کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موج یاقوت کبود دامن‌گیر تلفن‌های هواوی هم شد

اپل احتمالا در آیفون بعدی خود که به زودی معرفی خواهد شد از یاقوت کبود برای محافظت از نمایشگر استفاده خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد موج استفاده از یاقوت کبود به جای صفحه گوریلا به همین جا ختم نشده و کمپانی‌های چینی نیز اشتیاق فراوانی به استفاده از آن در پرچمداران خود دارند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شایعات مربوط به استفاده از محافظ یاقوت کبود برای نمایشگر ایفون بعدی اپل روزبه‌روز بیشتر قوت می‌گیرد. اما به نظر می‌رسد موج استفاده از شیشه ضد خش سافایر سایر کمپانی‌ها از جمله کمپانی چینی هواوی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و احتمالا به زودی شاهد ارائه یک نسخه از پرچمدار این شرکت، Ascend P7 با شیشه محافظ یاقوت کبود باشیم. هنوز قیمت این محصول مشخص نیست (مسلما به خاطر استفاده از سافایر، این تلفن هوشمند با قیمتی بالاتر نسبت به نسخه اصلی به فروش خواهد رسید)، اما یکی از نمایندگان هواوی گفته است که این تلفن در فروشگاه‌های آنلاین چینی به صورت محدود، در دو نوبت در ماه‌های سپتامبر و نوامبر (شهریور و مهر) عرضه خواهد شد.

اگر همه چیز درست پیش برود، هواوی اولین برند چینی خواهد بود که تلفن‌هایی با محافظ نمایشگر یاقوت کبود تولید می‌کند. البته گفته می‌شود رقبایی چون شیائومی و ویوو نیز برنامه‌هایی برای استفاده از این نوع شیشه در تلفن‌های خود دارند.

همین که هواوی قصد دارد تعداد محدودی از نسخه سافایر تلفن خود را روانه بازار کند، نشان می‌دهد که ساخت شیشه‌های یاقوت کبود در ابعاد بزرگ چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، چرا که علاوه بر هزینه بالا احتمالا این ماده سخت در ابعاد بزرگ شکننده‌تر می‌شود. با این اوصاف اشتیاق فراوانی در بین کمپانی‌های چینی برای استفاده از این محافظ نمایشگر مشاهده می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22295 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/06/05 تعداد مشاهده: 2166
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر