کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینستاگرام برای ویندوز فون بالاخره عرضه شد

نسخه ویندوز فون نرم‌افزار محبوب اینستاگرام بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت. نوکیا فشار زیادی به اینستاگرام برای متقاعد نمودن این شرکت جهت ساخت نسخه ویندوز فون نرم‌افزار خود وارد کرده بود و حالا نهایتا این نرم‌افزار محبوب در ویندوز فون استور برای استفاده عموم قرار داده شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در حالی‌که کاربران زیادی از نسخه غیر رسمی اینستاگرام استفاده می‌کردند، از این به بعد می‌توانند با نسخه اصلی که نتیجه تلاش میکروسافت می‌باشد کار کنند. اخیرا اینستاگرام موفق شد آمار کاربران فعال خود را به سقف ۱۵۰ میلیون برساند و اعلام رسمی عرضه این نرم‌افزار برای ویندوز موبایل بدون شک بازار جدیدی را برای گوشی‌های ویندوز فون باز خواهد کرد.

instagram-windows-phone
نسخه ویندوز فون اینستاگرام شامل تمامی فیلترهای نسخه iOS و اندروید است اما یک نقص بزرگ دارد و آن عدم امکان آپلود کردن ویدئو هاست. محبوبیت این قابلیت روز به روز در حال افزایش است، و نبود این امکان نقطه ضعفی برای اینستاگرام نسخه ویندوز به حساب می‌آید. سخنگوی اینستاگرام در این مورد گفته است: کار ما هنوز تمام نشده است و ما در حال گسترش نسخه ویندوز موبایل نرم‌افزار هستیم تا در آینده بتوانیم بهترین نسخه از این نرم‌افزار را به شما ارائه دهیم. البته در نسخه فعلی امکان انتخاب افراد (Tag) و همچنین مشاهده نقشه‌ها در حالت جئوتگ (GeoTagged) نیز وجود ندارد. در نسخه ویندوز فون این نرم‌افزار اگر کسی شما را در تصویری انتخاب کرده باشد، شما هنوز هم میتوانید انتخاب را غیر فعال (Untag) و انتخاب‌های افراد دیگر را مشاهده نمایید.

اینستاگرام به این نکته اذعان است که این نسخه از نرم‌افزار از حالت App-photo-taking پشتیبانی نمی‌کند اما ما توانستیم این قابلیت را پیدا کنیم و جالب اینکه به خوبی نیز کار میکرد. کاربران ویندوز فون  به جای ورود به واسط کاربری دوربین مستقیما به قسمت دوربین وارد می‌شوند اما دکمه عکس‌بردای در انتها شما را به واسط کاربری دوربین، جایی که میتوانید عکس‌برداری نمایید و برای تصاویر خود فیلترهای مختلف را اعمال کنید هدایت می‌شوید.  این عملکرد شبیه به نسخه iOS ویا اندروید نیست اما نتیجه کار یکسان می‌باشد.

در مجموع این نرم‌افزار ‌به خوبی بر روی گوشی‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون کار می‌کند و ابزار سریعی برای دسترسی به اخبار و مشخصات کاربر در این نسخه از نرم‌افزار گنجانده شده است.  اگر از امکان ویدئو در اینستاگرام استفاده می‌کردید ممکن است تازمان معرفی نسخه رسمی جدیدتر هنوز تمایل به استفاده از نسخه‌های غیر رسمی اینستاگرام نظیر ۶tag را داشته باشید. اینستاگرام اعلام کرده است که این نسخه بتا نرم‌افزار می‌باشد و امکانات جانبی بیشتر قطعا در نسخه‌های بعدی گنجانده خواهد شد.

از آنجایی که در نسخه فعلی ویندوز موبایل اینستاگرام امکان پشتیبانی مستقیم از دوربین وجود ندارد، کاربران باید عکس‌های خود را همانطور که در بالا ذکر شد به صورت جداگانه گرفته و بعد از طریق اینستاگرام آپلود نمایند. یک دکمه در نرم‌افزار شما را به گزینه دوربین هدایت می‌کند و بعد از اینکه تصویر برداری کردید مجددا به قسمت تنظیمات فیلترها و آپلود عکس هدایت خواهید شد. اینستاگرام در این خصوص گفته است: ما در خصوص هر سیستم عامل بررسی می‌کنیم که کاربران چگونه از آن سیستم عامل استفاده می‌کنند و نرم‌افزار خود را بر اساس تجربیات کاربران همان سیستم عامل طراحی می‌کنیم.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17964 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/09/01 تعداد مشاهده: 1642
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

arefeh talebi 1393/06/05 02:00
سلام.چجوری میتونم دانلود کنم.تشکر