کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Night Cable شارژری که مدت‌ها در انتظارش بودیم

بسیاری از ما هر شب گوشی‌های هوشمند خود را شارژ می‌کنیم چرا که هنوز طول عمر باتری تلفن‌های هوشمند به اندازه‌ای نیست که با یک بار شارژ نیازهای چند روز ما را برآورده کند. از طرفی شارژ گوشی و استفاده همزمان از آن در رخت‌خواب کار سختی است که به لطف Night Cable این موضوع هم حل شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بسیاری از کاربران هر شب، تبلت‌های خود را شارژ می‌کنند تا اگر شب‌هنگام در رخت‌خواب خود قصد وبگردی یا مطالعه یک فایل پی‌دی‌اف را داشتند، دچار مشکل نشوند. اما احتمالا برای شما هم پیش آمده است که استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها زمانی که در حال شارژ شدن هستند کار سخت و اعصاب‌ خردکنی است؛ چرا که کابل شارژرها معمولا کوتاه است و کاربر برای استفاده از گوشی هوشمند در حال شارژ خود باید حتما کنار پریز برق باشد.

همین دلیل ساده کافی است که شرکت Native Union دست به تولید Night Cable بزند. این شارژر دارای کابل 3 متری است که باعث می‌شود به راحتی بتوانید گوشی‌هوشمند خود را زمانی که در رخت‌خواب هستید شارژ کنید و همزمان از آن استفاده نمایید. همچنین Night Cable دارای یک گره در سیم خود است که به شما کمک می‌کند تا روی هر سطح صافی مانند میز کنار تخت‌خوابتان آن را قرار دهید.

این کابل در دو نسخه یکی  همراه با کانکتور لایتنینگ برای iOS و نسخه دیگر به همراه میکرو USB برای محصولات ویندوزی و اندرویدی عرضه می‌شود. هر دو نسخه با قیمت 39 دلار به فروش خواهند رسید. کابل‌های مخصوص آیفون در 3 رنگ و کابل مخصوص اندروید در یک رنگ روانه بازار خواهد شد. البته قیمت این شارژر کمی زیاد به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23317 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/04 تعداد مشاهده: 1553
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر