کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده پیشرفته تر از Pattern ها توسط اپل

6 سال پیش (در حدود سال 2008) بود که گوگل سیستم بازنمودن قفل صفحه نمایش گوشی‌های اندروید موسوم به پترن آنلاک را معرفی کرد. این قابلیت یکی از مواردی است که پس از گذشت این چند سال هنوز در گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت، حالا اپل نیز دو مورد اختراع را به ثبت رسانده که آن را روش‌ تعامل حرکتی نامیده است و از ظواهر امر این‌گونه پیداست که این اختراعات نحوه بازگشایی قفل صفحه نمایش را که در اندروید استفاده می‌شود، بهینه خواهد کرد.

pattern unlock option
در واقع می‌توان گفت که اپل قصد دارد سیستم تعامل ۳ در ۳ نقطه فعلی اندروید را بهینه کند. با این حساب کاربر قادر خواهد بود تا از نقطه‌های بزرگتری برای سهولت در امر وارد کردن الگوی مورد نظر برای بازنمودن صفحه نمایش استفاده کند و از طرف دیگر امکان استفاده از نقاط کوچک‌تر در مواقعی که دقت و ظرافت بیشتری احساس می‌شود را نیز خواهد داشت. البته در اختراعات ثبت شده توسط اپل امکانات دیگری نیز گنجانده شده است.
pattern unlock option 02
جالب اینجاست که کاربر می‌تواند نقاطی را مشخص کند که قابل رویت نمی‌باشند و در نتیجه امکان تشخیص الگوی حرکتی برای باز نمودن قفل گوشی توسط سایر افراد دشوارتر خواهد شد. در این اختراعات خلاقیت زیادی به کار رفته حتی سرعت وارد نمودن الگو، توقف در میان اتصال نقاط و زمان‌بندی نیز قابل تشخیص است. لازم به ذکر است که استفاده از این حالت به عنوان یکی از گزینه‌ها، برای باز نمودن صفحه نمایش گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

می‌توان گفت که اپل با استفاده از قابلیت Touch ID در آیفون ۵ اس تا حدودی امکانات مطرح شده را به خدمت گرفته است و اینگونه به نظر می‌رسد که هدف اپل از ثبت این اختراع، پیشی گرفتن از طرح‌های احتمالی گوگل در جهت بهینه سازی شیوه باز نمودن قفل صفحه گوشی‌های اندرویدی است!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20281 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/02/01 تعداد مشاهده: 1914
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

منم 1393/02/05 14:30
این قفل که به راحتی با رفتن تو محیط ریکاوربی باز میشه حالا پیشرفتش چه فایده ای داره ؟
البته من تو گوشی های اندرویدی امتحان کردم
تو آیفون رو نمی دونم
امین 1393/02/02 11:00
اپل هم فقط بلده پتنت های بقیه رو به اسم خودش بزنه بعد بره ازشون شکایت کنه !lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus