کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9147 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/29 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

راه حل ساده و بدون دردسر برای پاک کردن اطلاعات گوشی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید گوشی تلفن همراه خود را بفروشید اما نگران این باشید که اطلاعات شخصی و مهم شما که در داخل گوشی همراهتان قرار دارد در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.

 اطلاعات گوشی

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در این موارد پاک کردن ساده محتویات گوشی قطعاً مؤثر نخواهد بود و این محتویات بعدها به راحتی قابل بازگردانی هستند.

در مورد گوشی های اندرویدی در قسمت تنظیمات گزینه ای وجود دارد که به وسیله آن کاربر می تواند گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه بازگرداند و به اصطلاح «Factoty Reset» کند.

با وجود اینکه ابزارهای مختلفی برای پاک سازی اطلاعات شخصی درون ابزارهای همراه وجود دارد. با جند راه حل ساده و بدون دردسر می توان امنیت اطلاعات شخصی خود را بسیار بالا ببرید.

مرحله اول: رمزگذاری

پیشنهاد می شود قبل از آن که کاملاً اقدام به پاک سازی گوشی خود کنید اطلاعات موجود در گوشی خود را رمزگذاری کنید.

پروسه رمزگذاری باعث می شود حتی اگر پاکسازی کامل گوشی نیز تمام اطلاعات را حذف نکند، دسترسی به اطلاعت رمزگذاری شده تنها توسط رمز عبور امکان پذیر باشد.

برای این کار به قسمت تنظیمات گوشی اندرویدی خود وارد شوید و بر روی گزینه Security کلیک کنید در این منو گزینه Encrypt phone را پیدا کنید و بر روی ان کلیک کنید.

مرحله دوم: پاکسازی کلی

قدم بعدی پاک کردن کامل اطلاعات گوشی یا همان فکتوری ریست است. (البته فراموش نکنید که قبل از انجام این کار یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید) برای پاکسازی کلی وارد منوی تنظیمات گوشی اندرویدی خود شوید و در آن قسمت گزینه Backup & Reset را انتخاب کنید.

در این قسمت بر روی «Factory Data Reset» کلیک کنید تا فرایند پاک سازی و برگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه آغاز شود.

مرحله سوم: لود کردن فایل های ساختگی

انجام مراحل تا مرحله دوم برای بسیاری از کاربران کافی است اما برای کسانی که می خواهند یک لایه دیگر امنیتی ایجاد کنند تا به طور کامل از اطلاعات شخصی خود حفاظت کنند پیشنهاد می شود یک سری فایل های غیر ضروری مانند چند عکس ساختگی را در گوشی خود کپی کنند و پس از آن عمل پاک سازی اطلاعات گوشی را درست همانند مرحله دوم مجدداً انجام دهند.

این عمل باعث می شود تا دسترسی به اطلاعات شخصی شما دیگر غیر ممکن شود زیرا فایل های قدیمی شما زیر لایه جدیدی از فایل های ساختگی پنهان می شود و نمی توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21766 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/01 تعداد مشاهده: 2045
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

محمدحسین باقریان 1394/07/30 14:16
با سلام خسته نباشید
گوشی من huawei _honorو ویروسی شده حالت کارخانه نمیشود و میخواستم فلش کنم اما نمیتوانم لطفا کمکم کنید .اگر میشود نرم افزاری معرفی کنید. با تشکرlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung