کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316159 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: جلیقه نجات برای آیفون 5 ... و شما

به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی از بدترین اتفاقاتی که برای هر کدام از ما ممکن است بیفتد این است که گوشی همراهمان وقتی که اصلاً انتظارش را نداریم، باتری تمام کند و خاموش شود.

 

درصورتی‌که آی‌فون 5 یا 5اس داشته و به اندازه من از آن استفاده می‌کنید،‌ چیزی نمی‌گذرد که باتری گوشی شما شارژ تمام می‌کند. ساعت 6 عصر که می‌شود، تنها چند درصد از جان گوشی باقی مانده و نمی‌تواند شب را به سر کند. چنانچه وقت خود را بیرون می‌گذرانید و پک باتری اکسترنال یواس‌بی را با خود حمل می‌کنید، حتماً متوجه شده‌اید که چقدر حجیم و ناجور است. اما چرا به جای حمل یک دستگاه اضافه و کابل، به فکر یک چیز جمع‌و‌جورتر نباشید؟ «جای باتری» شرکت «آنتریون» همان چیزی است که دنبالش می‌گردید: هم نقش لایه محافظتی گوشی را ایفا می‌کند و هم یک باتری که یک شارژ و نیم به ظرفیت باتری گوشی اضافه می‌نماید.

طراحی
جنس این محصول از پلاستیک پوشیده شده با نوعی ماده لاستیکی/ساتن است. درعین حالی که نیمه‌لغزنده است، نیمه‌چسبنده هم هست، پس خوش‌دست محسوب می‌شود.

به موجب طراحی مستطیلی‌شکل آن، گوشی روی سطوح هموار راست می‌ایستد. لبه‌ای با شیب 45 درجه زیر کناره‌های این «جاباتری» تعبیه‌شده تا در دست خوب جای شود. این محفظه از لحاظ وزنی کمی از خود آی‌فون سبک‌تر است. در پایین، یک قاب، صفحه‌نمایش گوشی را در حدود نیم میلی‌متر می‌پوشاند، و همین‌طور که بالا می‌رود تراز می‌شود. بااین‌حال، درصورتی‌که گوشی را از قسمت صفحه‌نمایش روی زمین بخوابانید، سطح زمین را لمس نمی‌کند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ دکمه‌های افزایش و کاهش صدا، حالت سکوت، خاموش کردن و درگاه هدفون‌ با تورفتگی ایجاد شده‌اند. تورفتگی تا حدی است که من برای استفاده از آن‌ها دچار مشکل شدم. یا باید دستم را خیلی فشار می‌دادم، یا انگشتم را کج روی دکمه می‌گذاشتم و یا حتی از ناخن‌هایم کمک می‌گرفتم. چنانچه از هدفون خود آی‌فون استفاده می‌کنید، در وصل کردنش با مشکل مواجه شده و مجبور به استفاده از ناخن می‌شوید. متأسفانه ازآن‌جاکه جای هدفون دارای تورفتگی زیادی است، برای درآوردن می‌بایست از سیم بکشید. به خاطر داشته باشید این مشکل در همه جاباتری‌ها مرسوم است، اما به هر حال ممکن است تصمیم‌گیری‌تان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

صدای بلندگوها از سوراخ‌های ریز جلوی محفظه عبور می‌کند. شاید بسیاری از شما به کیفیت صدای گوشی اهمیت ندهید، بااین‌حال بخشی از طیف صدا با استفاده از این قاب گرفته شده است. کاهش کیفیت در صداهای پایین و متوسط محسوس‌تر است. البته درصورتی‌که به جای درگاه مستطیلی، مخروطی بود این مشکل برطرف می‌شد. بااین‌وجود، غالب افراد یک گوشی را به جای بلندگو نمی‌خرند.

 
دوربین دارای فضای بسیار خوبی است و قاب، مزاحم عکس یا فیلم‌برداری نمی‌شود
کاربری
نصب و جدا کردن آی‌فون از این محفظه بسیار آسان صورت می‌گیرد، چیزی که بسیار موردتوجه‌ام قرار گرفت. خیلی راحت جعبه را به حالت کش باز کنید، گوشی را جا داده و بخش شارژ پایینی را ببنید؛ کار تمام است. با داشتن قاب «شارژ زندگی» LifeCharge، گوشی را در جیب یا کیف انداخته و خاطرم از بابت وصل بودن شارژر جمع است.

این قاب یک پورت میکرو یواس‌بی دارد که به وسیله آن با شارژر یا رایانه اتصال برقرار می‌کند و باتری شارژ می‌شود. نه‌تنها می‌توانید از درگاه میکرو یواس‌بی جهت شارژ استفاده کنید، بلکه می‌توانید با آن به آی‌تیونز هم وصل شد. یکی از مزایای عالی داشتن پورت میکرو یواس‌بی این است که می‌توانید با کم‌تر از 3 دلار یک کابل میکرو یواس‌بی-یواس‌بی نیم‌متری تهیه نمایید تا زمانی‌که هر دو باتری تمام شدند و دوستانتان هم فقط کابل میکرو یواس‌بی داشتند، باز هم بتوانید گوشی خود را شارژ کنید.

 

با فشردن دکمه پشت قاب می‌توانید درصد شارژ باتری را مشاهده نمایید؛ سطح شارژ با 4 لامپ ال‌ای‌دی مشخص می‌گردد. جهت آغاز شارژ باتری خود گوشی، همان دکمه را برای چند ثانیه نگه دارید.

جاباتری «شارژ زندگی» دارای یک باتری 2300 میلی‌آمپری است، با این وضع گوشی تا 1.5 برابر حالت معمولی پیش از این‌که نیاز به شارژ داشته باشد، زنده می‌ماند. کار بسیار جالب و هوشمندانه‌ای است، چراکه باتری داخلی آی‌فون 1440 میلی‌آمپری می‌باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ این جاباتری در سایت خود شرکت به قیمت 79.99 دلار در رنگ‌های سیاه، سفید یا طلایی عرضه می‌شود. چنانچه به محل‌های خرید دیگر سر بزنید متوجه می‌شوید، آمازون نازل‌ترین قیمت را پیشنهاد داده، البته به جز رنگ سیاه، بقیه رنگ‌ها به سختی گیر می‌آیند. این محصول در بازار جاباتری‌ها در محدوده قیمت متوسط قرار دارد.

کمی که بیش‌تر در بازار این محصول می‌گردید، به‌ جاباتری‌های عیناً مشابه «شارژ زندگی» برمی‌خورید که با نام تجاری متفاوت و قیمتی پایین‌تر به فروش می‌روند. از سوی دیگر، ظاهراً دو وب‌سایت رسمی وجود دارد یکی Ontrion.com و دیگری MyLifeCharge.com. ظاهراً به هم مربوط بوده، اما ظاهر و حس متمایزی دارند.

نتیجه‌گیری
جاباتری «شارژ زندگی»، محصول خوبی است، هم بر محافظت گوشی می‌افزاید و هم یک باتری قوی و سرحال دارد. اگر اضافه‌شدن یک حجم دیگر بر گوشی را نمی‌پسندید، کاری ندارد آن‌را در کیف قرار داده و در زمان ضرورت جهت شارژ بیرون آورید. از طرفی، درگاه میکرو یواس‌بی نیز مزیت بزرگی است. بااین‌وجود، همان‌طورکه در غالب موارد مشاهده می‌شود، این جاباتری کار دسترسی به دکمه و درگاه‌ها را دشوار ساخته، بنابراین ویژگی‌های خوب و بد آن قاطی هستند. به هر حال، تصمیم با شماست.

 
امتیاز: 8 از 10 – نقاط قوت: باتری بزرگ و قوی، راحتی اتصال به گوشی، پورت میکرو یواس‌بی – نقاط ضعف: دسترسی دشوار به دکمه‌های گوشی، کاهش کیفیت صدا، قیمت نسبتاً بالا
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22436 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/06/12 تعداد مشاهده: 2127
کلید واژه ها: ,
سافت گذر