کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویر منتسب به جی۳ فاش شد

کمپانی‌های اندروید یک به یک در حال معرفی و عرضه‌ی پرچمداران سال خود به بازارها هستند. سامسونگ و اچ‌تی‌سی محصولات خود گلکسی S5 و اچ‌تی‌سی وان را به بازار عرضه کرده‌اند. سونی نیز اکسپریا Z2 را معرفی کرده، ولی هنوز خبری از آن در بازار‌های اصلی نیست. یکی از محصولاتی که سال گذشته برای اندرویدی‌ها خط و نشان کشید، جی۲ بود که رفته‌رفته به معرفی نسل جدید آن نزدیک می‌شویم. روز گذشته تصاویری از ال‌جی ایسای منتشر شد که براساس گمانه‌زنی‌ها جی۳ شباهتی نزدیک به آن خواهد داشت. حال تصویری منتسب به جی۳ منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت، جی۳ هنوز بک تلفن‌هوشمند غیررسمی است که بخش اعظمی از مشخصات منتسب به آن ساخت شایعات و شواهدی است که کارشناسان با استناد به آن‌ها به پیش‌بینی این تلفن‌هوشمند پرداخته‌اند. براساس آخرین تصاویر منتشر شده‌ی منتسب به این تلفن‌هوشمند، تصویر و اطلاعات منتسب این تلفن‌هوشمند توسط یکی از منابع آگاه داخلی درز کرده است.

همانطور که می‌دانید گویا ال‌جی در جی۳ از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2,560 در 1,440 بهره خواهد برد. منبع مورد نظر نیز که این ابزار را از نزدیک رویت کرده، کیفیت صفحه‌ی نمایش آن را خارق‌العاده توصیف نموده است، همچنین گویا ال‌جی به لطف توانایی در مورد کاهش حاشیه‌ی تصویر، موفق به تعبیه‌ی صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی در قابی به اندازه‌ی گلکسی S5 شده که صفحه‌ی نمایش آن 5.1 اینچ است.

همچنین وی الگوی طراحی نسل جدید را منطبق بر جی۲ عنوان کرده است که بارزترین ویژگی آن بهره‌گیری از کلیدهای فیزیکی در پشت است. بر مبنای گفته‌های این منبع، جی۳ دارای بدنه‌ی پلاستیی مات صیقلی در پشت است که تا حدودی یادآور الگوی مورد استفاده در اچ‌تی‌سی وان جدید است، هرچند اچ‌تی‌سی با بکارگیری از فلز متمایز از دیگر رقبا است. گویا ال‌جی در جی۳ امکان جابجا کردن قاب پشتی را فراهم کرده است که از این‌رو می‌توان به تعبیه حافظه‌ی میکرو SD ار طریق پشت تلفن‌هوشمند امیدوار بود.

تمامی کلیدهای فیزیکی به پشت دستگاه منتقل شده و فقط می‌توان از کلید‌های روی صفحه‌ی نمایش در جلوی تلفن‌هوشمند استفاده کرد. همچنین ال‌جی یک لامپ ال‌ای‌دی را روی کلید روشن/خاموش قرار داده است. ضمناً کلیدهای فیزیکی نسبت به جی۲ کوچک‌تر شده است.

هنوز اطلاعات دقیق در مورد دوربین ارائه نشده است، اما می‌توان در تصویر منتسب به این تلفن‌هوشمند فلاش دو گانه را در کنار دوربین دید. همچنین شیار مشکی رنگی نیز در سمت دیگر دوربین قرار دارد که نمی‌توان به روشنی در مورد آن سخن گفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20260 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/01/28 تعداد مشاهده: 1729
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

milad 1393/01/31 20:50
ال جی واقعا شرکت خلاقیه و و هر نسل امکانات جدیدی رو به گوشیش اضافه میکنه تا تفاوتها احساس بشه
در حالی که میبینیم سامسونگ تغییرات آنچنانی در اس 5 نسبت به اس4 نداده (البته باتریش خیلی خوب جواب داده)
lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1393/01/31 20:09
من ازینا میخوام ولی پول ندارم :((
milad majd 1393/01/30 13:56
این گوشی معرکه ست .. میترکونه سامی رو .. ال جی داره جلو میزنه همه رو