کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سفر آینده خود را با اپلیکیشن Foursquare برنامه‌ریزی کنید

اگر تصمیم گرفته‌اید به مسافرت بروید کافی است یک لیست در Foursquare درست کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ اپلیکیشن Foursquare یک برنامه مبتنی بر مکان است که بسیاری آن را به خوبی می‌شناسند. این برنامه اما فقط برای یک بازی اجتماعی برای Check-In (اعلام حضور) کردن یا امتیاز گرفتن نیست.  در ماه مه ‌۲۰۱۴ شرکت Foursquare تصمیم گرفت تجربه کاربری این برنامه را به دو اپلیکیشن تقسیم کند. آنها Swarm را معرفی کردند که همچنان برای اعلام حضور و قرار و ملاقات دوستان یا دیدن دوستانی که در اطراف شما هستند به‌کار می‌رفت.

اپلیکیشن

اما اپلیکیشن اصلی Foursquare بر جست‌وجو کردن در مورد مکان‌ها متمرکز شد. به گفته شرکت Foursquare اپلیکیشن اصلی آنها تا پایان تابستان امسال از راه خواهد رسید که به‌طور اختصاصی روی پیدا کردن مکان‌های خوب متمرکز می‌شود.   تا آن زمان اما آنچه از Foursquare در اختیار داریم هم نکات نسبتا پنهان قابل توجهی دارد. در اینجا ۶ استفاده کاربردی از Foursquare را که احتمالا هرگز به آنها برنخورده‌اید معرفی می‌کنیم.

 ۱- برنامه‌های آینده خود را به To-Do – List اضافه کنید:  آنچه می‌خواهید در آینده انجام دهید مانند رفتن به رستوران جدید یا یک شهر را می‌توانید به لیست کارهای آینده خود اضافه کنید. برای اضافه کردن یک مکان کافی است از دگمه Save یا ذخیره آن را به لیست To-Do – List اضافه کنید. این لیست فقط توسط دوستان شما در Foursquare قابل مشاهده است. البته اگر لیست‌های دیگری هم درست کرده باشید آنها به صورت عمومی قابل مشاهده‌اند.

۲- پیدا کردن Wi-FI رایگان: واقعیت این است که در بسیاری از شهرها و کشورها پیدا کردن اینترنت وای‌فای رایگان ساده نیست. به جای تلف کردن وقت خود با پیاده‌روی یا پرس و جو از کافه‌ها و رستوران‌ها کافی است Free Wi-Fi را در بخش جست‌وجو تایپ کنید. در این لیست شما اینترنت رایگان نزدیک به خود را پیدا می‌کنید. با خواندن برخی تیپ‌ها یا پیشنهادهای کاربران دیگر می‌توانید پسورد وای‌فای آن مکان را هم بیابید.

۳- جست‌وجوی اعلام حضورهای قبلی: Foursquare می‌تواند به‌صورت یک دفترچه یادداشت کاربردی برای مکان‌هایی که قبلا در آن بوده‌اید هم عمل کند. مثلا نام رستورانی را که پیشتر آنجا بوده‌اید فراموش کرده‌اید و حالا می‌خواهید آن را دوباره امتحان کنید یا به دوستانتان پیشنهاد بدهید.  برای این کار اگر روی کامپیوتر در Foursquare وارد شده باشید یا به اصطلاح لاگین کرده باشید با انتخاب History از منوی بازشونده بالا و سمت راست صفحه می‌توانید تاریخچه Check-Inهای خود را ببینید. در واقع لیست Check-In‌ها به‌صورت ماهانه و سالانه مرتب شده و شما همچنین می‌توانید آن را براساس رده‌بندی کاری آن مکان‌ها هم مرتب و جست و جو کنید. همچنین می‌توانید Check-Inهای خود را به تقویم گوگل هم اضافه کنید.

۴- جایی برای محل شارژ :   شارژر خود را در منزل جا گذاشته‌اید و باتری موبایلتان در حال اتمام است. نگران نباشید. می‌توانید با Foursquare نزدیک‌ترین کافه یا مکانی را که امکان شارژ موبایل شما را بدهد پیدا کنید. کافی است در بخش جست‌وجو کلمه outlets را تایپ کنید.

۵- سفر آینده خود را برنامه‌ریزی کنید: اگر تصمیم گرفته‌اید به مسافرت بروید کافی است یک لیست در Foursquare درست کنید. نه تنها می‌توانید پیشنهادهای دوستانتان یا برندها را درباره سفر به دست بیاورید.  برای ساخت یک لیست جدید کافی است یک مکان را Save کنید سپس «Create a new list» را بزنید. عنوان لیست را بنویسید. به‌خاطر داشته باشید این لیست برای عموم قابل مشاهده است.

۶- یافتن مکان، ایجاد انگیزه: با فورسکوئر نه‌تنها می‌توانید مکان‌های جدید پیدا کنید بلکه می‌توانید انگیزه رفتن به مکان‌های جدید را هم بیابید. با کلیک کردن روی دگمه «Browse Nearby»شما می‌توانید از انواع پیشنهادها، تخفیف‌ها و مزایایی کهرستوران‌ها، کلوب‌های ورزشی و… در اطراف شما ارائه می‌دهند باخبر شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21801 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1393/05/04 تعداد مشاهده: 1641
سافت گذر