کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Baidu درصدد ساخت خودرویی‌هوشمند است

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ Baidu یک کمپانی سرویس‌دهنده‌ی اینترنتی است که یکی از خدمات آن، موتورهای جستجو است. این کمپانی را با نام گوگل چین نیز می‌شناسند. این کمپانی چینی نیز همچون گوگل در تلاش است تا خودروی هوشمند خود را راهی بازار کند، اما روش در پیش گرفته شده توسط Baidu کمی با گوگل متفاوت است.

Baidu معتقد است که تولید خودروهای هوشمند بدون فرمان که توسط گوگل در پیش گرفته شده، امری نادرست است. براساس گفته‌های Kai Yu، مدیر بخش مطالعات کاربردی Baidu، خودروهای هوشمند باید بیشتر شبیه اسب باشند تا اینکه این خودروها را شبیه به روبات‌ها بسازیم. البته منظور Kai Yu از شباهت به اسب‌‌ها نه در مورد ظاهر، بلکه در مورد مفهوم هوشمند بودن است. وی در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

خودروی هوشمند نباید بطور کلی راننده را کنار گذارد، بلکه هدف از هوشمندسازی خودرو به معنای آزادی عمل راننده است. آزادی به این معنا است که خودرو به اندازه‌ی کافی هوشمند باشد تا بتواند خود به حرکت ادامه دهد و همچون اسب در شرایط مختلف تصمیم صحیح را مبنی بر ادامه مسیر اخذ کند.

تئوری هوشمند سازی خودرو با استفاده از الگوی اسب، بیشتر شبیه به سیستم کروز پیشرفته است تا اینکه خودرو بصورت هوشمند کنترل همه‌چیز را در اختیار بگیرد. اسب‌ها نیز در مواقع خطر سوار خود را به‌نوعی مطلع کرده و برخی اوقات نیز بهترین تصمیم را در جهت حفظ سلامت خود و سوار اتخاذ می‌کنند.

Yu طراحی خودرو با قابلیت حفظ جان سرنشینان و مقابله با خطرات احتمالی را بسیار کاربردی خوانده است، مخصوصاً طراحی چنین خودرویی برای خیابان‌های چین که که به ناگاه عابرین پیاده وارد خیابان می‌شوند، بسیار ضروری است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط Yu، کمپانی Baidu هم‌اکنون هیچ نمونه‌ای را در دست نداشته و احتمالاً اولین نمونه‌ی توسعه داده شده در سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21806 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/05 تعداد مشاهده: 1704
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر