کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه‌ی فعال‌کردن قابلیت Continuity بر روی مک‌های قدیمی

continuity

اپل به همراه سیستم عامل‌های آی‌اواس ۸ و OS X Yosemite از سیستم جدیدی تحت عنوان Continuity نیز پرده‌برداری کرد. این سیستم در واقع مجموعه‌ای از قابلیت‌هاست که هماهنگی بسیاری را مابین دو سیستم عامل OS X Yosemite و آی‌اواس ۸ نتیجه می‌دهد. اگر چه Continuity بر روی OS X Yosemite تعبیه شده است، اما تمامی مک‌های مجهز به این سیستم عامل نمی‌توانند از آن بهره بگیرند. Continuity برای عملکرد صحیح نیاز به چیپ بلوتوث ۴ دارد و این مسأله موجب شده است که مک‌های قدیمی از دایره‌ی پشتیبانی خارج شوند.

اما در این میان یک نقطه‌ی ابهامی وجود دارد. اپل وجود چیپ بلوتوث ۴ را لازمه‌ی عملکرد این سیستم می‌داند، اما در عمل حتی تعدادی از مک‌هایی که این جیپ بر رویشان وجود دارند نیز از این موهبت بی‌بهره مانده‌اند. مک‌بوک ایر و مک مینی‌های تولید سال ۲۰۱۱ اگر چه سخت افزار لازم برای بهره‌بردن از سیستم Continuity را در خود دارند، اما به دلایل نامعلومی اپل روی خوشی به آن‌ها نشان نداده و دارندگانشان را از Continuity محروم کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در مقام کاربر طبیعی است که چنین چیزی را نتوانید هضم کنید و وقتی از بستر کافی برای بهره‌بردن از Continuity برخوردار هستید به دنبال روشی برای فعال‌کردن آن بگردید. این همان کاری است که برخی از کاربران توانای فروم‌های وبسایت MacRumors انجام داده‌اند. نتیجه‌ی کار این افراد به ساخته‌شدن ابزاری ختم شده است که می‌تواند Continuity را بر روی هر مکی که مجهز به بلوتوث ۴ باشد فعال کند.

این ابزار که Continuity Activation Tool نام دارد توسط کاربری به نام Dokterdok آماده شده و بر روی وبسایت Github قرار گرفته است. روند کار ابزار به این صورت است که نخست صحت محرومیت شما از Continuity بر اساس مدل مکتان چک می‌شود و در ادامه پس از گرفتن بکاپ از درایورهای اورجینال سیستم عامل، کدهایی که در درایورهای بلوتوث موجب بیرون‌ماندن مکتان از دایره‌ی پشتیبانی می‌شد را حذف می‌کند. در نهایت درایورهای وای‌فای نیز با افزوده‌شدن کدهای وای‌فای دستگاهتان ویرایش شده و دستگاهتان از لیست سیاه خارج می‌شود.

بار دیگر گوشزد می‌کنیم که این ابزار Continuity را تنها بر روی مک‌بوک ایر و مک مینی‌هایی که در اواسط سال ۲۰۱۱ تولید شده و مجهز به بلوتوث ۴ هستند فعال می‌کند. مک‌های قدیمی‌تر که بر رویشان خبری از بلوتوث ۴ نیست نیاز است که نخست چیپ وای‌فای جدیدی بر رویشان تعبیه شود. طبیعی است که چنین کاری دردسر داشته باشد، اما اگر فکر می‌کنید Continuity ارزش این دردسر را دارد می‌توانید برای  این کار اقدام کنید. در تصویر زیر چیپی که برای هر یک از مدل‌های سمت چپ برای کارکردن صحیح ابزار Continuity Activation Tool نیاز است آورده شده است:

continuitytoolcompatibility-800x520

توجه کنید که دانگل‌هایی که به صورت اکسترنال به مک‌ها متصل می‌شوند و آن را مجهز به بلوتوث ۴ می‌کنند توسط Continuity Activation Tool نمی‌توانند برای فعال‌کردن Continuity مورد استفاده بگیرند.

نحوه‌ی استفاده از ابزار Continuity Activation Tool برای فعال‌کردن قابلیت Continuity بر روی مک‌های قدیمی:

- فایل زیپ حاوی ابزار را از این لینک دانلود کنید.

- بر روی فایل دانلودشده دابل کلیک کنید تا محتویات آن استخراج شود.

- بر روی فایل Continuity Activation Tool دابل کلیک کنید تا اجرا شود.

- مراحلی که نشان داده می‌شود را پی بگیرد تا عملیات به طور کامل انجام شود. در صورتی که در طی مراحل هر گونه اخطاری تحت عنوان Access to accessibility features دریافت کردید، گزینه‌ی Ignore یا Deny را برای نادیده‌گرفتن آن انتخاب کنید.

آن دسته از کاربران فروم MacRumors و وبسایت Reddit که اقدام به استفاده از این ابزار کرده‌اند خبر از موفقیت‌آمیز بودن عملیات داده‌اند. همچنین کاربران متعددی گفته‌اند که با استفاده از این ابزار، Continuity را بر روی مک‌بوک پروهای تولید اوایل سال ۲۰۱۱ نیز توانسته‌اند فعال کنند. این ابزار تمامی قابلیت‌های سیستم Continuity نظیر ارسال اس‌ام‌اس از طریق مک، برقراری تماس تلفنی از طریق مک، هات‌اسپات آنی، هندآف و ایر دراپ با آیفون را بدون کوچیکترین اشکالی قابل استفاده می‌کند.

توجه داشته باشید که مشکلاتی که در اثر استفاده از این ابزار پیش بیاید نه مسئولیتی را متوجه سازنده‌ی آن می‌کند و نه مسئولیتی را متوجه ما. همواره از این ابزارها با احتیاط استفاده کنید و حتماً قبل از اقدام به هر کاری یک بکاپ از سیستم عامل خود تهیه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23307 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/08/03 تعداد مشاهده: 1322
سافت گذر