کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرچمدار قدرتمند OnePlus با قیمت 299 دلار معرفی شد!

تلفن هوشمند وان از کمپانی وان‌پلاس، رقیب قدرتمند نکسوس، معرفی شد: تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و قیمت 299 دلاریبالاخره پس از ماه‌ها انتظار و افشای اطلاعات در مورد تلفن‌هوشمند وان، کمپانی وان‌پلاس اولین تلفن‌هوشمند اندرویدی خود را رسماً معرفی کرد. مطمئناً همگان تلفن‌های‌هوشمند سری نکسوس را به‌عنوان محصولاتی با کیفیت ولی با قیمت پایین در دنیای اندروید می‌شناسند، اما باید از این پس وان را با این ویژگی شناخت، شاید دادن لقب قاتل نکسوس، برازنده‌ی این تلفن‌هوشمند باشد، چراکه ترکیب مشخصات فنی بالا و قیمت پایین این تلفن‌ هوشمند آن را به نور چشم کاربران تبدیل خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت، از نظر مشخصات فنی و روی کاغذ این تلفن‌هوشمند یکی از بهترین‌های موجود در بازار است. کمپانی وان‌پلاس این تلفن‌هوشمند را با استفاده از تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون 801 (8974AC)که از چهار هسته‌ی کرِیت 400 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز می‌کند و حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی از نوع LPDDR3 تجهیز کرده است. همچنین صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p ساخت جپن دیسپلی که تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان آورده است، رابط بین سخت‌افزار و کاربران خواهد بود.

OnePlusInt3

تلفن‌هوشمند وان به‌همراه سیانوژن 11S که مبتنی بر اندروید 4.4 کیت‌کت است روانه‌ی بازار خواهد شد. کمپانی وان‌پلاس به جهت بهره‌گیری از یک رابط‌کاربری ساده با الگوی طراحی تخت همکاری نزدیکی با تیم ROM داشته است. همچنین در کنار این رابط‌کاربری می‌توان از مجموعه‌ی تم‌ها و آیکون‌های توسعه‌داده شده برای این تلفن‌هوشمند نیز بهره برد.

OnePlusInt2

تنها نقطه‌ی قوت وان مشخصات فنی بالا و همچنین قیمت فوق‌العاده‌ی آن نیست، چراکه تیم توسعه‌دهنده‌ تلاش بی‌وقفه‌ای را برای طراحی و تولید یک تلفن‌هوشمند زیبا انجام داده است. وان‌پلاس در اولین مراحل ساخت وان از موادی چون استیل و آلومینیوم بهره برد که وزن محصول را به 192 و 175 گرم رسانده بود، از این‌رو کمپانی چینی با انتخاب منیزیم در ساخت وان، وزن این تلفن‌هوشمند را به 162 گرم رسانده است. وان‌پلاس مدعی است که وان با وزن 162 گرمی لقب سبک‌ وزن‌ترن تلفن‌هوشمند 5.5 اینچی جهان را به خود اختصاص داده است.

OnePlusInt1

نکته‌ی جالب توجه در مورد این تلفن‌هوشمند و کمپانی سازنده‌ی آن، اعتراف به عدم توانایی در استفاده از فلز در حاشیه‌ی این تلفن‌هوشمند است. مشکل اصلی در عدم اضافه کردن فلز به حاشیه‌ی این تلفن‌هوشمند ایجاد مشکلات در آنتن‌دهی و اضافه شدن به وزن تلفن‌هوشمند است.

OnePlusInt4

وان دارای ابعادی برابر 152.9 در 75.9 در 8.9 میلی‌متر است که ضخامت آن در گوشه‌ها به 4.6 میلی‌متر کاهش می‌یابد. در قسمت تحتانی این تلفن‌هوشمند دو بلندگو جا گرفته است که کمپانی نام‌آشنای JBL در ساخت آن وان‌پلاس را یاری کرده است.

وان پلاس در این تلفن‌هوشمند از یک دوربین 13 مگاپیکسلی سونی IMX214 با 6 لنز f/2.0 بهره برده است. سرعت شاتر ابن دوربین برابر 0.3 ثانیه است. ضمناً می‌توان با استفاده از آن به ثبت تصاویر ویدئویی با کیفیت 4K‌ پرداخت.

وان پلاس این تلفن‌هوشمند را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی در کشورهای اتریش، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ایتالیا، هلند، پرتقال، اسپانیا، سوئد، تایوان، بریتانیا و ایالات متحده به بازار عرضه خواهد کرد.

نسخه‌ی وان آنلاک شده با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به قیمت 299 دلار به بازار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ی 64 گیگابایتی وان برابر 350 دلار خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20294 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/02/03 تعداد مشاهده: 2083
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر