کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماجرای بچه‌ای که در فیس‌بوک گم شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ مفقود شدن پسربچه‌ای 2 ساله در فرانسه توسط عمه بزرگ‎تر وی به پلیس گزارش شد. زمان زیادی طول نکشید تا پلیس متوجه شود که یک جای این ماجرا می‌لنگد!
 
حواستان جمع باشد

زندگی امروزه ما تقریباً ترکیبی از زندگی مجازی و واقعی است. گاهی اوقات حتی گیج می‎شویم که کدام واقعی و کدام مجازی است یا کدام یک مهم‌تر از دیگری است. با این وجود زمانی که به پلیس فرانسه گزارش شد که پسر بچه‎ای دو ساله گم شده است، آن‎ها باور کردند که این گزارش واقعی است. عمه بزرگ "کایسون باسینیو"، یا کسی که ادعا می‎کرد عمه وی است، گزارش کرد که وی گم شده است.

به گزارش روزنامه "گاردین"، زن اصرار می‎کرد که این پسربچه دو ساله، یک هفته است که پیدایش و احتمالاً در محوطه پارکینگ یک سوپرمارکت ربوده شده است. وی ادعا کرد که پسربچه و پدرش در آن موقع از یک‌دیگر جدا شده بودند.

بالأخره پلیس شروع به جستجو کرد. حتی غواصانی را به زیر آب فرستادند تا ببینند که آیا پسربچه در دریاچه غرق نشده است. با این وجود زمانی که جستجو پیش رفت، پلیس به تدریج متوجه شد که داستان عمه پسربچه یک جایش می‌لنگد و گفته‌های وی ضد و نقیض هستند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در این میان پلیس پروفایل فیسبوک "رایان"، پدر فرضی باسینیو، را چک کرد و متوجه شد که هیچ اثری از وی یا کودک دو ساله‎اش در دنیای واقعی وجود ندارد. این مسئله باعث شد که افسران پلیس به این موضوع فکر کنند که شاید کسی سعی داشته است با آن‎ها شوخی کند، یا انتقام بگیرد یا حتی مشکل روانی دارد.

"اریک مازود"، دادستان شهر "کاست" فرانسه، در مصاحبه‏ای با روزنامه گاردین گفت: "تحقیقات نشان داد که پرونده آدم‎ربایی تبدیل به گزارشی در مورد وقوع یک جرم خیالی شده است."

کسی که ادعا کرده بود عمه بزرگ‎تر آن پسر بچه است اکنون دستگیر شده است. گفته می‌شود که دختر و برادرزاده وی، که هر دو صغیر هستند، در واقع کسانی هستند که این حساب جعلی را درست کرده‎اند. و همچنین تصاویر پدر و پسر فرضی از اینترنت دانلود شده‌اند.

البته بسیار عجیب است که چرا پلیس پیش از شروع به تحقیق گام‌های تشخیص صحت ادعا را به منظور کشف پدر و پسر واقعی برنداشته بود. به نظر می‎رسد که آن‎ها تنها همه سخنان عمه پسربچه را بی‌درنگ پذیرفته‌اند. آیا در مواردی که پسر بچه‎ای گم می‎شود، پلیس محل سکونت و اتاق خواب وی را جستجو نمی‎کند تا بتواند شواهدی در مورد حقیقت امر بیابد؟ آیا آن‎ها به خود زحمت نمی‎دهند تا با والدین وی صحبت کنند؟ آن‎ها حتی سعی نکردند که از مادر آن پسربچه بازجویی کنند، از مادری که احتمالاً پسربچه از او جدا شده بود؟ آیا‎ حتی از اینترنت و اطلاعات عمومی استفاده نکردند تا اطلاعات افراد دخیل در این پرونده را به دست بیاورند؟ چگونه نیروی پلیس، قاضی و دادستان پرونده همگی فریب خوردند و باور کردند که وقتی فردی را در فیسبوک می‌بینند، حتماً باید واقعی باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ فیسبوک دو سال قبل تخمین زد که در حدود 8.7 درصد از حساب‌های این سایت جعلی هستند. می‌توان انتظار داشت آماری که فیسبوک می‌دهد از آمار واقعی کم‌تر باشد. همچنین انتظار می‌رود که دو سال بعد از انتشار این آمار افراد بیشتری به منظور مشارکت در عجیب‎ترین گردهمایی جهان هویت خود را پنهان کنند.

در فیسبوک هیچ چیز واقعی نیست، مگر آن که بتوان آن را تأیید کرد. بنابراین لطفاً دفعه بعد که وارد فیسبوک شدید دوباره به تصاویر کودکان، تصاویر عاشقانه و تصاویر تعطیلات شگفت‎انگیز یک فرد در خارج از کشور نگاهی دقیق‌تر بیندازید تا مطمئن شوید واقعی هستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20282 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/02 تعداد مشاهده: 1579
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

عموفیلترجو 1393/02/05 22:47
درود
بله حقیقتیست تلخ بنده خودم پس ازاشنائی احمقانه با یه دختر خانم وپس از مدتهای مدید متوجه شدم پسر عمه م سرکارم گذاشته خیلی مسخرست نه...lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung