کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم‌های احراز هویت هدف تروجان

بد افزار

شرکت امنیتی ESET درباره یک تروجان بانکی جدید هشدار داد که برای این طراحی شده است که به سیستم‌های احراز هویت چند فاکتوری موبایل که برای مقابله با نسل‌های قدیمی‌تر بدافزارها ایجاد شده بودند، ضربه وارد کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این تروجان تاکنون کاربران کشورهای چک، ترکیه، پرتغال و بریتانیا را هدف قرار داده است. این تروجان که پس از کشف آن در اواسط آگوست Spy.Hesperbot نام گرفته است، از ترفندهای معمولی مانند ثبت ضربات صفحه کلید، تهیه ویدئو و تزریق html بهره می‌برد، اما با استفاده از یک سرور VNC کنترل راه دور و یک برنامه موبایل برای گوشی‌های هوشمند، سیمبین، بلک‌بری و اندروید، هوشمندتر شده است.

این کمپین نخستین بار در جمهوری چک کشف شد که مهاجمین با استفاده از ایمیل‌های جعلی، خود را به جای سرویس پست این کشور جا زده بودند. این بدافزار در طول تابستان در ترکیه نیز فعالیت کرده است و صدها بار در مورد آن به ESET گزارش داده شده است. در پرتغال و انگلستان نیز مواردی از فعالیت این بدافزار مشاهده شده است.

به گفته یک محقق ESET، تحلیل این تهدید نشان می‌دهد که ما درگیر یک تروجان بانکی شده‌ایم که عملکرد و اهدافی مشابه زئوس و SpyEye دارد، ولی تفاوت‌های عمده در پیاده‌سازی نشان می‌دهد که این یک خانواده جدید بدافزاری است و ویرایشی از تروجان‌های شناخته شده پیشین نیست.

به نظر می‌رسد که این بدافزار برای این طراحی شده است که کلمات عبور یکبار مصرف و کدهای ارسال شده به گوشی‌های موبایل برای احراز هویت در لاگین را سرقت کند. این بدافزار همچنین می‌تواند برای سرقت اطلاعات لاگین از نشست‌های بانکی موبایلی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

حملات بر روی سیستم‌های بانکی حدود چهار سال پیش و با ظهور تروجان زئوس افزایش یافت و از آن زمان تا کنون، این حملات به صورت موجی بازگشت داشته است. در اوایل پیدایش زئوس، سیستم‌های بانکی آماده مقابله با این بدافزارها نبودند، اما اکنون وضعیت بهبود یافته است و دفاع و تعقیب بهتری در برابر خرابکاران صورت می‌گیرد.

وقوع موج تازه‌ای از حملات بانکی در ابتدای سال جاری و پس از لو رفتن کد بدافزار Carberp پیش‌ بینی شده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16776 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/06/23 تعداد مشاهده: 1817
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر