کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ‌پی با یک ساعت لوکس هوشمند وارد گود می‌شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ هرچند ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های جالب و بعضا کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما هنوز از نظر شکل و شمایل ظاهری چندان زیبا نیستند. حال اچ‌پی به کمک کمپانی Gilt، ساعت هوشمند سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تولید کرده است که از طراحی زیبا و جذابی بهره می‌برد.

طراح اصلی ساعت هوشمند اچ‌پی، مایکل باستینِ امریکایی است. این ساعت دایره‌ای شکل از شاسی استیل بهره می‌برد و سه بند مختلف قابل تعویض برای آن در نظر گرفته شده است: بند لاستیکی سیاه، چرم قهوه‌ای، پلاستیکی سبز زیتونی و نسخه‌ای که بصورت محدود و به رنگ مشکلی تولید خواهد شد.

باستین می‌گوید که طراحی این ساعت‌ از اتومبیل‌های لوکس (مخصوصا داشبورد آن‌ها) الهام گرفته شده است.

نقش اچ‌پی در تولید این ساعت‌ها چه بوده است؟ اچ‌پی ساعت‌ طراحی شده توسط باستین را هوشمند کرده و قابلیت اتصال آن‌ها به تلفن‌های هوشمند را میسر نموده است. این ساعت‌ها قادرند اعلانیه‌هایی همچون ایمیل، پیامک و تماس را به اطلاع کاربر برسانند. این ساعت‌ها همچون جی‌شاک جدید، امکان کنترل موزیک و برخی دیگر از اپلیکیشن‌های تلفن هوشمند را نیز میسر می‌کنند.

hp-michael-bastian-smartwatch

گفته می‌شود اچ‌پی از پلتفرم نرم‌افزاری خاص خود در این ساعت بهره برده است، البته این موضوع هنوز مشخص نیست و شاید این ساعت نیز نهایتا با Android Wear روانه بازار شود.

متاسفانه مشخصات فنی و قیمت این محصول اعلام نشده و باید چند هفته‌ی دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در باره‌ی این محصول صبر کنیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21870 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/11 تعداد مشاهده: 1593
کلید واژه ها: , , , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر