کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید تراشه‌های وای‌فای سه‌بانده از کوالکام

کوالکام، شرکت ویلوسیتی (Wilocity) را خریداری کرد. ویلوسیتی شرکتی نوپای در ساخت تراشه‌های وای‌فای است که با کار در باند ۶۰ گیگاهرتزی از استریم‌های گیگابیتی چندگانه پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، کوالکام با ترکیب فناوری ویلوسیتی با تراشه‌های سنتی‌تر خود، به تولید یک پلتفرم سه‌بانده خواهد پرداخت.

کوالکام
ویلوسیتی فناوری خود را (معروف به WiGig) در CES سال گذشته به نمایش گذاشت. در این نمایش به استریم بازی‌های ویدیویی و انتقال فایل با سرعت بسیار بالا پرداخته شد، اما اشکال قضیه این‌جا است که امواج روی ۶۰ گیگاهرتز به راحتی مسدود می‌شوند، به همین دلیل فرستنده و گیرنده باید در یک اتاق باشند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ وای‌گیگ روی باند ۶۰ گیگاهرتز پروتکل وای‌فای مخصوص خود را دارد که پروتکل ۸۰۲٫۱۱ad است. آخرین پروتکل وای‌فای برای استفاده عمومی، ۸۰۲٫۱۱ac است که از باند ۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند و از سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. تراشه‌های سه‌بانده کوالکام، این دو پروتکل را با انواع قدیمی‌تر ۸۰۲٫۱۱b/g/n ترکیب می‌کنند که روی طیف ۲٫۴ گیگاهرتز کار می‌کنند؛ به گفته شرکت، این ترکیب پوشش کامل ۱۱ac با اتصال  چند ‌گیگابیتی را با ۱۱ad ترکیب می‌کند. از نظر فنی، وای‌گیگ توانایی رسیدن به سرعت ۷ گیگابیت بر ثانیه را دارد. انتظار می‌رود که ویلوسیتی در سال جاری یک تراشه اسمارت‌فون ۴٫۶ گیگابیتی عرضه کند.

کوالکام به‌تازگی روند خرید ویلوسیتی را تکمیل کرده و وعده داده است که به‌زودی خانواده‌ای پلتفرم‌های سه‌بانده را به بازار عرضه کند. طراحی پلتفرم سه‌بانده اولیه مبتنی‌بر  Snapdragon 810 است که نخستین پلتفرم موبایل دنیا است و برای پشتیبانی از وای‌گیگ طراحی شده است. انتظار می‌رود که Snapdragon 810 در نیمه نخست سال ۲۰۱۵ عرضه شود.

اگرچه جزئیات مالی خرید کوالکام هنوز فاش نشده است، اما شایعات رقم معامله را ۳۰۰ میلیون دلار تخمین می‌زنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22426 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/12 تعداد مشاهده: 1542
اخبار مرتبط
سافت گذر