کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موتو جی موتورولا، محبوب ترین تلفن در برزیل

موتو جی موتورولا یک تلفن میان‌رده با اندروید خام است که عملکرد آن بسیار سریع و روان است. این تلفن به خاطر قیمت مناسب و ارزش خرید بالا در بازار برزیل بسیار محبوب شده و توانسته ۱۸ درصد از سهم بازار تلفن هوشمند در این کشور را تصاحب کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شاید موتو جی از نظر مشخصات فنی بهترین نباشد، اما در برزیل این تلفن به یک ابزار محبوب و پرفروش تبدیل شده است. این تلفن آن قدر در کشور برزیل مورد پسند قرار گرفته که سهم این کشور از کل فروش موتورولا نسبت به سال گذشته دو برابر شده و به ۱۸ درصد رسیده است.

حالا این کمپانی توانسته ال‌جی را در برزیل پشت سر بگذارد و به رتبه دوم فروش تلفن در بازار برزیل برسد. علاقه بیشتر برزیلی‌ها به خرید تلفن هوشمند به سامسونگ نیز کمک کرده تا سهم خود از بازار این کشور را از ۴۳ درصد در سال گذشته به ۵۱ درصد رسانده و به پرفروش‌ترین تولیدکننده در این بازار تبدیل شود. وقتی بدانید که برزیل چهارمین بازار تلفن‌های هوشمند در دنیا است، متوجه خواهید شد که این آمار و ارقام موفقیت‌های بزرگی برای سامسونگ و موتورولا محسوب می‌شوند.

موتو جی یک محصول کلیدی برای موتورولا است. رشد ۱۱۸ درصدی فروش تلفن‌های هوشمند این کمپانی در سال گذشته مدیون محبوبیت همین تلفن میان‌رده خوش قیمت و خوش ساخت است. موتو جی پرفروش‌ترین محصول این کمپانی محسوب می‌شود.در برزیل قیمت این تلفن هوشمند چیزی حدود ۲۶۰ دلار است. این در حالی است که قیمت آیفون 6 از ۱٫۰۸۰ دلار آغاز می‌شود. با این تفاوت قیمت به نظر خیلی دور از انتظار هم نیست که موتورولا بتواند در سال جاری سهم خود را در این بازار بیشتر هم بکند. برنامه آنها این است که ابزاری ارزان قیمت با ارزش خرید بالا را در مقیاسی وسیع در برزیل بفروشند و به نظر می‌رسد در این راه تا کنون موفق بوده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25824 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/11 تعداد مشاهده: 1170
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر