کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9154 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یاهو به زودی اپلیکیشن پیام رسان جدیدی عرضه می‌کند

شرکت یاهو در نظر دارد تا با برگزاری یک کنفرانس، از اپلیکیشن پیام رسان جدید خود رونمایی کند. این رویداد به احتمال زیاد به زودی در چند هفته‌ی اخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بر اساس گزارش وب‌سایت Re/Code، شرکت یاهو برنامه‌ریزی کرده تا به زودی از اپلیکیشن پیام رسان خود رونمایی کند. در ابتدا به نظر می‌رسید این اپلیکیشن نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن  Tumblr یا Flickr است، اما بعدها مشخص شد اپلیکیشن کاملا جدید و متفاوت از دیگر اپلیکیشن‌های مشابه یاهو است. 

ایده‌ی اپلیکیشن جدید یاهو بسیار جالب است، چرا که برخی از کاربران این شرکت همواره از ضعف یاهو در ارائه‌ی اپلیکیشن پیام رسان شاکی بوده‌اند. البته یاهو به تازگی مسنجر جدیدی با نام Livetext را برای فروشگاه نرم‌ افزار هنگ‌ کنگ (Hong Kong App Store) عرضه کرده که می‌تواند تا حد زیادی بر روی گفتگوی شما و دوستانتان تاثیر داشته باشد. در این نرم‌ افزار کاربران قادر خواهند بود علاوه بر دیدن متنی که طرف مقابل برای شما ارسال می‌کند، ویدئوی زنده او را نیز مشاهده کنید. البته در این حالت هیچ صدایی ارسال نمی‌شود و دلیل آن نیز محیط‌های مختلفی است که کاربران در آن قرار دارند. 

یاهو این اپلیکیشن را از 12 جولای و با پشتیبانی از 20 زبان مختلف وارد فروشگاه هنگ‌ کنگ کرده و اذعان داشته که Livetext برای همیشه به صورت رایگان عرضه می‌شود. در واقع Livetext، اپلیکیشنی برای مکالمه‌ی تصویری میان دو شخص است. همچنین امکان تماس صوتی در این اپلیکیشن وجود نداشته و کاربران تنها باید از تماس تصویری استفاده کنند.

حال احتمال می‌رود اپلیکیشن جدیدی که قرار است معرفی شود، نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Livetext باشد، شاید هم این کمپانی در نظر دارد نسخه‌ی جدید از اپلیکیشن پیام رسان یاهو مسنجر را معرفی کند. البته جای تعجبی نیست که یاهو قصد بازگشت به دوران عرضه‌ی اپلیکیشن پیام رسان را داشته باشد، چرا که این کمپانی رقبایی همچون فیسبوک و گوگل دارد که صاحب اپلیکیشن‌های پیام رسان به مراتب پیشرفته‌تری هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27625 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/08 تعداد مشاهده: 1688
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر