کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316134 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل بندی را به شرایط خدمات خود افزود تا اسکن کردن تبلیغات توسط جی‎میل را توجیه کند

به گزارش سافت‌گذر ؛ سیاست‌های حریم خصوصی گوگل در سال‌‌های اخیر به شدت مورد انتقاد متخصصین و کاربران اینترنتی قرار گرفته است. یکی از موارد مورد انتقاد سیاست گوگل در بررسی ایمیل‌های تمام کاربران است.

گوگل به منظور شخصی‌سازی تبلیغاتش برای هر کاربر، محتوای ایمیل‌های کاربران جی‎میل را بررسی می‌کند و این موضوع از حدود ده سال پیش که این شرکت ارائه خدمات ایمیلی خود را آغاز کرد تا به امروز بحث‎برانگیز بوده است. روز دوشنبه، گوگل بندی را به شرایط خدمات خود افزود و این‌گونه تلاش کرد تا اسکن کردن محتوای ایمیل‌های کاربران خود را توجیه کند.

 

سند جدید شرایط خدمات بند جدید را در بخش «محتوای اطلاعات شما در خدمات ما» گنجانده است. این بند بیان می‎کند: «سیستم‌های خودکار ما محتوای اطلاعاتتان (از جمله ایمیل‌ها) را به منظور ارائه ویژگی‌های شخصی محصولات از قبیل نتایج شخصی‌سازی شده جستجوها، تبلیغات مناسب و همچنین شناسایی اسپم‎ها و بد‎افزارها تحلیل می‎کنند. به محض آن‌که این اطلاعات ارسال، دریافت یا ذخیره شوند، این‌گونه تحلیل‌ها انجام می‎شود.»

به گزارش سایت سی‌ان‌ای‌تی، سخنگوی گوگل می‌گوید: «تغییرات امروز مسائل را برای افراد شفاف‌تر می‎کنند و بر مبنای بازخوردی ایجاد شده‎اند که در طول چند ماه گذشته دریافت کرده‎ایم.» با این وجود این مسئله احتمالاً شکایت‌های بسیار از طرف حامیان حریم خصوصی را متوقف نخواهد کرد، افرادی که اعتقاد دارند سیاست‌گذاری‌های گوگل در مورد اسکن کردن جی‎میل به شنود غیرقانونی کاربران منجر خواهد شد. دفاع گوگل تا به حال این بوده است که هنگامی که کاربران جی‎میل شرایط استفاده از خدمات ما را امضا می‎کنند، باید این گونه ویژگی‌ها را بپذیرند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت تاکنون چند بار درباره همین موضوع به شکل‌های مختلف از جی‎میل انتقاد کرده است، از جمله در ویدئویی خنده‌دار با نام «جی‎میل‌چی» که چند سال قبل منتشر شده بود. این ویدئو این مسئله را به سخره می‎گیرد که چگونه یک پست‌چی «واقعی» جی‎میل می‎تواند به محتوای نامه‌های یک شخص دسترسی داشته باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20254 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/01/28 تعداد مشاهده: 1616
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر