کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

رونمایی از کارت گرافیکی Ares III ایسوس

سریعترین کارت گرافیکی گیمینگ دنیا با سیستم خنک‌کنندگی مایع، مجهز به دو پردازنده گرافیکی R9 290X از 15 درصد عملکرد سریعتر نسبت به GTX Titan Z در رزولوشن 4K/UHD برخوردار است.


ASUS_ROG_Ares_III

خانواده معروف محصولات حرفه‌ای ایسوس که با نام ROG شناخته می‌شود،جدیدترین محصول خود را به نام  Ares III  معرفی نمود که تنها به تعداد محدودی از آن ساخته شده است. Ares III سریعترین کارت گرافیکی گیمینگ با سیستم خنک کنندگی آبی یک اسلاتی است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این غول گرافیکی ایسوس به دو پردازنده AMD Radeon Hawaii XT R9 290 و حافظه 8 گیگابایتیاز نوع GDDR5 مجهز و فرکانس پردازنده گرافیکی تا 1030 مگاهرتز اورکلاک شده است. نتایج آزمونهای بنچمارک 3DMark Fire Strike Extreme و4Battlefield نشان داد که عملکرد این کارت گرافیکی در مقایسه با GTX Titan Z و در رزولوشن 3840 در 2160 به ترتیب 15 و 33 درصد بهتر است.

این کارت گرافیکی جدید از طراحی سیستم خنک‌کنندگی مایع  ویژه‌ای برخوردار است که دمای کارت را در مقایسه با مدل مرجع Radeon R9 295X2 تا 25 درصد خنک‌تر نگه می‌دارد. Ares III با تجهیزات پیشرفته Super Alloy Power ساخته شده است تا در کنار فناوری GPU میزان پایداری و توان خنک‌کنندگی کارت را افزایش دهد و عملکرد کارت را در حین اورکلاکینگ و انتقال آنلاین تصاویر بهبود بخشد.

Asus-Ares-III

 طراحی خاص در نسخه‌های محدود

ایسوس برای ساخت کارت گرافیکی Ares III همانند سایر محصولات خود با دقت و حساسیت بالایی عمل کرده و با درنظر گرفتن جزئیات متعدد یک کارت گرافیکی با طراحی خاص را در نسخه های محدود طراحی کرده است. همانطور که گفته شد عملکرد سیستم خنک کنندگی منحصر بفرد این کارت گرافیکی 25 درصد در مقایسه با کارت مرجع R9 295X2 بهتر و خنکتر است و در رزولوشن 4K Ultra High نیز تا 15 درصد سریعتر از GTX Titan Z فعالیت می‌کند.

با توجه به اینکه تنها 500 نسخه از این کارت گرافیکی طراحی و ساخته شده است، Ares III به عنوان یک محصول با مخاطبان ویژه و با نیازهای خاص در نظر گرفته می‌شود.

 فناوری انحصاری Digi+ VRM و Super Alloy Power

 در ساخت Ares III از فناوری انحصاری Digi+VRM به همراه طراحی مدار برق رسانی 16 فاز و خازن های 10K ژاپنی استفاده شده است، در نتیجه نویز الکتریکی کارت در مقایسه با مدار 12 فاز کارت Radeon R9 265X به میزان 30 درصد و مصرف انرژی تا 15 درصد کاهش یافته است.

فناوری GPU Tweak و ابزار انتقال تصاویر آنلاین

GPU Tweak یک ابزار انحصاری ایسوس است که به کاربران اجازه میدهد تا به بالاترین سطح از عملکرد و توانایی کارت گرافیکی خود دست یابند. کنترل دقیق سرعت پردازنده، ولتاژ و عملکرد فن کارت به صورت آنی را از طریق یک رابط کاربری تعاملی از ویژگی های بارز GPU Tweak می‌باشد و به واسطه آن کاربران می‌توانند عملیات اورکلاکینگ به سادگی و اطمینان بیشتری انجام شود.

به علاوه GPU Tweak از ابزار انتقال آنی فایل‌های ویدیویی به صورت آنلاین برخوردار است در نتیجه سایر کاربران نیز می‌توانند آنچه را که در محیط بازی رخ می‌دهد به طور همزمان مشاهده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22904 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/08 تعداد مشاهده: 1897
اخبار مرتبط
سافت گذر