کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

نرم‌افزاری برای سرگرمی کودکان و آرامش خاطر والدین از سامسونگ

Kids Mode هم‌بازی هوشمند کودکان

«بیشتر کودکان در منطقه خاورمیانه در سن ۱۰ تا ۱۲ سالگی صاحب اولین گوشی تلفن همراه خود می‌شوند و یک سوم این کودکان از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند.» این بخشی از یافته‌های  اتحادیه شرکت‌های تلفن همراه(GSMA) بر اساس مطالعه‌ای در کشورهای ایران، الجزایر، مصر، عراق، و عربستان سعودی است. طبق آخرین آمار از سوی وزارت ارتباطات و اطلاعات فناوری، ۹۲ درصد از مردم ایران دارای تلفن همراه هستند و بسیاری از آنها از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

سامسونگ

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ این روزها بسیاری از کودکان حتی در سنین زیر سه سال وقتی هنوز نمی‌توانند بند کفششان را ببندند، با تکنولوژی آشنایی دارند و می‌توانند از تلفن‌های همراه و تبلت‌ها استفاده کنند. از سویی والدین، مدام نگران حریم خصوصی فرزندانشان به هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه هستند. طبق یافته‌های GSMA، ۷۲ درصد از کودکانی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دوستان اینترنتی تازه‌ای پیدا می‌کنند و این مسئله والدین آنها را نگران می‌کند.

بسیاری از کارشناسان تربیت کودک معتقدند کودکان زیر پنج سال نباید از ابزار تکنولوژیک استفاده کنند و دسترسی به تبلت یا تلفن هوشمند برای کودکان بین ۶تا۹ سال باید همراه با نظارت باشد و بیش از دو ساعت طول نکشد. نرم‌افزارهای بسیاری برای قفل کردن بازی و اپلیکشین‌ها طراحی شده‌است اما «کیدز مود» Kids Mode، نرم‌افزار سامسونگ که به شکل اختصاصی برای تبلت‌‌هاها و تلفن‌های هوشمند طراحی شده است، این قابلیت را برای والدین ایجاد می‌کند تا شیوه استفاده کودکان خود را از تکنولوژی مدیریت کنند.

کودکان در فضای شاد و رنگارنگ Kids Mode می‌توانند از برنامه‌‌هایی که والدین‌شان تایید کرده‌اند، استفاده کنند. این روزها کودکان علاقه زیادی به بازی با تبلت‌ها دارند و والدین هم به ناچار و گاه به اشتباه این ابزار تکنولوژیک را برای ساعت‌های طولانی در اختیار کودکان خود قرار می‌دهند. Kids Mode این امکان را برای والدین فراهم کرده است تا برای استفاده از دستگاه، زمان مشخصی در نظر بگیرند.

سامسونگ در این سال‌ها با توجه به نیاز خانواده‌ها سعی کرده‌ است  ابزاری جذاب و امن برای کودکان طراحی کند.  Kids Mode در اکتبر سال ۲۰۱۳ برای راحتی پدر و مادرها ابداع شد تا بتوانند تبلت یا گوشی هوشمند خود را که برای کار و ارتباطات اجتماعی به کار می‌برند، به وسیله‌ای برای سرگرمی فرزندشان تبدیل کنند. این سیستم با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مناسب کودکان، از جمله یک دوربین، به کودکان اجازه می‌دهد عکاسی کنند و با استفاده از فناوری تشخیص صورت، روی عکس‌ها تغییرات کارتونی جالبی مثل سبیل گذاشتن و… انجام دهند. در این مجموعه یک اپلیکیشن نمایش فیلم نیز وجود دارد که پدر و مادرها می‌توانند بر اساس سن کودکشان اجازه استفاده از ویدئوها را تنظیم کنند.

 دسترسی به برنامه‌های محبوبی چونLEGO، به همراه مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های سرگرمی و آموزشی، به والدین کمک می‌کند  علاوه بر نظارت، امکان تجربه کار با فناوری‌های نوین را برای فرزندانشان فراهم کنند. kids Mode علاوه بر این که سرگرم‌کننده و آموزشی است، با ممنوع ساختن دسترسی کودکان از اطلاعات حساس و مهم تبلت یا تلفن والدین حفاظت می‌کند.

محققان دریافته‌اند که رابطه مستقیمی بین مقدار زمانی که کودکان با وسایل الکترونیکی می‌گذرانند و میزان سلامتی و پیشرفت تحصیلی آنها وجود دارد. در واقع قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض وسایل الکترونیکی به افزایش اختلالات جسمی، روانی و رفتاری کودکان منجر می‌شود. این موضوع تنها دغدغه والدین و روانشناسان نبوده و سازندگان فناوری نیز به این مسئله توجه کرده‌اند؛ چرا که استفاده از وسایل الکترونیک و فناوری‌های نوین برای کودکان خالی از فایده نیست. استفاده کودکان از ابزاری چون تبلت در تقویت هماهنگی میان چشم، دست و ذهن آنها مؤثر است و می‌تواند به تخیل و احساسات کودکان خردسال کمک کند. استفاده از تکنولوژی و نرم‌افزارهای خاص مثل kids Mode می‌توانند به ارتقای شنوایی، صحبت کردن و همچنین افزایش یادگیری کودکان نیز منجر شود.

دستگاه‌های الکترونیک و بازی‌ها، تأثیر مثبتی در توسعه مهارت‌های تحلیلی و شناختی دارد و می‌تواند در ایجاد تفکر خلاق، مهارت‌های تحقیقی، تفکر استراتژیک و پرورش پتانسیل خلاقیت در بچه ها نقش مهمی داشته باشد. این وسایل می‌توانند در بهبود مهارت‌های دستی و سواد تکنولوژیک کودکان تأثیر داشته باشند وعلاوه بر ایجاد سرگرمی، از استرس آنها بکاهند. یکی دیگر از مزایای تکنولوژی‌های نوین مثل تبلت‌ها برای کودکان، افزایش اعتماد به نفس آنها به واسطه تسلط‌شان به بازی‌هاست.

نرم‌افزارهای اختصاصی، امکان ویژه‌ای برای کودکان است چرا که این نسل ناگزیر از آموختن فناوری‌های نوین است و استفاده از برنامه‌هایی چون Kids Mode به والدین کمک می‌کند تا با آرامش خاطر بیشتری به کودکان خود اجازه دهند دنیای جذاب و پیچیده تکنولوژی را بشناسند./

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22385 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/10 تعداد مشاهده: 2277
سافت گذر