کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316266 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه حل بهبود اپ استور اپل، استخدام نیروی انسانی

اپ استور «اپل» دارای یک میلیون برنامه بدون راهنمای انسانی (کارشناس فنی) است که تبدیل به یک فروشگاه غیر قابل درک برای مردم عادی و کاربران آن شده است.یک راه حل ساده برای این مشکل وجود دارد: استفاده از نیروی انسانی برای رده‌بندی و جستجوی برنامه‌ها به جای الگوریتم‌ها. جین لوئیس گسی، یکی از مسؤلان سابق شرکت اپل، در نامه ای به تیم کوک، به این موضوع اشاره کرد که خلاصه‌ی آن بدین شرح است:

tim-cook-apple-jpg

«بدیهی است که شما بهتر از هر کس دیگری با اعداد و ارقام آشنایی داری و نیازی به گفتن نیست. همه‌ی ما می‌دانیم که اپ استور اپل یک معدن طلای واقعی است. اما متاسفانه، در حد و اندازه‌ی انتظار کاربران، برنامه نویسان و حتی خود کمپانی ظاهر نشده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در واقع باید گفت اپ استور یک معدن طلاست که نمی‌توان آن طور که شایسته است از آن بهره برد.

پیشنهاد من این است که برای رفع این مشکل از نیروی انسانی برای جستجو و رده‌بندی اطلاعات در اپ استور استفاده کنید. به جای استفاده از الگوریتم در برنامه های اپل بهتر است از یک گروه کارشناس برجسته‌ی انسانی به عنوان راهنما برای ردیف و طبقه بندی کردن بخشهای مختلف اپ استور مانند اپلیکیشن‌های عکاسی، کاربردی، آموزشی و غیره استفاده شود. در هر بخش، گروه کارشناسی موظف خواهد بود که بهترین و مناسب‌ترین اطلاعات را برای کابران به کار ببرد. علاوه بر این، آنها می‌توانند راهنمایی‌ها، ترفند‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد برنامه هایی که ویژگی خاصی دارند به کاربران عرضه کنند. به عنوان مثال می‌توان یک خبرنامه هفتگی تهیه کرد تا به نظرات مردم پاسخ داده شود، برنامه های جدید یا حتی دولوپرهای خوب معرفی شوند، یا حتی ایرادات و اشتباهات برنامه‌ها شرح داده شوند و خیلی موارد دیگر.

در این صورت اپ استور فروشگاهی قابل درک و در دسترس برای افراد عادی خواهد بود که کاربران iOS از آن رضایت کامل دارند.

دلیل این که چرا خودم این طرح را اجرا نکردم این است که تواتایی مالی برای پشتیبانی از یک گروه متخصص برنامه نویس و حتی مخارج اولیه را هم ندارم. عملی کردن این پروژه (راهنمای فروشگاه اپل) به عنوان یک نشریه یا برنامه‌ی مستقل از لحاظ مالی مشکل است چون تقریبا غیرممکن است مردم برای کسب اطلاعات هزینه کنند.»

او در پایان نامه افزود: کاملا واضح است که ایده ها فقط ایده هستند نه محصولات واقعی. همانطور که اپل بارها و بارها ثابت کرد (مثل ایده‌ی۳۰ ساله‌ی تبلت در مقابل محصول واقعی آی‌پد) این محصول واقعی است که ارزشمند می‌باشد. اگر ویژگی‌ها و مزایای این طرح ثابت شود که امیدوارم اینطور باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و اعتبار اپ استور نیز توسعه می‌یابد.

برای درک بهتر این موضوع عکس العمل بد یک دولوپر را نسبت به بررسی و بازبینی اپ استور در نظر بگیرید. فرض کنید یک اپلیکیشن جدید رای منفی در بخش برنامه های کاربردی گرفته است. بنابراین برنامه نویس آن نامه‌ای در کمال عصبانیت به تیم کوک، مدیر کل شرکت اپل، می‌نویسد و او را تهدید به ترک پست خود می‌کند. سپس تمام دوستان و آشنایان را ترغیب به شرکت در کمپین های نامه نگاری علیه شرکت اپل می‌کند.

باید برای پیشگیری از وقوع چنین رفتارها و عکس العملها اقداماتی صورت گیرد. مخصوصا در این دوره‌ که فرمولی به نام “featuring” در بعضی از برنامه ها به خوبی جواب داده است.

 اپ استور

روش‌های انتخابی یک برنامه در دنیای امروز، کار برنامه نویس‌ها را سخت و نگران کننده کرده است. علاوه بر این، ستاره هایی که نشان دهنده‌ی نظر کاربران در مورد برنامه می‌باشند قابل اطمینان نیستند. یک بررسی هوشیارانه، دقیق و منطقی تفاوتی بین دولوپرها و مشتریان قائل نمی‌شود و هر دو را به طور یکسان مورد توجه قرار می‌دهد.

این قضیه می‌تواند منجر به مهم‌ترین همکاری بین «راهنمای برنامه‌ها» و دنیای اپلیکیشن شود که «اعتماد» را به همراه می‌آورد . راهنمای اپلیکیشنی که توسط شرکت اپل پشتیبانی می‌شود به یک دلیل ساده قابل اعتماد است: از آن جایی که تنها هدف این کمپانی بالا بردن علاقه‌ی کاربران است این امر با قابل اعتماد ساختن هر چه بیشتر اپ استور ممکن می‌شود. بنابراین برنامه نویس‌ها می‌توانند با تکیه بر عدالت، راضی تر از همیشه به کار خود ادامه دهند و همچنین فرصتی خواهند داشت تا با استفاده از نظرات کاربران برنامه های خود را ارتقا دهند.

ممکن است این پیشنهاد به دلیل وجود برخی نظرات مثل «این برنامه نیاز به تغییر ندارد!» یا «این برنامه‌ مشکلی ندارد» نادیده گرفته شود. اما نباید اینطور باشد. مارکو آرمنت، یکی از برنامه نویسان موفق اپل، مطلب زیر را در در رابطه با همین بحث وبلاگش نوشته است:

بزرگترین مشکل اپ استور اپل به بخش طراحی آن برمی‌گردد. امتیاز و برجستگی «لیست برتر» باعث می‌شود که ۰.۰۲ درصد از برنامه‌های موجود بیش از بقیه به کاربر نشان داده شود و ۹۹.۹۸ باقیمانده شامل این لیست نمی‌باشند. اکثر کاربران به کیفیت و تداوم برنامه‌ای که از «لیست برتر» دانلود می‌کنند توجه نمی‌کنند و این چیزی است که اکثر برنامه نویسان سعی در رفع آن دارند.

کیفیت، پایداری و به روز رسانی برنامه ها تاثیری آن چنانی در موفقیت اپ استور ندارد و حتی به اندازه ای که ما فکر می‌کنیم مهم نیستند در واقع اشتباه شرکت اپل این است که به جای ایجاد برنامه ای برای جستجوی بهتر و مفیدتر به «لیست برتر» تکیه کرده است.

بنابراین بهترین کاری که این کمپانی می‌تواند برای بالا بردن کیفیت برنامه ها انجام دهد از بین بردن «لیست برتر» در اپ استور است.

دلیل اهمیت این موضوع واضح است: امروزه صنعت تکنولوژی هیجان انگیزتر از قبل شده اما در مورد فروشگاه‌های اپلیکیشن این مورد کم‌رنگ شده است. نه فقط اپل بلکه سایر فروشگاه‌ها مثل گوگل‌پلی اندروید نیز به همین صورت می‌باشند. غلبه کردن کمیت بر کیفیت و کمبود حضور نیروهای انسانی موفقیت این برنامه ها را کاهش داده است.

آیا این مشکل به دلیل موفقیت زودرس است؟ یا دلیل آن وابستگی بیش از حد به استفاده از الگوریتم به جای انسان است؟ نظر شما چیست؟ به امید روزی که طرحی معقول و قوی مانند یک روزنامه یا وبلاگ ما رو به سوی اپ استوری بهتر و قابل قبول سوق دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23250 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/29 تعداد مشاهده: 1590
سافت گذر