کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش سرعت سایت‌های داخلی با ملی شدن اینترنت کشور

http://itna.ir/images/docs/000021/n00021528-b.jpgيك كارشناس درباره تأثيرات مثبت طرح شبكه ملي اينترنت عنوان کرد: اين طرح باعث ايجاد انگيزه در سايت‌هايي مي‌شود که از خارج ايران سرويس ميزباني گرفته‌اند تا از سرويس‌هاي داخلي استفاده کنند.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازایتنا؛ مهدي محمدي - مدير عامل يك شرکت طراحي وب - در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: ملي شدن اينترنت، بخشي از جامعه را بر اين باور داشته است که با محقق شدن آن، ارتباط با اينترنت جهاني قطع مي‌شود و يک اينترنت داخلي خواهيم داشت که فقط سايت‌هاي داخل کشور قابل دستيابي مي‌باشند. اگر اين موضوع درست باشد که بعيد به‌نظر مي‌رسد، مسلماً ضرر‌هاي زيادي را هم از لحاظ علمي و هم از لحاظ اقتصادي خواهيم داشت و نبايد چنين برنامه‌اي داشته باشد.

او ادامه داد: اما طرحي که در پيش‌رو داريم بر اين اساس است که يک شبکه داخلي کشوري داشته باشيم و سايت‌هايي که داخل ايران مي‌باشند قابل دسترس بوده و بتوان از امکانات آن نظير اينترنت بانك بهتر بهره برد.
محمدي گفت: با اين اتفاق، صنعت خدمات ميزباني در ايران توسعه پيدا مي‌کند و مانع خارج شدن ارزي از کشور مي‌شود که براي گرفتن خدمات ميزباني براي کشور‌هاي خارجي هزينه مي‌شود.

مديرعامل اين شرکت طراحي وب، در ادامه يادآور شد: از طرف ديگر اين طرح مي‌تواند فضاي مناسبي را براي اشتغال‌زايي جوانان ايجاد و باعث توسعه ديتاسنترها در کشور و کار‌آفريني در حوزه فناوري اطلاعات شود.
وي تصريح کرد: در حال حاضر مخابرات براي افزايش سرعت اينترنت يا همان پهناي باند، هزينه‌هاي بالايي متحمل مي‌شود اما با ملي شدن اينترنت سرعت سايت‌هاي داخلي کشور افزايش مي‌يابد.

وي ادامه داد: يک اصل مهم ديگر در ملي شدن اينترنت بعد از فراهم کردن زيرساخت‌ها، ارزان بودن آن است که اصل بسيار مهمي است و به‌طور قطع بعد از ملي شدن اينترنت، کاربران براي دريافت اينترنت بايد دو نوع تعرفه براي اينترنت و اينترانت پرداخت كنند.

او با اشاره به اينكه تعرفه‌اي که براي اينترانت پرداخت مي‌شود، بسيار ارزان‌تر از تعرفه‌اي است که براي اينترنت مي‌دهند، ادامه داد: اين موضوع باعث مي‌شود فرهنگ IT در جامعه رايج شود که خود باعث رونق کارآفريني ديجيتال خواهد شد، همان چيزي که در کشور‌هاي ديگر اتفاق افتاده است.

وي از مسئولان ذيربط خواست تا نگراني‌هاي مطرح ‌شده را در بحث ملي شدن اينترنت جدي بگيرند و خاطرنشان كرد: در حال حاضر خدمات ديتاسنتري که در خارج از کشور ارائه مي‌شود، ۴۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر از خدماتي است که در داخل كشور ارائه مي‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8179 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1390/12/20 تعداد مشاهده: 2355
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی 1391/05/01 11:24
اینا چه حرفایی مگه الان ف ی ل ت ری ن گمون کمه مگه دیگه ف ی ل ت ر ی ن گ از این بیشتر هم میشه به نظر من طرح بدی نیست ما خیلی از کار های بانکی انتخاب رشته ی دانشگاه و ... رو داریم باسرعت کم انجام میدیم در ضمن اگه یه آپلود سرور هم بزارن دیگه چی از این بهتر ( البته اگه اگه ف ی ل ت ر نشه)lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
.... 1390/12/21 11:55
واقعا برا یه همچین افرادی که از این تصمیما میگیرن متاسفم.... این طوری پیشرفت می کنن!!!!!!!!!!!!!!واقعا که....
تینا 1390/12/21 11:50
خوشم می یاد روشون که زیاده منت هم سر ملت می ذارن! ای خدااااااا!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
پسرکلو 1390/12/21 07:48
متاسفم ، متاسفیم ، متاسفند !!! همه با هم در پس رفت به سوی عصر مفرغ و حجر ! وای بر ما !
h@yahoo.com 1390/12/21 05:42
این طرح صد در صد برای این است که بتوانند کنترل بیشتری بر روی اینترنت داشته باشند! فی...لت...ری....نگ کافی نبوده است!! باید دسترسی به همین 4 تا سایت باز هم محدودتر شود!!
mahyar 1390/12/20 20:39
بالاخره داریم به کره شمالی میرسیم.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
نازنین 1390/12/20 20:19
به نظر من ما هیج وقت پیشرفت نمیکنیم و فقط بلدیم سر هم رو شیره بمالیم
ما حالا حالا ها باید تو کف اینترنت پر سرعت بمونیمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
behnod 1390/12/20 14:15
دکتر شهشهانی رئیس دانشکده ریاضیات دانشگاه صنعتی شریف که از وی به عنوان بنیانگذار اینترنت در ایران یاد می‌شود به روزنامه قدس گفت: اگر بیشتر مردم بدانند اینترنت ملی یعنی چه با آن مخالف خواهند بود. چون مدلی که مطرح است، شبیه چیزی است که در چین وجود دارد.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازایتنا؛ متأسفانه این روزها تمام الگوبرداری‌های ما از چین است، شاید در بسیاری امور تقلید خوب باشد، ولی در همه امور جواب نمی‌دهد. جریانی که واقعیت دارد و از آن به اینترنت ملی یاد می‌شود یعنی اتصال‌های داخلی خوب و گسترده‌ای داشته باشیم، ولی همه اتصال‌های خارجی‌مان از یک کانال‌های قابل کنترل عبور کند. اکنون هم شاید ۹۵ درصد اتصال ایران از طریق مخابرات انجام می‌شود، با فیبر نوری، بنابراین وقتی وارد بسیاری از سایت‌ها می‌شوید فیلتر شده است.
در واقع اینترنت ملی یعنی همین! پس چندان نمی‌تواند مورد توجه واقع شود!!!
امیر 1390/12/20 13:22
سالم.میشه بگین که وقتی اینترنت ملی شد مثلا تعرفه 2M ماهیانه چقدر هزینش تقریبا میشه.خیلی ممنون میشم ازتون اگه جواب بدینlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمدجواد 1390/12/20 10:31
من یه سوال دارم اونم اینه که کشورهایی مثل ژاپن و چین هم برای پیشرفت در سرعت اینترنت و همچنین ارزان شدن اینترنت کشور خودشان چنین طرحی را اجرا کرده اند؟؟؟

به نظر من این فقط یک فایر وال برای کنترل امنیتی سایت ها است و بسسسسس.............