کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

«پدر پیام کوتاه» در ۶۳ سالگی درگذشت!

امروز، روز غم‌انگیزی در دنیای تلفن همراه است. Matti Makkonen که بیشتر با عنوان پدر پیام کوتاه شناخته می‌شود، در ۶۳ سالگی به علت بیماری درگذشت.


matti-makkonen

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این خالق فنلاندی، در سال ۱۹۸۴ ایده‌ی ارسال پیام در شبکه‌های تلفن همراه را ارائه داد و کمک‌های شایانی به این تکنولوژی، در روزهای اولیه خود کرد. وی درگیری خود در ایده پیام کوتاه را بی‌اهمیت جلوه داده و به آن، به عنوان تلاشی مشترک بین تعداد زیادی از مردم نگاه می‌کرد (مثلاً Friedham Hillebrand در سال ۱۹۸۵ فرمت ۱۶۰ کاراکتری پیام کوتاه را توسعه داد) اما بیشتر اعتبار اولیه این ایده، به وی تعلق دارد.

اینکه بگوییم کار Makkonen در تمام دنیا پخش‌شده و استفاده می‌شود، کافی خواهد بود. پیام کوتاه بعد از فراگیر شدن برنامه‌های پیام‌رسانی فوری یا instant messaging، روبه‌زوال گذاشته است؛ اما هنوز در همه‌جا وجود دارد. چند نفر را می‌شناسید که ترجیح می‌دهند به جای آنکه با آن‌ها تماس بگیرید برایشان پیام کوتاه ارسال کنید؟ ریشه‌های توییتر هم در پیام کوتاه است (با توجه به محدودیت ۱۴۰ کاراکتری هر توییت) و این هنوز هم در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت در آن بسیار گران‌قیمت باشد، به شدت سانسور شود یا هردوی آن‌ها، تکنولوژی حیاتی به حساب می‌آید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27121 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/10 تعداد مشاهده: 2067
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

یلدا 1394/04/11 15:51
یادش گرامی که کمک شایانی به این تکنولوژی کرده است.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus