کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316158 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این هفت اشتباه، آیفون خود را به کشتن می دهید!

آیفون های قدیمی در نگهداری شارژ مشکل دارند و بخشی از آن به این بستگی دارد که شما گوشی تان را چگونه شارژ می کنید. ممکن است پیش خودتان فکر کنید که شارژ کردن گوشی که کار خاصی نیست . اما به نظر می رسد بعضی از عادات ما که به نظر هم بی ضرر می آیند می توانند باتری های لیتیوم یونی آیفون را به تدریج نابود کنند.

گوشی را تا 100% شارژ می کنید


به گزارش سافت گذر به نقل ازشهرخبر, اگر به محض رسیدن شارژ گوشی تان به 90% دچار اضطراب می شوید ، باید بدانید پر نگه داشتن شارژ  گوشی روش مناسبی برای مراقبت از باتری نیست. در واقع ، کارشناسان می گویند که باید به باتری گوشی اجازه بدهید که در طول روز بین 30 تا 80 درصد شارژ نوسان داشته باشد. این محدوده شارژ بهترین محدوده برای گوشی است. پس ، از شارژ کردن کامل گوشی پرهیز کنید و سعی کنید گوشی را به دفعات و به میزان کمتر شارژ کنید.شهرخبر

باتری گوشی تان کامل خالی می شود

باتری های لیتیوم یونی با تخلیه کامل شارژ صدمه می بینند، بنابراین نباید اجازه دهید هشدار معروف “Low Battery” به دفعات بر روی نمایشگرتان ظاهر شود. هر مرتبه تخلیه کامل شارژ عمر باتری را کاهش می دهد. کارشناسان پیشنهاد می کنند برای کالیبره کردن نشانگر باتری کافی است اجازه دهید که هر یک یا دو ماه ، باتری یکبار به طور کامل تخلیه شود.

باتری آیفون

باتری گوشی تان بیش از اندازه گرم می شود

ممکن است این معضل ناشی از اشتباه در شارژ نباشد ولی بسیار مهم است. احتمالاً متوجه شده اید که اگر گوشی خود را مدتی در آفتاب بگذارید عملکرد آن تا حدی کند می شود. این اتفاق به این دلیل می افتد که باتری های آیفون درجه حرارت خیلی بالا یا پایین را تحمل نمی کنند . بنا به اظهار شرکت اپل محدوده حرارتی مناسب برای آیفون ، آیپد ، آیپاد و اپل واچ بین صفر تا 35 درجه سانتیگراد است.

باتری اپل

از شارژر بیسیم زیاد استفاده می کنید

شارژر بیسیم برای مواقعی طراحی شده که شما در موقعیتی خارج از خانه هستید و تا رسیدن به خانه لازم است گوشی خود را کمی شارژ کنید تا خاموش نشود. اما در حین استفاده از این شارژر باتری و قاب گوشی گرما تولید می کنند که در طی زمان می تواند آسیب جبران ناپذیری به باتری وارد کند. برای ممانعت از گرمای زیاد بهتر است از منبع انرژی استفاده کنید که با گوشی در تماس نباشد.

 

در هنگام شارژ باتری قاب گوشی روی آن باقی می ماند

اگر گوشی شما در حین شارژ شدن بیش از حد گرم می شود شاید یک دلیلش این باشد که قاب گوشی گرما را در خود نگه می دارد . پس بهتر است هنگام شارژ باتری ، قاب محافظ گوشی را درآورید.

باتری

گوشی که مورد استفاده نیست را بدون شارژ نگه داری می کنید

اگر آیفون قدیمی خودتان را نگه داشته اید که برای روز مبادا از آن استفاده کنید آن را در محلی خنک نگه دارید و سعی کنید همیشه 50% شارژ داشته باشد. اگر شارژ باتری خالی شود و برای مدتی در این وضعیت بماند ، باتری در اصل وارد "وضعیت تخلیه عمیق" می شود که باعث می شود در آینده این باتری توانایی نگهداری شارژ را نداشته باشد. البته اگر گوشی را با شارژ کامل هم نگه دارید به باتری صدمه خواهد زد.

 

از شارژر غیر استاندارد استفاده می کنید

شارژر اصلی که توسط اپل و همراه با گوشی در اختیار شما قرار می گیرد طوری طراحی شده است که با رسیدن میزان شارژ به 100% جریان برق ورودی را قطع می کند. اما شارژرهای غیر استاندارد این ویژگی را ندارند و به باتری آسیب می زنند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29330 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: شهرخبر تاریخ خبر: 1394/09/06 تعداد مشاهده: 1714
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

نادری 1394/09/10 13:06
"شارژر اصلی که توسط اپل و همراه با گوشی در اختیار شما قرار می گیرد طوری طراحی شده است که با رسیدن میزان شارژ به 100% جریان برق ورودی را قطع می کند. اما شارژرهای غیر استاندارد این ویژگی را ندارند و به باتری آسیب می زنند."

این حرف شما مبنای علمی ندارد لطفا انتشار ندهید!
سیستم قطع شارژدر داخل گوشی یا تبلت های اپل میباشد و مبنای آن هم یک عدد آیسی شارژ کنترل میباشد و به آداپتور شارژر هیچ ربطی ندارد! lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung