کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ۳ افزونه هوشمند کروم جهت افزایش سرعت

روز گذشته به بررسی اپلیکیشن اندرویدی Andrognito جهت مخفی‌سازی فایل‌ها پرداختیم. اما امروز گویا اپ قصد دارد با معرفی و بررسی ۳ افزونه حرفه‌ای مرورگر کروم، سرعت عمل کاربران در وب‌گردی خود را افزایش دهد. پس با ما همراه باشید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ مرورگر کروم با عملکرد بی نظیر و همچنین طراحی زیبا به محبوبیت بسیاری رسیده است. همچنین توسعه‌دهندگان همواره با ساخت افزونه‌های متنوع سعی در افزایش کیفیت و عملکرد این مرورگر دارند. به کاربران این مرورگر توصیه می‌شود فروشگاه افزونه‌های کروم را بررسی و افزونه‌های متنوع آن را امتحان کنند. در ادامه با ۳ افزونه جدید و هوشمند کزوم آشنا خواهیم شد.

chrome-extensions-work-840x420۱. Auto Text Expander

اپلیکیشن‌ها و افزونه‌های بسط دهنده متون تنها برای استفاده افراد تنبل نیست. اینگونه برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند با کلمات کلیدی یک میانبر برای بیشترین عباراتی که معمولا تایپ می‌کنید بسازید. البته اپلیکیشن‌های ویندوزی زیادی نیز در این زمینه وجود دارند اما نصب یک افزونه برای کسانی که در مرورگر خود به تایپ کردن می‌پردازند بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

auto-text-expander-chrome-extensionپس از نصب افزونه، به کمک گزینه‌ی Add، کلمات مورد نظرتان را به همراه کلید مخصوص به آن تایپ کنید؛ به عنوان مثال برای کلمه ‘اپلیکیشن’ می‌توانید از عبارت ‘اپ’ استفاده کنید و از این به بعد با تایپ آن عبارت طولانی و اصلی در متن قرار بگیرد.

پس از وارد کردن تمامی کلمات مورد نظرتان بر روی گزینه‌ی Save کلیک کنید. همچنین با کمک بخش بک آپ می‌توانید از تمامی کلماتی را که در لیست قرار دادید نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرده و در فضای ابری مربوطه ذخیره کنید. این نسخه پشتیبان به کمک گزینه‌ی Import/Export امکان‌پذیر خواهد بود.

۲. Password Box

این افزونه یک بانک مدیریتی پسوورد به حساب می‌آید؛ با در اختیار داشتن لیستی از تمامی اطلاعات و پسووردها دیگر نیازی به حفظ کردن همه‌ی آن‌ها نخواهید داشت. به کمک افزونه پسورد باکس تمامی رمزهای عبور شما به هنگام ورود به وب‌سایت‌ها ذخیره خواهد شد.

همچنین امکان افزودن رمزهای عبور کارت اعتباری و موارد دیگر نیز در این برنامه وجود دارد. همچنین امکاناتی از قبیل Secure Password Sharing و لوگ‌این با یک کلیک نیز به کمک این افزونه قابل دسترسی هستند.

password-box-chrome-extensionهمچنین این افزونه به صورت اپلیکیشن برای ویندوز، مک و تلفن‌های هوشمند نیز در دسترس بوده و نسخه‌ی رایگان آن محدودیت ۲۵ پسورد را دارد. البته با دعوت دوستان خود به استفاده از این سرویس، می توانید محدودیت را کاهش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این برنامه برای پلتفرم‌های مختلف می‌توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

۳. Simple Ext Manager

مروگر کروم حجم زیادی از سی‌پی‌یو رایانه را می‌گیرد و همچنین با نصب و استفاده از افزونه‌های مختلف این مقدار افزایش می‌یابد. چطور است با مدیریت و فعالسازی افزونه‌هایی که بیشتر برایتان کاربرد دارند، از کاهش سرعت رایانه و مرورگر جلوگیری کنیم؟

متاسفانه فعال/غیرفعال کردن افزونه‌ها به روش معمولی در مرورگر کروم وقت زیادی را از شما خواهد گرفت. اما با استفاده از افزونه Simple Ext Manager می‌توانید به سرعت به لیست کامل افزونه‌های خود دسترسی داشته و موارد ناخواسته را به حالت غیر فعال در آورید. همچنین به کمکدر این لیست امکان پاک کردن و تغییر تنظیمات افزونه‌ها نیز وجود دارد.

ghdghbd
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22750 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/06/30 تعداد مشاهده: 1850
سافت گذر