کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316140 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی‌های هوشمند با یک ترابایت حافظه داخلی در راهند!

حتما شما هم تاکنون به این فکر افتاده‌اید که چقدر خوب بود اگر می‌توانستید تمام آهنگ‌ها،‌تصاویر و فیلم‌های مورد علاقه خود را در گوشی همراه خود ذخیره کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است باید بگوییم که تا تحقق این امر فاصله زیادی باقی نمانده است.


Smartphone-storage

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اخیرا محققین دانشگاه رایس ایالت تکزاس به تکنولوژی دست پیدا کرده‌اند که بر اساس آن قادر خواهید بود فضای ذخیره سازی بسیار زیادی را در گوشی‌های همراه داشته باشید.

Rice-RRAMمی‌توان گفت این حافظه‌های جدید با تکنولوژی به کار رفته در رم‌های مقاومتی (RRAM) و ترکیبی از اکسید سیلیکون ساخته شده‌اند، جالب اینجاست که استفاده از اکسید سیلیکون نیز در تولید باتری، نوید عمر بیشتر باتری‌های گوشی‌ موبایل را می‌دهد و با این حساب در آینده شاهد گوشی‌هایی با عمر باتری طولانی و حافظه‌های داخلی حجیم خواهیم بود. با این حساب انتظار می‌رود تا این حافظه‌های جدید که ابعادی برابر یک تمبر پستی دارند و می‌توانند تا ۱ ترابایت اطلاعات را در خود نگه دارند، جایگزین فلش‌ مموری‌های فعلی شوند .

 دانشمندان دانشگاه رایس حدود ۵ سال بر روی این پروژه تحقیق کرده‌اند و اکنون که نتیجه زحمات آنها به بار نشسته‌ است، شرکت‌های تولید کننده زیادی اعلام آمادگی کرده‌اند تا هرچه سریعتر این حافظه‌های جدید را به بازار عرضه کنند. از طرف دیگر سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز اخیرا از معماری ۶۴ بیتی بهره می‌گیرند که این امر باعث خواهد شد نگرانی در خصوص دسترسی به این میزان حافظه با سرعت بالا در گوشی‌ موبایل نداشته باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21791 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/05/04 تعداد مشاهده: 1997
سافت گذر