کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کپکام از Resident Evil Revelations 2 رونمایی کرد

کپکام در جریان پیش نمایش سونی برای نمایشگاه گیم توکیو 2014 از بازی Resident Evil Revelations 2 رونمایی کرد.


resident_evil

این بازی که قرار است در اوایل سال 2015 میلادی در ژاپن عرضه شود، در اسم خود ادامه‌ای برای بازی کپکام برای 3DS است که بعدا برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها پورت شد. هنوز مشخص نیست که این بازی چه رابطه‌ای با قسمت اول خود دارد.

اما مشخص شده است که هیچ‌یک از دو کارکتر اصلی بازی قبلی یعنی “کریس ردفیلد” و “جیل ولنتاین” در بازی حضور نخواهند داشت. در عوض این بازی قرار است شخصیت‌های کاملا جدیدی را به ما معرفی کند و در یک دنیای جدید واقع شود.

تنها یک تریلر خیلی کوتاه از این بازی به نمایش در آمد که شامل صحنه‌های از گیم‌پلی بازی نمی‌شد. در این ویدئو یک دختر جوان در میان جمعیتی سرگردان بود. همچنین افراد سالم با مچ‌بندهای سبزرنگ از افراد بیمار متمایز شده‌اند و تمام زامبی‌ها مچ‌بندهای قرمز رنگ دارند.

Resident Evil Revelations 2 در جریان نمایشگاه گیم توکیو امسال که چند هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود قابل بازی خواهد بود. قطعا تریلرهای نمایش دهنده‌ی گیم‌پلی بازی در آن زمان به نمایش در خواهند آمد.

ResidentEvilRevelationsLogo

هنوز مشخص نیست که Resident Evil Revelations 2 برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود، اما می‌شود روی انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان حساب کرد. کاربران رایانه‌های شخصی هم احتمالا مدتی بعد می‌توانند این بازی را امتحان کنند.

Revelations 2 تنها رزیدنت اویل در دست ساخت کپکام نیست. این شرکت در حال حاضر به بازسازی رزیدنت اویل 1 مشغول است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22404 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/06/11 تعداد مشاهده: 1789
سافت گذر
نظرات بینندگان

عاشق این بازی 1393/06/17 15:51
منتظرش هستم...