کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی تلفن‌همراه با طلای ۲۲ عیار و ۷۶ قطعه الماس بی‌عیب و نقص!

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف طراح بریتانیایی طلا و جواهر ؛”استوارت هیوز “    ۳۸ ساله ،این تلفن های همراه را فقط به تعداد ۱۰ عدد تولید کرده است.

این تلفن های همراه فقط دارای ۹۰۰ گرم وزن خالص ،بدون در نظر گرفتن وزن جواهرات ۲۲ عیار به کار رفته در آن دارد.

البته در این تلفن های همراه فناوری های مدرن به کار رفته و دارای قابلیت دسترسی به اینترنت و ارسال پیامک‌های متنی و صفحه نمایش رنگی به همراه پخش فایل‌های تصویری MP4 را دارا می‌باشد.

اما ویژگی‌های فوق العاده این تلفن همراه شامل بکار بردن ۷۶ قطعه الماس بی عیب و نقص در ان و دارا بودن بدنه‌ای از جنس گرانیت خالص است و در ضمن این دستگاه دارای طولی برابر ۸ اینچ وعرضی معادل ۳ اینچ است و همچنین به همراه باطری ابل شارژ دارای وزنی معادل یک کیلو ۳۸۰ گرم خواهد بود.

دارندگان این تلفن همراه همجنین به عضویت مجانی باشگاه “Prive” بین المللی به مدت یکسال که ارزشی ۲۰معادل ۲۰ هزار پوند دارد خواهند درآمد که این شرکت خدماتی همچون نگهبان ،بادی گارد ،برنامه ریزی تعطیلات و ماشین‌های مسابقه لوکس را برای اعضای ثروتمند خود تدارک می‌بیند.

گفتنی است که یک شرکت کانادایی سفارش ساخت این تلفن های همراه را ۶ هفته پیش به هیوز سفارش داده است.

هیوز پیش از این کارهایی مانند طلا اندود کردن نوکیا ۸۸۰۰ و آیفون انجام داده و سفارش ساختiPad  طلا اندود را نیز با شرکت اپل منعقد کرده است.

هیوز در مورد کارهای خود گفت:”کار من ناشی از ایده‌های ساده است ولی در عمل چیز بسیار عالی از اب در می‌آید و هر کس که این تلفن های همراه را می‌بیندگویی هیپنوتیزم شده است و من برای کارهای خود از محصولات با کیفیت بسیار بالا استفاده می‌کنم”

هیوز به تازگی ساخت یک تلویزیون طلا اندود را با قیمت پایه یک میلیون و ۲۵۰ هزار پوند به تازگی به پایان رسانده است.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2014 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1389/01/23 تعداد مشاهده: 1535
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر