کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: هدف سونی برای کاغذ دیجیتال - محققان حقوقی

به گزارش سافت‌گذر ؛ آرزوی استفاده از دستگاه‌های دیجیتال به جای کاغذهای معمولی، سال‌هاست که ذهن بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات را به خود مشغول کرده است.

 

با وجود این‌که چند سالی می‌گذرد که در زمینه جایگزین‌های دیجیتال برای کاغذ پیشرفت‌هایی صورت گرفته، اما این نوع صفحه‌نمایش هنوز جایگزین کاغذ‌های سنتی در تمام دنیا نشده است. سال گذشته سونی با رونمایی از نمونه آزمایشی کاغذ دیجیتال خود موسوم به «جوهر الکترونیک» E Ink که قلم هم داشت سعی کرد تا استفاده از این کاغذ الکترونیکی را رواج دهد. محصول سونی بیش‌تر هم برای استفاده درسی هدف‌گذاری شده بود.

این کاغذها از تبلت بزرگ‌تر و به اندازه برگه A4  است. دارای صفحه لمسی برای استفاده از منوها و جابه‌جایی در صفحه و نیز دارای قلم برای یادداشت است. کاغذ دیجیتال سونی با داشتن ضخامتی معادل 6.8 میلی‌متر و وزنی معادل 358 گرم، برای استفاده در مدارس کاملاً مناسب است. به علاوه این لوح دارای حافظه 4 گیگابایتی و امکان استفاده از حافظه میکرو اس‌دی برای افزایش میزان حافظه است. ویژگی دیگری که این لوح دارد، وجود وای‌فای است که به منظور به اشتراک گذاشتن یادداشت‌ها برای کسانی است که در کلاس حاضر نبوده‌اند. در صورتی که وای‌فای خاموش باشد، باتری تا سه هفته نیاز به شارژ نخواهد داشت.

اکنون سونی سعی دارد با تبدیل این کاغذ به یک دستگاه هوشمند دیجیتالی، جای این دستگاه را در محیط‌های حقوقی، تحصیلی و تجاری باز کند. این کاغذ دیجیتال 13.3 اینچی به اندازه کافی سبک هست تا به راحتی قابل حمل باشد. امکانات دیگری که در این دستگاه وجود دارد امکان پاک یا های‌لایت کردن جمله مورد نظر، حاشیه نویسی، به اشتراک گذاشتن متن، مطالعه متون یا اسناد در محیطی کاربرپسند و... است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی از شاخصه‌های منحصر به فرد جوهر الکترونیک، داشتن وضوح تصویر 1600 × 1200 است که موجب خوانا بودن متن در مقابل نور خورشید شده است. ضخامت این دستگاه به اندازه سی برگ از یک دفتر است. علاوه بر خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف، می‌توانید فایل‌های واژه‌پرداز مایکروسافت، پاورپوینت و اکسل را نیز با این دستگاه به پی‌دی‌اف تبدیل و سپس با آن‌ها کار کنید.

تنها مشکل محصول سونی؟ در حال حاضر این دستگاه 1100 دلار قیمت خورده است. سوالی که پیش می‌آید این است که چه کسی توانایی مالی برای خرید چنین کاغذ گرانی را دارد؟ آن هم صرفاً برای آن‌که فایل‌های پی‌دی‌اف را مشاهده کند و بتواند روی آن‌ها یادداشت‌برداری کند.

علاوه بر آن‌چه گفتیم، صفحه‌نمایشی با 16 سطح رنگ در مقیاس خاکستری، سازگاری با قلم به عنوان دستگاه ورودی و عدم وجود نور در زمینه پشت صفحه‌نمایش از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. ویژگی آخر به راحت خواندن متن در روشنایی روز کمک می‌کند و دیگر نیازی به جابه‌جا شدن در صفحه یا زوم کردن همانند تبلت‌های کوچک‌تر نیست.

خرید چنین دستگاهی با این قیمت تنها برای یادداشت برداشتن برای ما که غیرممکن است اما برای میلیاردرهایی مثل مارک زاکربرگ شاید یک ضرورت باشد. در هر صورت، سونی به دنبال اشخاصی می‌گردد که بدون نگرانی در مورد قیمت به این دستگاه نیاز دارند و مرتباً سر و کارشان با کاغذ است.

 

اما تلاش‌های سونی به کجا رسیده است؟ علاوه بر وکلا و دپارتمان‌های منابع انسانی که از جوهر الکترونیک به خاطر سرعت و سهولت در خواندن و ذخیره، و امنیت اسناد استفاده می‌کنند، گروه دیگر خریداران این دستگاه محققان قضایی هستند. سونی با شرکت «ویلیام هین» William Hein  که یک پایگاه داده اسناد حقوقی دارد، توافقنامه امضا کرده تا هر کاربری که از کاغذ دیجیتال سونی استفاده می‌کند، بتواند بیش از صد میلیون صفحه از این اسناد را آن هم در ابعاد و شکل اصلی آن‌ها و بدون نیاز به زوم کردن را در اختیار داشته باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ با همه این اوصاف، این فناوری جدید هنوز هم از فناوری سنتی کاغذهای معمولی که بیش از 2000 هزار است به خوبی وظیفه خود را انجام داده‌اند، بسیار گران‌تر است، اما شاید کتابخانه‌های حقوقی و دانشجویان رشته‌های قضایی ترجیح دهند هزاران هزاران کاغذی را که هر سال پرینت می‌کنند کنار بگذارند و از یک روش راحت‌تر استفاده کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21803 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/05/04 تعداد مشاهده: 3211
سافت گذر
نظرات بینندگان

....... 1393/05/04 15:00
دم سونی گرم پیشتازه توی همه چی . بهترین فقط سونی .