کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743716835 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317240 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فایرفاکس از خود مایکروسافت هم به کاربران ویندوز ایکس‌پی وفادارتر است!

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت تا شش ماه دیگر پشتیبانی از سیستم‌عامل محبوب ویندوز ایکس‌پی را پایان می‌دهد؛ با این حال، حتی پس از این تاریخ هم دو کمپانی گوگل و موزیلا همچنان بر سر جذب کاربران این سیستم‌عامل خواهند جنگید.

 

چند هفته پیش، گوگل اعلام کرد که حتی پس از قطع پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ایکس‌پی هم به پشتیبانی از مرورگر کروم روی این سیستم‌عامل ادامه خواهد داد. این اقدام البته می‌تواند مشکل‌ساز باشد؛ زیرا پشتیبانی از یک مرورگر روی سیستم‌عاملی که دیگر پشتیبانی نمی‌شود باعث می‌شد کاربران به اشتباه تصور کنند که از ایمنی کافی برخوردارند. در حالی که حقیقت این است که مرورگر آن‌ها ممکن است به‌روز باشد؛ اما سیستم‌عامل دستگاهشان در مقابل انواع تهدیدها بی‌دفاع است.

پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی تنها تصمیم گوگل نبوده و موزیلا هم اخیراً خبر داده که پس از پایان پشتیبانی مایکروسافت همچنان از سیستم‌عامل ایکس‌پی پشتیبانی خواهد کرد. «جاناتان نایتینگیل» نایب‌رئیس بخش فایرفاکس کمپانی موزیلا در پاسخ به برنامه احتمالی این کمپانی برای قطع پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی می‌گوید: «ما برنامه‌ای برای قطع پشتیبانی از کاربران ویندوز ایکس‌پی نداریم.»

بنابراین کاربران ویندوز ایکس‌پی که حاضر نیستند سیستم‌عامل ده ساله خود را آکنند، همچنان می‌توانند از پشتیبانی دو مرورگر کروم و فایرفاکس بهره ببرند؛ حتی پس از آن‌که مایکروسافت پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز ایکس‌پی و به تبع آن مرورگر اینترنت اکسپلرر این نسخه از ویندوز را قطع می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ کاملاً مشخص است که چرا گوگل و موزیلا قصد قطع پشتیبانی از کاربران ویندوز ایکس‌پی را ندارند: میلیون‌ها نفر پس از قطع پشتیبانی مایکروسافت باز هم از ویندوز ایکس‌پی استفاده خواهند کرد. و هر کجا کاربر باشد، برنامه‌نویسان هم برای جلب توجه کاربران حضور دارند. به ویژه در بازار رقابت داغ بین مرورگرها، طبیعی است که گوگل و موزیلا بر سر تک‌تک کاربران با هم می‌جنگند. این دو کمپانی حتی زمانی که مایکروسافت کاربران ویندوز ایکس‌پی را به حال خود رها می‌کند، باز هم می‌کوشند تا امکان استفاده از مرورگرهای خود را برای این کاربران فراهم کنند؛ هرچند سیستم‌عامل این افراد کاملاً آسیب‌پذیر است.

از آن‌جا که بسیار بعید است مایکروسافت نظر خود را درباره تاریخ پایان پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی تغییر دهد، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا پس از آوریل 2014 و قطع پشتیبانی از ایکس‌پی سهم مرورگر اینترنت اکسپلرر در بازار کاهش خواهد یافت یا نه.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17557 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/07 تعداد مشاهده: 2326
سافت گذر