کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جیبو، اولین ربات مخصوص خانواده

به گزارش سافت‌گذر جیبو را می‏‌توان نخستین ربات خانواده نامید.این ربات پیازی شکل‌که قدری هم ترسناک‌ است می‏‌تواند برای کودکان کتاب بخواند یا دستورالعمل‌های خانم خانه را به خوبی در اموری‌ نظیر تماس‌های تلفنی‌ خانه یا رسیدگی به امور فرزندان‌‌ انجام بدهد.

قبلا نیز تلاش‌هایی برای ساخت ربات‌هایی برای انجام کار‌های تکراری و ناخوشایند ما انسان ها انجام شده بود، نظیر ساخت ربات‌های آی‌بود‌ سونی یا رومبا که کارش تمیز کردن خانه بود‌. اما‌‌ جیبو در مقایسه با همه این‌ها پیشرفته‌تر‌‌ با‌ قابلیت‌های‌ بیشتر است.
در نگاه اول جیبو مانند یک صفحه نمایش‌ و‌هم اندازه عروسک تدی است, جیبو می‌تواند تمامی اعضای خانواده را بشناسد و به آن‌ها سلام بگوید یا‌ تولد افراد خانه‌ را تبریک گفته و‌ کارهای شخصی مخصوص آن‌ها را انجام بدهد.
این ربات محصول تلاش‌های انجام شده در‌آزمایشگاه دانشگاه MIT است و پروفسور کرینتیا بریزیل مسئول طرح در مورد جیبو‌ می‌گوید که در ساخت آن تلاش شده است که علاوه بر با جذاب‌ بودن شکل و شمایل از تکنیک‌ها و خلاقیت‌های مکانیکی پیشرفته‌ای نیز استفاده بشود.وی می‌گوید جیبو می‌تواند رباتی باشد که نیاز‌های نسل امروزی را در تامین بنماید, ضمن اینکه می تواند ویژگی های علمی و تخیلی انسان های امروزی را در آینده محقق بکند.
ارتفاع این ربات 27.9 سانتی متر و وزن آن 2.72 کیلوگرم است به طوری که هم‌اندازه یک تبلت و یا فبلت‌های‌ غول پیکر است, جیبو اگرچه‌ نتواند کار‌های بسیار ایده‌آل مانند آشپزی را انجام بدهد اما می‌تواند در زمینه انگیزه دادن یا شاد‌کردن اعضای خانواده و یا حتی صحبت های روان‌شناسی با اعضای خانواده یا در بیان توصیه‌های پزشکی بسیار موفق و کارا ظاهر بشود که این می‌تواند کاریک پزشک خانواده یا روان‌شناس را انجام بدهد که باعث افزایش صمیمیت و سلامت خانواده می‌گردد.
قیمت این ربات در نوع ساده ‌اش 499 دلار و در نوع پیشرفته‌ترش 599 دلار هست و پروفسور کرینتیا بریزیل یکی از مزیت‌های نوع پیشرفته‌ترش را قابلیت انواع خنده می‌داند چرا که خنده, خنده می‌آورد.

نظر شما درمورد ربات‌های خانگی و کاربردهای دیگری که ‌می‌توانند داشته باشند چیست؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22156 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/28 تعداد مشاهده: 1591
کلید واژه ها:
اخبار مرتبط
سافت گذر
نظرات بینندگان

یه بنده خدا 1393/05/29 20:42
کار دنیا به جایی رسیده که این انسان اونقدر راحت طلب شده که برا خوردن یه آب پرتغال یا آوردن جوراباش باید خدم و حشم داشته باشه !!! نیاز امروز بشر تو قرن 21 ربات جیبو نیست ! از ربات ها بیشتر و حرفه ای تر و با تجربه تر هم دنیایی پزشک متخصص و فوق متخصص داریم ! اونم از نوع پزشک دماغ و مو تا مغز و اعصاب !!! هر جای دنیام که امروز بریم از این پزشکا کم نیستن ! ولی کو آرامش این انسان ؟؟؟ اینهمه پزشک برا جسم انسان اینهمه روان پزشک هم مثلا برا روح آدمی ! پیش هرکدوم از روانشناسا هم که بری مثه این کشیش های قرون وسطی میگه بشین و اعتراف کن !!! ولی میبینی فقط یه نسل عقبتر از این انسان مدرن و پیشرفته آدمایی زندگی می کردن که هنوزم خیلیاشون هستن و با وجود نداشتن هیچ ربات و تکنولوژی و حتی سوادی برا خوندن و نوشتن اونقدر آرامش و عشق تو زندگیشون جریان داشته که دیوان حافظ و قرآن و شاهنامه رو تو شب نشینی هاشون از حفظ می کردن !!!
آدم قرن 21 به روانشناس هایی که داره دل خوش کرده که وقتی به عمق معنا و مفهوم کلمه روانشناسی می ری میبنی همه چیز هست جز روانشناسی ! میبینی معناش به نفسانیات شناسی بیشتر شباهت داره تا روان شناسی !!! بعد توقع داریم یه تیکه آهن پاره به ما راه درست رو نشون بده ؟؟؟ والا خیلی خنده داره !!! خیلی مضحکه به این دلیل که فقط یک توی کشوری مثه آلمان هرساله بیشتر از 8 میلیون قلاده سگ به فروش میره که تنها معنی که میتونه داشته باشه اینه که مونس و همدم انسان ژرمن با اونهمه ادعا تو قرن 21 سگ و گربه شده !!! حالا نوبت آهن پاره های بی مغز رسیده ؟؟؟ حتما فردا پس فردام میخوان جنسیت براشون تعیین کنن که هرکی خسته شد یا فیلش هوای هندستون رو کرد با یکی از این آهن پاره ها هم خوابی کنه ؟!!!
سالها پیش از همین تلویزیون خودمون فیلمای مثلا مدرن و با دیسیپلین ناوارو پخش شد که تو همشون اینجور القا میکرد که خانواده خوشبخت یعنی مجردی حضرت ناوارو یا نهایتا داشتن یه دختر بچه ای از همسر طلاق گرفته !!!
زمان آروم آروم بنیان خانواده ایرانی رو عوض کرد و کار به جایی رسیده که انسان ایرانی دیگه داشتن بیشتر از یک بچه رو ننگ و سرخوردکی میدونه !!! اونم با شرایطی که جای بچه به جای دامن مادر و مادربزرگش توی مهدکودکیه که یک دختر بچه که هنوز خودش مادر نشده باید اون بچه رو بزرگ و تربیت کنه !!!

کاش یکی این وسط بود و پیدا میشد که به جای تجویز اینهمه نسخه بد و بدتر و افتضاح تر درمونی برا دل آدم تنها و بی چاره قرن 21 میداد !!!

وگرنه از جیبو و امثال اون که با تفکرات نابودی بشر ساخته میشه نباید کمتر از قاتل جون آدمی توقع داشت ! از نمونه های خوب و قابل گذشتش هم مسلما نباید بیشتر از یه اسباب بازی و اسباب سرگرمی توقعی داشت !!!

ممنون از خبراتون و ممنون از اینکه اطلاع رسانی میکنین . خداقوت lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus