ديده مي‌شود که حاوي متن‌ و يا لينک‌هايي است که کاربر مي‌تواند آنها را ذخيره کرده و با نزديک کردن گوشي به پرينتر اطلاعات را چاپ کند، حتي مي‌تواند براي دوستان خود ارسال نمايد. 

NFC در تبادل اطلاعات و در انجام بازي‌هاي تحت شبکه کاربرد فراواني دارد. iPhone۵ نيز با دارا بودن سيستم عامل iOS6 تحت ابر و NFC نه تنها تبديل به کيف پول ديجيتالي شده بلکه تمامي نياز‌هاي کاربران را در رابطه با دريافت يا ارسال اطلاعات برآورده مي‌کند.

iPhone 4S بخريم يا منتظر iPhone5 بمانيم؟
گوشي تلفن iPhone 4S از بسياري جهات پيشرفته است؛ داشتن پردازنده سريع، دوربين مناسب و موارد متعددي از اين قبيل و نيز مجهز بودن به برنامه صوتي Siri بسيار مطلوب بنظر مي‌رسد ولي iPhone5 با يک رويکرد انقلابي‌تر وارد بازار خواهد شد. 

بزرگ بودن صفحه نمايش و باريک شدن آن از مزاياي ويژه‌اي است که در نگاه اول بيننده را مجذوب مي‌کند. گوشي تلفن iPhone 4S داراي سيستم عامل iOS5 مي‌باشد در حالي که گوشي تلفن همراه iPhone5 مجهز به سيستم عامل iOS6 است که کاربران را قادر مي‌سازد تا از تکنولوژي ابر استفاده کنند و فايل‌ها و اطلاعات خود را در فضاي ابر ذخيره کنند. 

امکانات زيادي در اين دو گوشي تعبيه شده است که برخي از آنها در هر دو مشترک است ولي آنچه اين محصول جديد را متمايز مي‌کند NFC است که iPhone5 را تبديل به کيف پولي براي شما مي‌کند که هميشه به حساب بانکي شما متصل است. 

تمامي محصولات اپل بگونه‌اي طراحي مي‌شود که تمامي افراد با سليقه‌هاي مختلف آن را مي پسندند. 

کارشناسان معتقدند که يکي از محاسن طراحي محصولات اپل برداشتن کليشه جنسيتي است بطوريکه همه افراد جامعه اعم از خانم‌ها و آقايان و افرادي که هميشه بدنبال آخرين و برترين تکنولوژي روز هستند و يا حتي افرادي که تنها از جنبه‌هاي کارايي و راحتي کارکرد، يک محصول را انتخاب مي‌کنند مورد قبول مي‌باشد. 

آنچه مشتريان اين شرکت را راضي نگه داشته است پيشرفت در تکنولوژي محصولات اپل است. اين شرکت راه حل‌هايي براي نياز‌هاي تعريف نشده افراد ارائه مي‌دهد که آنها را در بهبود عملکرد و سرعت عمل در کارها کمک مي‌کند. به همين علت بهتر است تا آمدن محصولي جديد با قابليت‌هاي تازه منتظر باشيم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11802 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/08/11 تعداد مشاهده: 2699
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مطلب قدیمی 1391/08/13 17:55
سلام
این مطلب که قدیمی است؟
تاریخ گذشته است.
SoftCenter TM 1391/08/12 19:20
فقط اندروید ...
.... با چشم باز و گوش شنوا و تخصص و آگاهی این حرف و میزنم
روزی که به دوستام از اندروید می گفتم , مسخرم میکردند
و حال 75% بازار مال اندرویده
وحقشه
چون؟
چون؟؟
چون؟؟؟
سرعت . کیفیت . برنامه و نوآوری هاش تکه
Then Only Android . . .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
پیمان عباس زاده 1391/08/12 14:21
فقط یک سئوال از نویسنده این متن داشتم و اونم اینکه: حالتون خوبه؟
ناشناس 1391/08/11 19:03
در ضمن جنس بدنش هم Liquid metal نیست!آلومینیوم فشرده هست!
ناشناس 1391/08/11 19:01
تازه NFC هم نداره!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
i 1391/08/11 17:50
دروغ شاخ دار تر از این نشنیده بودم!
Liquidmetal !!!
NFC !!!
فکر کنم کلا برعکس گفتین!!
amr 1391/08/11 11:54
اینا چین شما نوشتین؟
این مطلب از کدوم سیاره یا دنیای موازی اومده؟