کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین بازی با پشتیبانی از دستورات صوتی PS4

استفاده از کنترل صوتی و دستیار صوتی در وسایل همراه، تلویزیون‌ها و محصولات صوتی و تصویری تدریجاً گسترش یافته ولیکن در دنیای بازی کمتر از این نوع تعامل با کنسول‌ها و دستگاه‌های بازی استفاده شده است. کینکت مایکروسافت راه را برای گسترش این روش نوین هموار کرده و کم‌کم سایر کنسول‌ها و از جمله پلی‌استیشن 4 سونی هم باید از آن استفاده کنند. در ادامه اولین عنوانی که برای بازی با فرامین صوتی روی کنسول PS4 سونی معرفی شده را بررسی می‌کنیم.

There Came an Echo

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت، کنسول PS4 از نظر قدرت پردازشی به ویژه پردازش گرافیکی نسبت به رقیب مایکروسافتی خود پیشتاز است و یکی از دلایل اصلی فروش خوب آن هم، همین مورد بوده است. کنسول سونی به نظر برخی از بازی‌خورها بهتر است چرا که گرافیک قوی‌تر، کنترلر جالب و امکانات کاربردی‌تری دارد، ولی عده‌ی دیگری به ایکس‌باکس وان و واسط گرافیکی شبیه ویندوز 8 آن بیشتر علاقه دارند چرا که علاوه بر سیستم عامل آشنای آن، امکاناتی مثل کینکت 2 و نرم‌افزارهای مفیدی مثل اسکایپ هم در آن پیش‌بینی شده است. بخش تلویزیون آن هم به نظر برخی بسیار مفید است.

به هر حال کینکت 2 در ایکس‌باکس وان یکی از دلایلی است که برخی بازی‌خورها را به سمت خرید آن سوق می‌دهد. کینکت اول و حالا نسخه‌ی دوم آن برای شناسایی حرکات کاربر و استفاده از آن در انجام بازی‌ها یا استفاده از مالتی‌مدیا و نرم‌افزارها به کار می‌رود. میکروفون و پردازش خوب صدا هم از مزایای آن است.

در پلی‌استیشن 4 قطعاً استفاده از دستورات صوتی به راحتی ایکس‌باکس وان نیست، بنابراین سازنده‌ی بازی There Came an Echo برای عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشنی این عنوان جالب با مشکلاتی روبرو خواهد شد. قبلاً قرار بر این بود که این بازی برای ایکس‌باکس و پی‌سی عرضه شود. یک بازی استراتژی کار تیمی که با استفاده از دستورات صوتی می‌توان از آن لذت برد. البته گیم‌پد یا دسته‌ی بازی هم در انجام آن بسیار مفید است ولی ضروری و الزامی نیست.

دستورات صوتی که برای این بازی تعریف شده شاید کامل و قوی نباشند و این موضوع در مورد هر سه نسخه‌ی پی‌سی، ایکس باکس و پلی‌استیشن 4 صدق می‌کند، اما امکان اضافه کردن و بهینه کردن دستورات وجود دارد. نکته‌ی مثبت کار این استودیوی بازی‌سازی این است که یک عنوان جالب را برای هر سه کنسول عرضه می‌کند.

سازنده‌ی بازی می‌گوید توسعه‌ی نسخه‌ی مخصوص پلی‌استیشن 4 به سرعت انجام می‌شود و نسبتاً آسان است. حتی مراحل ابتدایی برنامه‌نویسی صوتی هم انجام شده است ولی هنوز مشخص نشده که چه زمانی شاهد فروش بازی در فروشگاه‌ها خواهیم بود.

نسخه‌ی مخصوص پی‌سی در اولویت قرار دارد و حدود 6 ماه دیگر روی Steam عرضه می‌شود. این نسخه از تکنولوژی صوتی ویژه‌ی اینتل به نام RealSense پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی مخصوص پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ممکن است هم‌زمان عرضه شوند ولی فعلاً خبری در مورد زمان عرضه در دست نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20277 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/02/01 تعداد مشاهده: 2020
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر