کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۷ نکته ای که باید درباره Nexus 6 گوگل بدانید

همانطور که اطلاع دارید Nexus 6 گوگل معرفی شد.محصولی با مشخصات چشمگیر و ویژگی هایی در حد اندازه های پرچم داران مطرح بازار , اینک قصد داریم نکاتی را در مرود این محصول مشترک گوگل و موتورولا برای شما بازگو کنیم . در ادامه با گجت نیوز همراه باشید .

1-N6-hero-1600

۱. مدلی بزرگ تر از MOTO X

Nexus 6 به شایعات رنگ واقعیت بخشید . این محصول که توسط موتورلا ساخته شده , یک مدل بزرگ از گوشی Moto X خواهد بود . همانطور که می بینید طراحی آن بصورتی است که نماد ” M ” در پشت گوشی و در بالای لوگو nexus جا خوش کرده است .

2-N6-moreeverything-1600

۲. ۶ اینچ صفحه نمایش با کیفیت ۲K

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ البته دقیق ترش ۵.۹۶ اینچ است ولی خب , رندش می کنیم ! جدیدترین محصول Nexus در حقیقت فبلتی است که قدش از اسمارت فون های ۵.۵ اینچی G3 ( محصول LG ) و ۵.۷ اینچی Galaxy Note 4 سامسونگ فراتر رفته است . همانند G3 و Note 4 رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ و ۴۹۳ppi دارد یا بهتر است که بگوییم Full HD .

3-N6-camera-1600

۳. ۱۳ مگاپیکسل دوربین

همانند Moto X , نکسوس ۶ نیز از ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دوربین بهره می برد . فلش LED جالب و زیبای این گوشی در دور لنز دوربین آن قرار گرفته است . همچنین این گوشی دارای لرزش گیر دست Optical می باشد , درست همانند Note 4 , G3 و iPhone 6 Plus . می توان از لحاظ علمی این نتیجه را گرفت که احتمالا شاهد عملکرد بهتر آن در نور کم خواهیم بود . دوربین جلویی این گوشی ۵ مگاپیکسلی گزارش شده است .

4-N6-grid1-1600

۴. قدرتمند

Nexus 6 قدرت گرفته از پردازشگر جدید چهار هسته ای Snapdragon 805 2.7GHz و ۳ گیگ RAM می باشد ( همانند Galaxy Note 4 سامسونگ ) .

5-android5_0

۵. اجرای آخرین ورژن سیستم عامل اندروید

منظورمان همان Android 5.0 Lollipop که اگر با گجت نیوز همراه بوده باشید می دانید که آن را پیش از این Android L نامیده بودند . شما در این ورژن تغییرات چشمگیر فراوانی در محیط کاربری , عملکرد , امنیت و بسیاری از موارد دیگر مشاهده خواهید نمود .

6-nexus-6-charging

۶. باتری ۳۲۲۰mAh

با باتری نسبتا بزرگ این گوشی معلوم می شود که از قبل برای انرژی مورد نیاز صفحه نمایش بزرگ Nexus 6 فکری شده است . البته نباید فراموش کرد که به گفته ای استفاده از باتری توسط Android 5.0 Lollipop بهبود پیدا کرده و انرژی کمتری از باتری طلب می کند . در هر صورت بهتر است نسبت به این موضوع خوش بین بود .

7-nexus-6-close

۷. قیمت و تاریخ عرضه

با توجه به اخبار رسمی منتشر شده از سوی موتورولا , پیش فروش این Smartphone در اواخر اکتبر شروع می شود . این گونه که گزارش شده است , هزینه نکسوس ۶ به صورت SIM-free با ۶۵۰ دلار ایالات متحده شروع می شود . فعلا جز صبر کردن راه دیگری نیست و در صورت انتشار هرگونه خبری در این حیطه , گجت نیوز آن را در اختیار شما قرار خواهد داد .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23252 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/07/29 تعداد مشاهده: 1377
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر