کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مراقب باشید! خودروی شما هم هک می‌شود

دو کارشناس امنیتی که یک سال پیش شیوه‌های هک کردن خودروهای «تویوتا پریوس» و «فورد اسکیپ» را افشا کردند می‌گویند به فناوری «محافظت از خودرو در برابر حملات سایبری» دست‌یافته‌اند.

 
http://www.citna.ir/sites/default/files/B64A75AA-931E-4D84-898B-0A35133E2C02_w640_r1_s_cx0_cy12_cw0.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ این دو پژوهشگر - که «کریس والاسِک» و «چارلی میلِر» نام دارند - در جریان کنفرانس «دِف‌ کان»، همایش تخصصی هک در لاس‌وگاس، چند روش‌ انجام حملات خطرناک اینترنتی را برای حاضران شرح دادند. از جمله این قبیل حملات خطرناک می‌توان به نفوذ هکری به سامانه ترمز خودروهای پریوس و اسکیپ از شرکت‌های تویوتا و فورد اشاره کرد.

 

کریس والاسک در گفت و گو با رویترز گفت که به همراه چارلی میلر قصد دارد نمونه «دستگاه پیشگیری از دستبرد» خودرو را در کنفرانس ویژه حملات هکری «بلک هت» در لاس‌‌وگاس به نمایش بگذارد.

 

این دو قطعه‌های الکترونیک مورد نیاز برای ساخت دستگاه فوق را با هزینه‌ای «حدود ۱۵۰ دلار» تهیه کردند اما - آنطور که خود می‌گویند - جانمایه اصلی کار «مجموعه‌ای از الگوریتم‌های رایانه‌ای» است که با بررسی‌ ترافیک شبکه خودرو بر صحت کار کُل مجموعه نظارت می‌کند. به گفته والاسک به هنگام دستبرد به سامانه‌ هدایتی خودرو دستگاه ابداعی یاد‌شده بی‌نظمی‌های شبکه را شناسایی کرده و جلوی فعالیت‌های خارج از روال را خواهد گرفت.

 

این دو کارشناس معروف علوم رایانه می‌گویند انگیزه‌شان از ساخت دستگاه امنیتی جدید کمک به خودروسازان در شناسایی و محافظت در برابر آسیب‌پذیری‌های امنیتی بوده‌ است.

 

والاسک در ادامه توضیحات خود درباره دستگاه محافظ امنیتی خودرو گفت: «برای من زیاد مهم نیست که مرورگر رایانه یا کارت اعتباری‌ام هک شود، اما تصادف ماشین برایم حکم زندگی یا مرگ دارد. خیلی مسأله بااهمیتی است. می‌خواستیم به نوبه خود بخشی از این مشکل را حل کنیم.»

 

برپایه گزارش پژوهش انجام شده توسط والاسک و میلر‪ این دو محقق آزمایش‌های خود را بر روی خودروهای فورد و تویوتا انجام داده‌اند.

 

اینک با انتشار گزارش اخیر به علاوه آزمایش‌های مشابهی که در گذشته انجام ‌شده بود عده‌ای می‌گویند نگران آن هستند که کسانی تصمیم بگیرند روزی با استفاده از نتایج این آزمایش‌ها خودروها را در شرایط زندگی واقعی و خارج از آزمایشگاه مورد حمله قرار دهند.

 

یا این همه، اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه‌های ایالات متحده آمریکا  در بیانه‌ای اعلام کرد که هیچ گزارشی مبنی بر دستبرد به سامانه‌های هدایتی خودروهای شخصی را دریافت نکرده‌ است.  

 

صنعت خودروسازی به تازگی تلاش‌ها برای مواجهه با خطر حملات سایبری را افزایش داده است.

 

به گفته جک پوکرزیوا، از مدیران «اس‌اِی‌ای اینترنشنال»، گروه نمایندگی مهندسان صنعت خودروسازی، امنیت سایبری دغدغه‌ای جهانی و «خطری فزاینده در مقابل همه صنعت‌ها، از جمله صنعت خودروسازی» است.

 

پوکرزیوا با امتناع از اعلام نظر درباره ابداع والاسک و میلر تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که «هرگونه راه‌حلی که خطر حملات سایبری را کاهش دهد یک گام در راهی درست است».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21861 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/05/09 تعداد مشاهده: 1159
سافت گذر