کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار جدی به کاربران اینترنت؛ فعالیت‌تان زیر نظر است!

به کاربران اینترنت هشدار داده شده که یک سیستم ردگیری جدید، فعالیت‌هایشان در اینترنت را زیر نظر دارد و ابزارهایی که برای جلوگیری از ردگیری طراحی شده‌اند را ناکارآمد می‌کند.

 
http://www.citna.ir/sites/default/files/140723101302_browser_624x351_1.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ این هشدار از سوی گروهی از پژوهشگران صادر شده که متوجه استفاده از این سامانه ردگیری روی هزاران وب سایت شده‌اند. این سامانه با سوء‌استفاده از کدهایی که زیربنای وب را تشکیل می‌دهد می‌تواند برای ردگیری هر کاربر یک شناسه منحصر به فرد تولید کند.

 

در مقاله منتشر شده از سوی این پژوهشگران آمده: "مکانیسم های ردگیری که ما مطالعه کرده‌ایم از این جهت پیشرفته به شمار می‌آیند که تشخیص و کنترل آن‌ها سخت است و در برابر حذف یا مسدود شدن مقاومند."

 

این گروه، که از پژوهشگرانی از دانشگاه پرینستون در ایالات متحده و دانشگاه لوون در بلژیک تشکیل شده، روش‌های ردگیری استفاده شده در ۱۰۰ هزار وب سایت پرطرفدار را تحلیل کرده است. آن‌ها متوجه شده‌اند که بسیاری از وب سایت‌ها استفاده از سامانه های شناخته شده مثل فایل‌های کوچکی که "کوکی" نام دارد را کنار گذاشته و به روش‌های زیرکانه تری روی آورده‌اند.

 

بیش از ۵ درصد از وب سایت‌های مورد مطالعه این گروه به روشی به نام "انگشت نگاری از بوم" (canvas fingerprinting) روی آورده‌اند. "بوم" در اصطلاح برنامه نویسی به بخشی از مرورگر گفته می‌شود که تصویر وب سایت را نمایش می‌دهد.

 

این روش مرورگر را مجبور به تولید یک تصویر مخفی از بوم خود می‌کند. تفاوت‌های ظریف در تنظیمات هر کامپیوتر باعث می‌شود که تصویر تولید شده برای هر کاربر با دیگران متفاوت باشد و این امکان شناسایی هر کامپیوتر را فراهم می‌کند.

 

از جمله وب سایت‌های پرطرفداری که از این روش استفاده می‌کنند می‌توان وب سایت کاخ سفید، روزنامه سان فرانسیسکو کرانیکل و چندین سایت پورنوگرافی را نام برد.

 

بسیاری از مرورگرهای امروزی ابزارهایی دارند که به کاربران اجازه می‌دهد که جلوی ردگیری خود توسط وب سایت‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنند را بگیرد. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی به دنبال راهی برای دسترسی به تاریخچه اینترنت گردی کاربران اند تا بتوانند از این طریق تبلیغات خود را به شکلی هدفمندتر ارائه کنند.

 

این گروه همچنین روش‌هایی برای جلوگیری از انگشت نگاری از بوم را بررسی کرده‌ ولی گفته‌ که هیچ کدام از مرورگرهای آزمایش شده نتوانسته جلوی استفاده از این سامانه را بگیرد. در این میان تنها مرورگر "تور" موفق به شناسایی این روش انگشت نگاری شده و از کاربران می‌پرسد که آیا مایل به ادامه استفاده از وب سایت هستند یا خیر.

 

شرکت ردگیری "اد دیس" (AddThis) به وب سایت "پرو پابلیکا" گفته که انگشت نگاری از بوم را بر روی تعداد کمی از ۱۳ میلیون وب سایتی که هم‌اکنون با این شرکت قرارداد بسته اند آزمایش کرده است.

 

این شرکت گفته که تصمیم دارد این روش را کنار بگذارد چرا که "در تشخیص کاربران به قدر کافی دقیق نیست".

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21822 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/05/05 تعداد مشاهده: 1694
سافت گذر
نظرات بینندگان

ایرانی 1393/05/06 13:16
همینطوری که گفتید با استفاده از افزونه های موجود میشه جلوی این تصویر برداری رو گرفت..
از اینها گذشته فکرش رو بکنید اگر در ایران میتونستن راهی برای ردگیری از مردم استفاده کنند که کارآمد و دقیق باشه، قطعا این خدمتگزاران خدوم، ما را از هیچ لطفی بی بهره نمیذاشتن.
حامد 1393/05/05 13:04
جالبه ... من فقط نفهمیدم این واسه سیستم ما خطرناکه ؟ ....یا فقط ردیابی میکنند که باتوجه به پیشینه ای که از سایت گردی ما دارند تبلیغات کنند ؟