کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمام شایعات در مورد محصولات جدید اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی‌های هوشمند است که به سختی در تلاش برای به سود رساندن تولیدات خود است. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد که بزودی محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار کند. در ادامه تمام شایعات مربوط به این شرکت در مورد محصولات جدیدش را با هم مرور می‌کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مدت زیادی است که اچ‌تی‌سی ضررده است و سه ماهه‌ی دوم سال 2014 اولین فصلی بود که به لطف اچ‌تی‌سی One M8 این شرکت به سود رسید. این در حالی است که سه ماهه‌ی سوم سال 2014 هم چندان اوضاع به سود این شرکت نبوده و اچ‌تی‌سی در تلاش برای رسیدن به سود است. به تازگی شایعات زیادی از این شرکت به گوش می‌رسد. به نظر می‌آید، این شرکت قصد دارد تا فعالیت‌های خود را در زمینه فناوری‌های حوزه‌ی سلامت گسترش دهد و دوربین Live Action را به عنوان رقیبی برای GoPro معرفی کند.

از طرفی شایعاتی مبنی بر معرفی گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی One M8 Eye به گوشی می‌رسد که در این نسخه که با پسوند Eye به بازار عرضه خواهد شد، نقطه ضعف اصلی جدیدترین پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی کیفیت دوربین این گوشی هوشمند رفع خواهد شد، البته ممکن اس تغییرات دیگری نیز در این مدل اعمال شود.

اوایل امسال بود که اچ‌تی‌سی از مدل Desire 616 رونمایی کرد. مدلی که از نظر فنی ویژگی قابل توجهی نداشت، ولی از پردازنده‌ی 8 هسته‌ای MT6592 ساخت مدیاتک بهره می‌بُرد که استفاده از این پردازنده برخلاف روال همیشگی اچ‌تی‌سی بود. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود که از طریق کارت حافظه میکرو SD قابل ارتقا تا 32 گیگابایت نیز بود. دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در نمای جلویی، 1 گیگابایت رم، رابط کاربری Sense 5.5 از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند بودند که باعث شدند تا این مدل با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شود؛ تا جایی که حالا به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی درصدد است تا همکاری خود با این کمپانی چینی را افزایش داده و محصول جدیدی مجهز به پردازنده‌ی مدیاتک را روانه بازار کند.

طبق گزارش‌ها اچ‌تی‌سی در حال توسعه‌ی محصولی است که به چیپ MT6595 مجهز خواهد شد.  البته هنوز اطلاعات دقیقی از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند در دست نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22900 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/08 تعداد مشاهده: 1252
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر