کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ارسال پاسخ سریع برای پیغام‌های دریافتی وایبر

quickreplierforviberbanner

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ چندی پیش شاهد عرضه‌ی توییکی جدید تحت عنوان QuickRepliyer for Skype بودیم. این توییک همانطور که از نام آن مشخص است ابزاری است که پس از نصب‌شدن امکان ارسال پاسخ سریع برای مسیج‌هایی که در اپلیکیشن اسکایپ دریافت می‌کنید را می‌دهد. سازنده‌ی این توییک VladMax از توییک Couria به عنوان هسته‌ی اصلی برای ساخت این ابزار استفاده کرده است و با قابلیت‌ها و عملکردهای متعدد آن را برای استفاده روی سرویس اسکایپ بازنویسی کرده است.

حال که یک هفته پس از این موضوع گذشته است VladMax روندی مشابه را این بار برای اپلیکیشن وایبر پیش گرفته است و حاصل آن توییکی شده است تحت عنوان QuickReplier for Viber. با توجه به کاربردی که اپلیکیشن وایبر به طور گسترده در میان کاربران ایرانی دارد این توییک می‌تواند کمک حال خوبی برای استفاده‌کنندگان این سرویس باشد. QuickReplier for Viber عملکردی مشابه با آن چه در بند پیشین برای نسخه‌ی سازگار با اسکایپ توییک شرح دادیم دارد. همانند QuickRepliyer for Skype این توییک نیز در اصل افزونه‌ای برای توییک Couria است.

نوشته‌شدن این توییک بر اساس توییک Couria موجب شده است تمامی امکاناتی که به طور معمول در Couria در اختیار دارید را در QuickReplier for Viber نیز ببینید. مواردی نظیر تم‌بندی پنجره‌ی ارسال پاسخ و فعال / غیرفعال کردن سریع قابلیت ارسال پاسخ سریع. پس از نصب‌کردن QuickReplier for Viber قسمت تنظیمات آن را در بخش Settings دستگاه به فرم زیر مشاهده خواهید کرد:

quickreplierforviberprefs

از این قسمت خواهید توانست قابلیت‌هایی نظیر نمایش یا عدم نمایش پیغام‌های پیشین، عمر پیام‌های قابل نمایش، تعداد مسیج‌های ارسال و دریافت‌شده‌ی قابل نمایش و مدل هشدار پیام‌های دریافتی را مشخص کنید.

نکته‌ی شایان ذکر در مورد QuickReplier for Viber این است که این توییک تنها با آخرین نسخه‌ی موجود وایبر در اپ استور (۴.۲.۱) کار می‌کند. به گفته‌ی سازنده‌‌ی توییک این نسخه حداقل نسخه‌ی قابل استفاده است و انتظار می‌رود نسخه‌های آتی نیز بدون اشکال کار کنند.

QuickReplier for Viber را می‌توانید به قیمت ۲.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. در صورتی که امکان خرید برایتان وجود ندارد، نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را می‌توانید در سورس http://repo.biteyourapple.net بیابید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21859 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/05/09 تعداد مشاهده: 1675
سافت گذر