کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

30 نرم‌افزار رایـگان که باید دانلود کنید

تفاوت نرم‌افزار رایگان با نرم‌افزار پولی برای کاربران ایرانی چیست؟ شاید بسیاری از کاربران ایرانی ترجیح دهند، از نسخه‌های کپی غیرمجاز موجود در بازار استفاده کنند، اما نرم‌افزارهایی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را با یک کلیک دانلود کنید و بدون نیاز به درگیری با فرآیند کرک کردن نرم‌افزارهای پولی، نیازهای خود را برآورده کنید. علاوه بر این، سادگی استفاده از بسیاری از این نرم‌افزارهای رایگان، کار کاربران خانگی و عمومی‌تر را آسان می‌کند و آنان را از درگیری با نرم‌افزارهای پیچیده برای انجام کارهای‌ساده رها مي‌كند. به‌عنوان مثال، نیازی نیست برای ویرایش عکس‌های شخصی خود حتماً با فتوشاپ درگیر‌شوید یا برای ساخت نماهای سه‌بعدی ساده و در عین حال شکیل حتماً از  3ds Max استفاده كنيد و علاوه بر این، ده‌ها ابزار جالب وجود دارد که شايد از وجود آن‌ها و از این‌که چه‌قدر می‌توانند زندگی را برای شما آسان کنند، بی‌خبرید. جواهرهای کوچک زیادی در دنیای بی‌انتهای اینترنت مخفی شده‌اند که باید آن‌ها را پیدا کنید!

 

 

بهترین مجموعه آفیس

www.libreoffice.org

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 214 مگابایت
اگر به‌دنبال یک مجموعه رایگان و سبک‌تر برای جایگزینی مایکروسافت آفیس می‌گردید، لایبر آفیس از پس همه کارهای خانگی و اغلب کارهای دفتری شما بر می‌آید. این مجموعه مبتنی بر همان کدهای OpenOffice.org توسعه‌داده شده‌است و شامل واژه‌پرداز، صفحه‌گسترده، ساخت اسلایدشو و Presentation، ابزار طراحی وکتور، پایگاه داده و ویرایشگر معادله‌های ریاضی می‌شود.یکی از امکانات جالب نرم‌افزار حالت Experimental است (Options>General) که به کاربر اين اجازه را مي‌دهد تا از ویژگی‌های کارآمد و جدید نرم‌افزار بهره‌مند شود. همچنین تعدادی افزونه نیز برای این مجموعه موجود است که ویژگی‌های جدیدی به نرم‌افزارهای مختلف آن اضافه می‌کند.

لينك دانلود

 

بهترین ابزار فشرده‌سازی

www.libreoffice.org

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 1,3 مگابایت
اگرچه ممکن است همچنان بسیاری از کاربران، وین‌زیپ را نرم‌افزار برگزیده خود در این زمینه بدانند، اما 7-Zip نیز کارکرد بسیار راضی‌کننده و در مواردی بهتر از وین‌زیپ دارد و کاملاً رایگان است. این نرم‌افزار اپن‌سورس تقریباً توانایی باز‌کردن همه قالب‌ها را دارد و در قالب‌های مختلفی مانند zip، tar و قالب اختصاصی خود 7z داده‌ها را فشرده‌می‌کند. آخرین نسخه امکان رمزگذاری 256 بیتی AES را فراهم می‌کند که می‌توان برای محافظت از داده‌های حساس، آرشیوهای Self-Extract (فایل‌هایی اجرایی‌ که بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی از حالت فشرده در می‌آیند) و حتی سنجش کارایی کامپیوتر از آن استفاده کرد.

لينك دانلود

 

بهترین برنامه ایمیل

www.zimbra.com

پلتفرم: Mac OS X/ لینوکس/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 78,4 مگابایت
این برنامه یک کلاینت ایمیل و ابزار مدیریت اطلاعات شخصی اپن‌سورس است که به‌صورت پیش‌فرض روی سرویس‌هایی مانند جی‌میل، یاهو میل و هات‌میل متمرکز است، اما به‌راحتی می‌توانید هر اشتراک ایمیلی را از طریق POP یا IMAP در برنامه تنظیم کنید. زیمبرا دسکتاپ، همه به‌روزرسانی‌ها را از اشتراک رسانه‌های اجتماعی کاربر و پایگاه داده اطلاعات اشخاص (دفترچه تلفن)، تقویم، مدیریت وظایف و منبع ذخیره اسناد را نیز دريافت مي‌كند. اگرچه این برنامه ابزارهای پیچیده مدیریت ایمیل آوت‌لوک را ندارد، اما می‌توان با استفاده از افزونه‌ها به قابلیت‌های برنامه افزود.

لينك دانلود


بهترین برنامه ثبت تصویر نمایشگر

http://lightshot.skillbrains.com

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 1,8 مگابایت
این برنامه ساده و کارآمد بعد از نصب به کاربر اجازه می‌دهد، هر بخشی از تصویر نمایشگر را ثبت و به روش دلخواه ذخیره کند. کافی است کلید Print Screen را روی صفحه کلید فشار دهید، بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید تصویر را ذخیره كرده (در قالب فایل jpg، png یا bmp)، در حافظه موقت کپی كنيد، در سایت میزبانی تصاویر Lightshot آپلود كرده یا آن را به‌صورت آنلاین ویرایش کنید. همچنین می‌توان تصاویر به‌دست آمده را از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشت.

لينك دانلود

بهترین نرم‌افزار OCR

www.paperfile.net

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 156 کیلوبایت
به‌جای آن‌که به‌صورت دستی متن موجود در عکس‌های دیجیتال، تصاویر ثبت‌شده یا اسکن‌شده را تایپ کنید، می‌توانید این کار را به این OCR (سرنام Optical Character Recognition) بسپاريد. می‌توان تصویر مورد نظر را به‌طور مستقیم اسکن کرد یا فایل‌های موجود (tif، jpg، bmp یا pdf) را وارد کرد. کافی است روی دکمه OCR کلیک کنید تا برنامه متن را بخواند و یک متن قابل ویرایش تحویل دهد. این برنامه علاوه بر کم‌حجم و سبک بودن، سرعت بالایی نیز دارد.

لينك دانلود


بهترین ابزار ایجاد PDF

www.pdfforge.org/pdfcreator

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ویستا/7
اندازه: 16,9 مگابایت
ایجاد فایل‌های PDF بسیار آسان‌تر از آن چیزی است که بسیاری از کاربران تصور می‌کنند. فقط کافی است سند خود را با استفاده از یک واژه‌پرداز، نرم‌افزار صفحه‌آرایی یا ویرایشگر تصویر ایجاد و با استفاده از پرینتر مجازی این نرم‌فزار از آن خروجی بگیرید. نسخه جدید امکان خروجی گرفتن را در قالب‌های دیگری مانند png، jpg، bmp، ps و متن خام نیز فراهم می‌کند. درست است که ادوبی اکروبات ویژگی‌های پیشرفته بیشتری دارد، اما این نرم‌افزار رایگان از عهده بيشر کارهای مربوط به PDF بر‌می‌آید.

لينك دانلود


بهترین نرم‌افزار FTP

http://filezilla-project.org

پلتفرم: Mac OS X/ لینوکس/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 4,1 مگابایت
فایل‌زیلا با ویژگی‌هایی مانند سادگی استفاده و رابط کاربری زبانه‌ای زیبا توانایی تأمين همه نیازهای مربوط به FTP را دارد. آخرین نسخه برنامه از امکاناتی مانند drag-and-drop، مرور دایرکتوری‌های همسان‌سازی شده، جست‌وجوی فایل راه‌دور، فیلترهای نام فایل و امکان تنظیم محدودیت‌های سرعت انتقال داده پشتیبانی می‌کند. فایل‌زیلا همچنین یک راهنمای مرحله‌به مرحله کارآمد شبکه نیز در دسترس کاربر می‌گذارد که در تنظیم درست روتر و فایروال کاربرد دارد.

لينك دانلود 

بهترین ویرایشگر صدا

http://audacity.sourceforge.net

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 11,3 مگابایت
این نرم‌افزار ویرایش صدای مالتی‌ترک محبوب، امکان ضبط، ویرایش و ادغام فایل‌های صوتی و بهبود آن‌ها را با استفاده از جلوه‌های مختلف فراهم می‌سازد. با استفاده از این ابزار می‌توان به تقویت صدای شيار صوتي، جداسازی صدای خواننده یا نویز پس‌زمینه، تغییر سرعت و ضرب‌آهنگ و اختلاط صداها با جلوه‌های مختلف پرداخت. برای خروجی گرفتن از فایل صوتی در قالب MP3 باید نسخه رایگانی از ابزار Lame را دانلود و نصب کنید، اما برنامه شما را در این فرآیند همراهی می‌کند.نسخه بعدی برنامه که در حال حاضر نمونه بتای آن عرضه شده، ابزارهای جدیدی را برای دستکاری صدا فراهم خواهد کرد. از جمله می‌توان به تنظیمات جدید برای وارد کردن صدا و امکان تنظيم Sensitivity اشاره کرد که برای تعیین حد آستانه کاهش نویز کاربرد دارد.

لينك دانلود

 

بهترین سامان‌دهنده موسیقی

www.mediamonkey.com

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 7,856 مگابایت
مدیامانکی یک سامان‌دهنده موسیقی است که می‌تواند یک جایگزین سبک‌تر و سریع‌تر برای آی‌تونز باشد. این نرم‌افزار ساده و کارآمد همه‌کارهای مدیریت موسیقی شما را انجام می‌دهد و یکی از معدود نرم‌افزارهای غیراپلی است که توانایی همسان‌سازی با آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد را دارد. مدیامانکی از بیشتر قالب‌ها پشتیبانی می‌کند و تعدادی از ویژگی‌های مفید مختلف را یک‌جا در اختیار کاربر می‌گذارد. از امکانات جالب آن می‌توان به یکسان‌سازی بلندی صدای ترک‌های مختلف و امکان جست‌وجوی تگ‌های خالی و ترک‌های یکسان اشاره کرد.

لينك دانلود 


بهترین آهنگ‌ساز

www.aviary.com/online/music-creator

پلتفرم: وب
اندازه: -
Aviary مجموعه کارآمدی از برنامه‌های تحت‌وب است که Aviary Roc یکی از بهترین آن‌ها است. استفاده از آن آسان و برای ساختن لوپ‌های کوتاه و کم‌حجم ایده‌آل است. ابتدا باید آلت موسیقی خود را از میان مجموعه بزرگ موجود انتخاب كرده یا یک پروژه نمونه را برای شروع کار انتخاب کنید. می‌توان ضرب‌های صدا را در جای دلخواه قرار داد یا به‌صورت اتفاقی آن‌ها را جاگذاری کرد، سپس ضرب‌آهنگ را تغییر داد. نتیجه کار را می‌توان به‌صورت آنلاین یا در قالب MP3 یا WAV ذخیره کرد.


بهترین ابزار نت‌نویسی

http://musecore.org

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 28,9 مگابایت
هر کس در نت‌نویسی تخصص داشته‌باشد، سپاسگزار مزایای این برنامه نت‌نویسی خواهد بود. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد قطعه خود را با استفاده از ماوس، صفحه‌کلید یا از طریق MIDI روی یک صفحه نت مجازی ثبت کند. این ابزار به نت‌نویس اجازه‌داشتن چهار صدا را در هر قطعه می‌دهد و شامل یک Synthesizer توکار و Sequencer یکپارچه نیز می‌شود.

لينك دانلود


بهترین پخش‌کننده

www.videolan.org/vlc

پلتفرم: Mac OS X/لینوکس/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 19,6 مگابایت
بسیاری از کاربران با این پخش‌کننده آشنا هستند که علاوه بر سی‌دی و دی‌وی‌دی، توانایی پخش تقریباً هر قالب صوتی و تصویری را دارد (بدون نیاز به کدک‌های اضافه). به هر حال، آخرین نسخه برنامه (11/1/1) ارزش دانلود و نصب را دارد، زیرا علاوه بر برطرف کردن تعدادی از باگ‌ها ویژگی‌های جدیدی را نیز ارائه می‌دهد، از جمله شناسایی خودکار زیرنویس‌ها در قالب txt. ابزارهای کارآمد دیگر شامل مواردی مانند امکان پخش مستقیم از طریق اینترنت، تبدیل فرمت‌های مختلف به یکدیگر، فیلترها و جلوه‌های مختلف به‌صورت بی‌درنگ و همسان‌سازی ترَک‌ها می‌شود. VLC همچنین از پلاگین‌های توسعه‌دهندگان دیگر پشتیبانی می‌کندکه گاهي باعث می‌شود از بسیاری از برنامه‌های پولی نیز قدرتمندتر شود.

لينك دانلود


بهترین ویرایشگر ویدیو

www.lightworksbeta.com

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 42 مگابایت
در حال حاضر، تعداد زیادی برنامه ویرایش فیلم رایگان در دسترس کاربران است، اما Lightworks یک گزینه جایگزین حقیقی برای بیشتر برنامه‌های پولی در این حوزه است که در تدوین چند فیلم هالیوودی از جمله «سخنرانی پادشاه» نیز از آن استفاده شده‌است. نرم‌افزار به کاربر اجازه می‌دهد، کلیپ‌های جدید را به‌صورت مستقیم ضبط یا آن‌ها را وارد‌کند. امکان استفاده از امکانات مختلفی مانند برش، جلوه‌های مختلف، ترنزیشن‌های متنوع و جلوه‌های صوتی وجود دارد. علاوه بر این، می‌توان با یک کلیک به مدیریت تایم‌لاین‌های مختلف به‌طور همزمان، اصلاح رنگ، همسان‌سازی دوباره کل تایم‌لاین نیز پرداخت و این فقط گوشه‌ای از امکانات این نرم‌افزار است.

لينك دانلود


بهترین نرم‌افزار رایت

www.burnaware.com

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 6,31 مگابایت
این نرم‌افزار که به‌تازگی نسخه جدید آن عرضه شده تمام نیازهای کاربر را برای رایت دیسک تأمین می‌کند و استفاده از آن نیز آسان است. این نرم‌افزار توانایی رایت سی‌دی، دی‌وی‌دی یا بلو-رِی، تهیه دیسک‌های ویدیویی دی‌وی‌دی، ایجاد و رایت فایل‌های ایمیج، پاک‌کردن دیسک‌های Rewritable، ساخت ISOهای قابل‌بوت و دیسک‌های پشتیبان را دارد. علاوه بر این، BurnAware Free می‌تواند اطلاعات جزئی دیسک و درایو را در اختیار کاربر بگذارد و همه امکانات اصلی نیز از یک منو در اختیار کاربر قرار مي‌گيرد.

لينك دانلود 

بهترین ابزار آموزش زبان

www.livemocha.com

پلتفرم: وب
اندازه: -
ياد گرفتن زبان جدید با هدفی خاص یا برای تفریح تفاوت چنداني ندارد؛ لایوموکا در هر حالت به شما كمك خواهد كرد. این سرویس امکان استفاده از دوره‌های رایگان و پولی را فراهم می‌کند و 38 زبان مختلف را تحت پوشش قرار داده‌است. کافی است به این سرویس بگویید چه زبانی را می‌خواهید و زبان مادري خود را نیز انتخاب کنید. پس از ثبت‌نام می‌توانید هم‌گروهی‌هایی بیابید و از آن‌ها زبان بیاموزید یا به آن‌ها یاد دهید. اگرچه این سرویس به اندازه Rosetta Stone جامع نیست، اما روش‌های جالبی مانند روش یک‌به‌یک را ارائه می‌دهد که برای تسلط یافتن به زبان و استفاده روزمره از آن ايده خوبی است.

 

بهترین نرم‌افزار درخت خانوادگی

www.myheritage.com/family-tree-builder

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ویستا/7
اندازه: 24,4 مگابایت
اگر فامیل بزرگی دارید که پر از نام‌های گیج‌کننده است، کافی است یک درخت خانوادگی ایجاد كرده و از آن به‌عنوان نقشه راهنما استفاده کنید. این نرم‌افزار شجره‌نامه، فرآیند ساخت درخت خانوادگی را ساده می‌کند و می‌تواند بیش از چهل ایراد مرسوم، مانند سن نادرست و تاریخ‌های واردنشده را به‌طور خودکار شناسایی و حل کند. اگر یک درخت را با درخت دیگری ادغام کنید، می‌تواند موارد تکراری را پاک کند. ویژگی فهرست وظایف به کاربر اجازه می‌دهد، کارهای عقب‌افتاده خود را اولویت‌بندی کند و امکانی نیز در‌نظر گرفته شده که مرحله به مرحله قالب مورد نظر را برای درخت خود انتخاب کند. شاید این برنامه یکپارچگی Family Tree Maker را نداشته باشد، اما همچنان راه مؤثری برای شروع ساخت شجره‌نامه است. برای اطلاع از شيوه کار برنامه کادر «چگونه درخت خانوادگی بسازیم» را مشاهده کنید.

لينك دانلود

 

بهترین نرم‌افزار آموزش تایپ

www.tipp10.com

پلتفرم: Mac OS X/لینوکس/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 4,2 مگابایت
یادگیری تایپ بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید کار دشواري نیست، اما تمرین فراوانی می‌طلبد. این برنامه آموزشی بیست درس مختلف در سطوح متفاوت ارائه می‌دهد و پیشرفت کاربر را دنبال می‌کند، بنابراین، می‌توانید دریابید که هر زمان در چه سطحی هستید. امکان تکرار هر درس وجود دارد و به‌شکل هوشمندانه‌ای، کاراکترهایی که بیشتر از همه اشتباه می‌زنید یا گم می‌کنید بیشتر از بقیه ظاهر می‌شوند.

لينك دانلود

بهترین طراح سایت

www.bluegriffon.org

پلتفرم: Mac OS X/لینوکس/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 14,2مگابایت
بلوگریفن که بر پایه موتور رندرینگ فایرفاکس توسعه داده شده‌، از آخرین فناوری‌های وب مانند HTML5 و CSS3 پشتیبانی می‌کند. می‌توان میان نماهای WYSIWYG و Source سوئیچ کرد و از مجموعه ابزارهای متنوع آن برای ساخت یک سایت حرفه‌ای استفاده کرد، به ويژه مي‌توان به قابليت كارآمد New Wizard  اشاره كرد که تعدادی سؤال از کاربر می‌پرسد و بر اساس پاسخ‌ها یک قالب پایه‌ای می‌سازد.

لينك دانلود

 

بهترین نرم‌افزار مدل‌سازی سه‌بعدی

http://sketchup.google.com

پلتفرم: Mac OS X/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 40,1 مگابایت
با وجود این‌که اسکِچ‌آپ واقعاً نمی‌تواند با نرم‌افزارهای پیشرفته این حوزه رقابت کند، اما به‌طرز جالب توجهی امکان ساخت مدل‌ها و ساختارهای پیچیده‌ای را فراهم می‌کند. می‌توانید از ابتدا ساخت یک مدل سه‌بعدی را آغاز کنید یا این‌که یک پروژه نمونه را از 3D Warehouse گوگل دانلود کنید و آن را مطابق خواسته خود تغییر دهید. این نرم‌افزار با گوگل ارث، مپس و استریت ویو یکپارچه است که می‌توان از این قابلیت برای ساخت نسخه‌های سه‌بعدی با مقیاس واقعی از ساختمان‌های حقیقی استفاده کرد.

لينك دانلود


بهترین ویرایشگر عکس

www.getpaint.net

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 3,5 مگابایت
آنچه Paint.NET را از نمونه‌هاي مشابه متفاوت می‌سازد، ابزارهای متنوع ویرایش دستکاری و جلوه‌های مختلف آن است. به همین دلیل، این برنامه شهرت زیادی دارد و بسیاری از کاربران با آشنا هستند. آخرین نسخه این برنامه (3/5/10) ویژگی‌های جدیدی دارد، از جمله Fault Tolerance که باعث می‌شود، در مواقعی که در حال ویرایش یک عکس، برنامه یا سیستم‌عامل کرَش می‌کند، فایل اصلی سالم باقی بماند. نسخه جدید همچنین یک سری از باگ‌ها را حل کرده و تعدادی جلوه جدید نیز دارد که همه این‌ها باعث می‌شود، نزدیک‌ترین برنامه رایگان به فتوشاپ باشد. اگرچه Paint.NET در سطوح حرفه‌ای با فتوشاپ قابل مقایسه نیست، اما در سطوح متوسط از عهده همه کارها بر‌می‌آید.

لينك دانلود


بهترین نرم‌افزار نقاشی

http://mypaint.intilinux.com

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7/ Mac OSX/ لينوكس
اندازه: 7,9 مگابایت
اگر قصد دارید، پالت دیجیتال را در دست بگیرید و به یک هنرمند هنرهای دیجیتال تبدیل شوید، مای‌پینت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد، روی یک بوم نامحدود نقاشی کنید که در مواقع لازم به‌طور خودکار بسط پیدا می‌کند. فقط دو پالت اصلي در رابط کاریری برنامه به‌چشم می‌خورند؛ یکی برای انتخاب قلم و دیگری برای رنگ. می‌توانید با ابزارهای مختلفی مانند خودکار، مداد، آبرنگ، رنگ ‌وروغن، پاستل، ذغال و تکنیک‌های دیگری کار کنید و ابزارهای مختلف اثر واقع‌گرایانه‌ای نیز دارند. مای‌پینت از لایه‌ها پشتیبانی می‌کند تا عمق بیشتری به شاهکار خود بدهید و تغییر رنگ هم با یک کلیک‌راست امکان‌پذیر است.

لينك دانلود


بهترین سازمان‌دهنده عکس

http://picasa.google.com

پلتفرم: ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 13,6 مگابایت
آخرین نسخه این نرم‌افزار مشهور گوگل امکانات جدیدی دارد که مدیریت تصاویر را سریع، آسان و مفرح می‌‌كند. به‌عنوان مثال، امکان Name Tags صورت‌های مشابه را در عکس‌ها شناسایی و به‌طور خودکار همه را در یک دسته قرار می‌دهد. همچنین می‌توان از این عکس‌ها برای ساخت Face Movie (یک ویدیو شامل همه عکس‌ها که با جلوه‌های مختلف در یکدیگر محو می‌شوند) استفاده كرد.علاوه بر ابزارهای پیکاسا برای اصلاح، بهبود و به‌اشتراک گذاری عکس‌ها، امکان geo-tag نیز اجازه می‌دهد عکس‌ها را در گوگل ارث یا گوگل مپس اضافه کنید و نشان دهید که کجا گرفته شده‌اند.

لينك دانلود


بهترین ابزار تصویرسازی

http://inkscape.org

پلتفرم: Mac OS X/لینوکس/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 33,2 مگابایت
ادوبی ایلوستریتور به تعیین‌کننده استاندارد در حوزه طراحی وکتور تبدیل شده، اما این ابزار تصویرسازی وکتور با ارائه مجموعه کارآمدی از ابزارهای طراحی، شکل‌سازی و متن، امکان ساخت لوگو، کلیپ‌آرت، عناصر وب، نمودارهای فنی و شکل‌ها و فرم‌های مختلف دیگر را فراهم می‌کند. رابط کاربری این برنامه به‌طرز هوشمندانه‌ای شهودی است و انتخاب خوبی برای افراد مبتدي به شمار می‌آید و راهنمای کاملی نیز برای مواقعی كه در جایی گیر کنید، در اختیار شما می‌گذارد.

لينك دانلود


بهترین نرم‌افزار نشر دیجیتال

www.scribus.net

پلتفرم: Mac OS X/ لینوکس/ ویندوز اکس‌پی/ ویستا/7
اندازه: 20,8 مگابایت
برنامه‌های صفحه‌آرایی اغلب گران‌قیمت و پیچیده‌اند و روی سطوح سازمانی متمرکز هستند. اما Scribus می‌تواند یک جایگزین رایگان و کارآمد برای استفاده خانگی باشد. این ابزار قدرتمند نشر رومیزی هر آنچه برای ساخت روزنامه، اعلامیه یا بروشور نیاز دارید، فراهم می‌کند. می‌توانید یک پروژه جدید را از ابتدا آغاز یا از قالب‌های آماده استفاده کنید. نتیجه کار می‌تواند ذخیره شود، چاپ شود یا در قالب‌های مختلف از آن خروجی گرفته شود. برنامه می‌تواند به بررسی کل پروژه و یافتن خطاهای احتمالی‌ای که از چشم شما مخفی مانده، بپردازد.

لينك دانلود 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7394 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/11/05 تعداد مشاهده: 4733
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر