کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه‌ی ترجمه‌ی صفحات وب در سافاری بر روی آی‌اواس ۸

Untitled

Action Extension نام یکی از قابلیت‌های جدید تعبیه‌شده در آی‌اواس ۸ است که وظیفه‌ی کلی آن دادن اجازه به اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای ویرایش محتوایی است که در اپلیکیشنی دیگر نشان داده می‌شود. با استفاده از این سیستم می‌توان طیف وسیعی از کارها را به شیوه‌ای نو و سریع انجام داد. پس از عرضه‌ی عمومی آی‌اواس یک به یک عرضه‌ی اپلیکیشن‌های مختلفی را شاهد هستیم که در بستر همین سیستم عملکردهای نوئی را به نمایش می‌گذارند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ یکی از اپلیکیشن‌هایی که قابلیت جالبی را با استفاده از Action Extension به ارمغان آورده است اپلیکیشن نام‌آشنای بینگ است. در آپدیت اخیر بینگ افزونه‌ای مختص مرورگر سافاری تعبیه شده است که به کاربر امکان ترجمه‌ی سریع محتویات صفحه وبی که پیش روی خود باز کرده است را می‌دهد. نحوه‌ی استفاده از این قابلیت را در زیر پی می‌گیریم:

- اگر آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن بینگ را نصب نکرده‌اید با استفاده از این لینک آن را دانلود و نصب کنید. پس از نصب یک بار اپلیکیشن را باز کنید. به محض بازکردن اپلیکیشن، افزونه‌ی مد نظر ما نصب می‌شود.

- سافاری را باز کرده و به صفحه‌ای بروید که می‌خواهید ترجمه شود.

translate-1

- بر روی دکمه‌ی اشتراک (دکمه‌ی میانی در تصویر فوق) تپ کنید تا منوی به اشتراک گذاری نمایش داده شود.

- در ردیف دوم آیکون‌هایی که می‌بینید به سمت چپ سوایپ کنید تا به گزینه‌ی More برسید. بر روی آن تپ کنید.

translate-2

- لیستی از افزونه‌های نصب‌شده بر روی سافاری نمایش داده می‌شود. گزینه‌ی Bing Translator را یافته و با تاگلی که روبروی آن قرار دارد فعالش کنید.

translate-4

- بر روی Done تپ کنید تا منوی ویرایش بسته شود. دوباره به پنل به اشتراک گذاری هدایت خواهید شد. بر روی گزینه‌ی Bing Translator که به تازگی به منو افزوده شده است تپ کنید.

translate-5

میزان پیشرفت ترجمه در نوار نارنجی رنگی که در بالای صفحه قرار می‌گیرد نمایش داده می‌شود و پس از گذشت چند ثانیه حاصل کار برایتان نمایش داده می‌شود.

translate-6

translate-7

در این مقطع استفاده از این افزونه روش خوبی برای رفع نیاز در مواقع ضروری است. اما شاید شما نیز موافق باشید که سرویس ترجمه‌ی گوگل به نسبت پرطرفدارتر از سرویس جست و جوی بینگ است. از این رو چندان بعید نیست که در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی افزونه‌ی جست و جوی گوگل نیز باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22889 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/07/07 تعداد مشاهده: 1472
سافت گذر