کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: لذت در دست گرفتن یک گوشی 22 هزار دلاری

به گزارش سافت‌گذر ؛ علاوه بر رقابت بازار گوشی‌های هوشمند برای پایین آوردن قیمت محصولات در عین افزایش کیفیت و بالا بردن مشخصات، یک رقابت دیگر هم در بین چند کمپانی انگشت‌شمار وجود دارد: عرضه گوشی‌هایی با بالاترین قیمت ممکن!

 

پس از آن‌که کمپانی لوکس «ورچو» Vertu بالأخره یک گوشی امروزی هم عرضه کرد، طبیعتاً ما نیز می‌بایست دستی به این گوشی موسوم به «سیگنچر تاچ» Signature Touch می‌بردیم و آن‌را دقیق و خوصوی زیر ذره‌بین می‌آوردیم. از هرچه بگذریم، هر روز که نمی‌شود با یک گوشی 21.900 دلاری بازی کنید، آن هم به رایگان! بااین‌حال اگر تیپ زده باشید و به یکی از فروشگاه‌های ورچو سر بزنید، شاید این اجازه را به شما بدهند.

برای آن‌هایی که خبر عرضه این گوشی را نشنیده‌اند، بگوییم گوشی صفحه‌نمایش 4.7 اینچی 1080p، پردازنده چهارهسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 801، همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی عقب و 2.1 مگاپیکسلی جلو، و باتری 2.275 میلی‌آمپری دارد. شارژر وایرلس «کیوآی» Qi، قابلیت اتصال حوزه نزدیک NFC و پشتبیانی از چند باند شبکه LTE  نیز از سایر مشخصات گوشی است. با استثنا کردن باتری، که اگر منصف باشیم آن هم نسبت به گوشی‌های قبلی این کمپانی بسیار قوی‌تر است، این موارد برای یک دستگاه اندروید 4.4 بسیار خوب به نظر می‌رسد.

 

همان‌طورکه از اسمش برمی‌آید، سیگنچر تاچ، به معنای تحت‌الفظی «لمس شخصی»، ادامه‌دهنده همان راه سری سیگنچر است به‌علاوه آن‌که لمسی است. تحت مدیریت طراح جدید شرکت ورچو، «اگناسیو جرمید»، طرح «وی-اسپاین» V-spine و محفظه «دی-رینگ» (جهت باز کردن در جای سیم‌کارت میکرو) در جای خود باقی هستند. بااین‌حال، پشتی سرامیکی گوش اندکی کوچک‌تر شده و فضا را برای قسمت پایینی تیتانیومی گوشی بازتر کرده و جای قاب متالیک را گرفته است. ازجمله تغیرات محسوس، گنجانده شدن بلندگوهای استریو است که با همکاری کمپانی صوتی «بنگ و اولوفسون» Bang & Olufsen طراحی و تولید شده است. این بلندگوها در قسمت جلویی کار گذاشته شده‌اند، بنابراین در مقایسه با گوشی «تی» Ti که همین شکل و شمایل را دارد اما بلندگوهایش در کناره‌ها قرار دارند، بهتر عمل می‌کنند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ زنگ‌خور ارکسترسمفونی لندن را که با این بلندگوها امتحان کردیم خارق‌العاده بود، که البته جای تعجبی ندارد. طبق اظهارات «هاچ هاچیسون» مسئول بخش طراحی و ساخت مفهومی ورچو، به جای این‌که همان فایل صوتی برای انواع مختلف گوشی‌ها کپی شود، هر زنگ‌خور روی هر مدل از گوشی‌های این شرکت به منظور دادن بیش‌ترین کیفیت، تنظیم و بهینه‌سازی شده است. از دیگر موارد اضافه شده به گوشی، تاثیر صدای «دالبی دیجیتال پلاس» است که در زمان تماشای فیلم و بازی‌ها خودنمایی می‌کند.

 

نکته جالب دیگر، همکاری «هسلبلد» سازنده دوربین‌های حرفه‌ای در ساخت دوربین‌های 13 و 2.1 مگاپیکسلی سیگنچر تاچ است. ما نیز هنوز در شگفتیم چگونه ورچو توانسته هسلبلد را راضی به همکاری در بالا بردن عملکرد تصویربرداری گوشی کند. البته هنوز باید منتظر بمانیم تا نسخه نهایی نرم‌افزار دوربین عرضه شود تا آن‌گاه بتوان راجع‌به نتایج آن به قضاوت نشست.

سیگنچر تاچ، همانند سایر محصولات ورچو، باتوجه‌به وزن 192 گرمی و بدنه سخت متالیک، حس انسجام و گران‌قیمت بودن را منتقل می‌کند. ما که جرأت نکردیم گوشی را تست «شکنجه» کنیم، اما بدنه تیتانیوم، نسل پنجم صفحات یاقوتی و چرم پرداخت‌شده می‌بایست به‌خوبی از پس گذر زمان برآید. شرکت ورچو علاوه بر تست «افتادن از دست» و «توپ استیل»، جهت اطمینان حاصل کردن از دوام و روان کار کردن این گوشی دست‌ساز، آن‌را در دماهای منفی 45 تا 176 درجه فارنهایت نیز آزمایش کرده است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ این گوشی در رنگ‌ها و جنس بدنه‌های گوناگون عرضه می‌شود. قیمت‌ها از 10.300 دلار (چرم مشکی و نقره‌ای معمولی یا چرم «کلارت» Claret قرمز و نقره‌ای شروع می‌شود. گزینه‌های دیگر شامل چرم سوسمار یا تمساح به همراه پوشش «رسوب بخار فیزیکی» PVD برای قالب تیتانیومی است. و بالاترین گزینه نیز 21.900 دلار (نسخه طلای خالص قرمز تیره) است. راستش را بخواهید ما از «سوسماری خالص با رنگ آبی سیر» و «سوسماری گوجه‌ای» به خاطر بافت منحصربه‌فردشان بسیار خوشمان آمد. مدیرعامل ورچو جناب آقای «ماکس پوگلیانی» در حال حاضر یک مدل به همین میزان عجیب و دوست‌داشتنی را با خود به همراه دارد: سوسماری تیره دارای روکش PVD. توجه داشته باشید که در حالت عادی بدنه تیتانیومی هیچ پوششی ندارد.

 

آن سری خوش‌شانس‌هایی که پول خرید این چنین گوشی‌هایی را دارند، اغلب مدل و رنگ دلخواه خود را هم به راحتی پیدا می‌کنند. حتی عده‌ای هستند که چند نمونه از یک مدل را می‌خرند و در نتیجه خرج خدمات تخصصی یک‌ساله این گوشی را هم متحمل می‌شوند. در حالت عادی، سالانه حدود 3.400 دلار برای خدمات کلاسیک یا دو برابر این مبلغ برای تخصیص مامور ویژه رسیدگی به این امور باید هزینه کرد. البته اگر ما پول خرید این سرویس را داشتیم، شک نکنید به خدمتکار خود دستور می‌دادیم تا این مقاله را بنویسد و خودمان کنار استخر خانه ویلایی خود لم می‌دادیم!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21476 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/04/15 تعداد مشاهده: 2051
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

رهگذر سافت گذر 1393/04/16 03:09
سلام علیکم

چرا اشرافی گری رو تبلیغ میکنید؟ چرا؟
مگر از پیامدش تو جامعه بیخبرید؟