کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزیر ارتباطات: حرف‌های زیادی برای گفتن در منطقه داریم

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در مراسم افتتاح آزمايشگاه‌هاي مركز تحقيقات صنايع انفورماتيك با اشاره به سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت: امروز در جمعي از متخصصان صنعت‌گر و فعال در عرصه ارتقاي كيفيت و استاندارد توليدات داخلي هستيم كه فعاليتشان مستقيما در ارتباط با شعار امسال و فرمايشات مقام معظم رهبري است.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایسنا؛ رضا تقي‌پور اظهار كرد: اين مراسم نمادي از عمل به شعار مقام معظم رهبري است كه بايد در آن جهت حركت كرد؛ با دقت در شعار هر سال و تاكيدات مقام معظم رهبري در پنج سال گذشته در انتخاب اين شعارها متوجه ميشويم كه ايشان مرتب بر اهميت موضوعات اقتصادي و اهميت كار و تلاش تاكيد كردند و موضوع اصلي در اين بين توليدات داخلي است.

وي افزود: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري درعرصه ارتباطات و فناوري اطلاعات، بحث الكترونيك و سياست‌هاي كلي نظام كه در سند افتا از سوي ايشان ابلاغ شد، بحث اول توسعه فناوري با رعايت ملاحظات امنيتي و بحث دوم ارتقاي سطح دانش و ظرفيت‌هاي علمي و پژوهشي صنعتي كشور براي توليد فن‌آوري مرغوب در فضاي فناوري اطلاعات است و بند بعدي بر فناوري بومي تكيه دارد.

او ادامه داد: ايشان در بحث ديگر به ترويج و تبليغ فرهنگ كار اشاره كردند و در سال گذشته در ديدار با جمعي از كارآفرينان به كيفيت مرغوبيت و توليدات داخلي با اشاره به پشتيباني‌هاي دولت و در كنار آن به عزم و اراده مسوولان تاكيد كردند. در نتيجه اين صحبت‌ها بايد از اينكه امروز در جهت توليد و ارتقاي كيفيت حركت كرديم، خوشحال باشيم زيرا نه تنها در تاكيد اين شعار بلكه وارد گفتمان ايشان شديم و اين مسير طي شده است. توجه ايشان به بحث توليد و ارتقاي كيفيت كه نبايد در حد شعار باقي بماند مسيري است كه شروع شده و بايد به آن برسيم.

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات با اشاره به اين كه مجموعه صنايع انفورماتيك تاكنون فعاليت‌هاي موثري داشته است گفت: همه به عنوان مسوولان حوزه مي‌توانيم چه در بخش خصوصي و چه مديران صنعتي، فعاليت‌ها را به اجرا بگذاريم. مجموعه صنايع انفورماتيك به صورت بخش خصوصي شروع به كار كرده و با تكنولوژي بالا مي‌تواند به كار خود ادامه دهد.

تقي‌پور مبناي اصلي هر كاري را فراهم شدن زيرساخت‌هاي آن دانست و افزود: امروز زيرساخت‌ها از زيرساخت‌هاي سخت‌افزاري فراتر رفته و حال به فراهم كردن زيرساخت‌هاي نرم‌افزاري نياز است؛ اكنون در لبه تكنولوژي بحث مديريت دانشي را داريم. امروز بنگاهي موفق است كه بتواند دانسته‌هاي دانشي خود را مديريت كند و اين استانداردها سرمايه‌هاي سازمان هستند كه بايد به آن‌ها توجه ويژه‌اي شود. امروز كشور به توانمندي توليد داخلي نزديك شده و نياز به فراهم كردن زيرساخت‌هاي مناسب دارد.

وي افزود: مسير آينده براي تحقق اين اهداف اين است كه با كار شبكه‌اي محقق مي‌شود چراكه حرف‌هاي زيادي براي گفتن در منطقه داريم. مسیر ادامه این شروع قطعا تصمیمات دولتی است که مسوولان در بخش خصوصی و صنعت این تصمیمات را اجرا می‌کنند و ايران بيشترين پيشنهادات كه به طرح در اتحاديه ITU منجر مي‌شود را تعيين مي‌كند.

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات گفت: توانمندي كشور دراين مسير با وجود دانشمندان و عالمان موفق بالا است و اميدواريم بتوانيم امسال در توليد ملي و عرصه ارتباطات فعاليت‌هاي مناسبي داشته باشيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9540 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1391/03/23 تعداد مشاهده: 1468
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهران 1391/03/25 10:56
منظورتان کدام منطقه است؟lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ت 1391/03/24 16:55
ما اگه وزیر ارتباطات نداشتیم در این زمینه ها (اینترنت، فناوری اطلاعات و ...) و این کار ها رو شرکت های خصوصی به دست میگرفتن خیلی بیشتر از الان پیشرفت کرده بودیم. این آقای وزیر که فقط بلده حرف بزنه. چند ساله اینترنت ملی میخوان راه بندازن به جای اینکه عمل کنن، هر مسوولی که از راه میرسه و بهش هیچ ربطی نداره یه اسمی واسه اینترنت ملی میزاره و چند وقت مردم رو سرکار میزارن. ایشون هیچی بارش نیست اومده وزیر شده... همه جای دنیا اینترنتشون پیشرفت میکنه، اما اینا سرعت اینترنتو بخوان ببرن بالا یا هر غلط دیگه ای میخوان بکنن باید ببرن مجلس تصویب بشه، تصویب که شد کسی نیست اجراش کنه، یه روز یه جور حرف میزنن فرداش یه جور دیگه.
محمد 1391/03/24 00:45
آقایون ارتباطاتیا می شینن بررسی می کنن که چطور میشه مثلا یه تبلیت ایرانی تولید کرد ؟ بعد کارگروه میذارن اونام میرن تحقیق می کنن، بعد مدتی باز دور هم جمع میشن چای و شیرینی و از این حرفا! بعد می بینن باید کارخونه بزنن، نیروی انسانی تامین کنند ، تمو تشکیلاتو و فلان و بهمان ؛ همشون به اتفاق به این نتیجه مهم دست پیدا می کنن که بابا چه کاریه ! کی میره این همه راهو ، قطعاتشو از چین وارد کنیم اگه چهارتا پیچ داشته باشه سه تاشو اونا می بندند یکیشو ما و یه مارک می زنیم میشه ایرانی ! مثل یه لاستیک ماشین ایرانی مشهور که در چین تولید میکنه میاره ایران ! میندازی زیر ماشین تا جکو پایین میاری فس میره پایین .....
آخر مزه ایم ! نه!!!!!!
مرتضی فعال 1391/03/24 00:26
جالبیش برنامۀ ((((((((((((((نگاه یک))))))))))))))))))) چند شب پیش بود که هی میگفتن مقارن فوتبال پرتغاله و باید یه حرف جالب زد مشتریامون نپرن تحت فشار سنگین افکار عمومی که مجری خوب توی برنامه مطرح کرد بحث فیلترینگ و سرعت و ... (تازه صداوسیما رو هم که خوب میشناسیم به ماست مالی بازهم اونم صداش درومده بود) آخرش هم جواب نداد گفت دست کسای دیگس سخت افزار سرعت که دست شماست مدیریت سرعت هم که دست بعضیاست نرم افزار ها رو هم که آبرو مون رو بردین پررویی حدی داره چه حرفی مونده برات
مرتضی فعال 1391/03/23 23:57
بازهم این وزیر حرف زد ؟ یکی نیست بش بگه حرف نزنی چی میشی ؟ قمپز ناشتا خاصیتی داره ؟ اینقدر چپ و راست قمپز در می کنی یا این که افتضاح تاریخی 128Kbps به تو ربطی نداشته ؟ یا این که می خواهی به زودی این افتضاح تاریخیو با امکانات الآنمون به ده کشور برتر جهانی برسونی ؟ سکوت یکی از نشانه های عاقله ، نادونا که هیچی
بنده 1391/03/23 22:36
یعنی عاشق اعتماد به نفسشم، مردی به مولا.
بله 1391/03/23 21:37
همه روزه هزاران سیب در اطراف ما به زمین می افتد
اما آنچه وجود ندارد ، دیدگاه نیوتن است . . .
مهندس احسان اشرفی کرسکانی 1391/03/23 18:55
در عرصه ارتباطات که نه ولی در عرصه ف ی ل ت ر ی ن گ فکر کنم بهتر موفق شویدlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
آخر تکنولوژی 1391/03/23 18:52
پسر عزیزم کدوم حرف ، کدوم کشک.
به خط دادن تلفن های همراه در تمام نقاط کشور؟
به ارائه گوشی ها چینی مونتاژ ایران؟
به سرعت اینترنتتون (از آخر سومین کشوریم ) باز خدا این لنگر کشتی رو واستون نگه داره. تو اون دنیا به این لنگره چی جواب میدین؟ اونقدر که بهش تهمت زدین ؟
به ارائه قطعات کامپیوتر ایرانیتون؟هزار ساله کامپیوتر اختراع شده هنوز ما یه فلش مموریم نمی تونم بزنیم دادش گلم .
به ارائه نرم افزارهای قدرتمند در سطح دنیا ، حداقل یک مورد بفرمایید شاید ما نمی دونیم ؟
به ارائه آنتی ویروس ایرانیتون! که خارجیاشونم واسمون کوفت کردین ! یا تحریمیم یا خودتون یه کارایی کردین ! نمونش آواسته!
به ارائه صندوق پستی معتبرتون ! یکی دوتا داریم معلوم نیست مال کیه ! آش کیه ! انتظارم دارین ایمیلامونو گونی گونی بریزیم توش !
به جستجوگر مقتدرتون؟ که نمونه خارجیشم دم به ساعت تهدید به فیتلر می کنین؟
هنوز اکثر سایت های دولتی تون با مرورگر اینترنت اکسپلور 6 سازگاره آخه ! موزیلا؛ اوپرا؛ کروم که هنوز برامون کشک خالست!
راهی که اروپا هزار سال پیش رفته ما هنوز اولین قدمم برنداشتیم ! من چی بگم اخه .
خیلی مورد دارین من کدومشو بگم .................
جناب قبل سخنرانی تون یه مطالعه بفرمایید بعد نظر بدین خواهشا ! شرمنده ها که رو حرفتون حرف زدم .
مهمان 1391/03/23 17:58
ما با اینترنت dial-up حرفهای زیادی اصلا نه در سطح منطقه بلکه در سطح دنیا نیز داریم!!!!!!!!!!!!!!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung