کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش سرویس Re/code از قیمت احتمالی دستگاه iWatch

Apple-iWatch

اگر اطلاع داشته باشید چندی پیش شنیدیم که در اخبار و شایعات از معرفی گجت پوشیدنی پر حرف و حدیث اپل در کنفرانس ۱۸ شهریور که موعد معرفی آیفون ۶ است سخن گفته می‌شود. در سوی دیگر موضوع عرضه‌ی این محصول قرار دارد که طبق اخباری که شنیده‌ایم نباید منتظر تحقق آن پیش از فرا رسیدن سال ۲۰۱۵ باشیم. در همین زمینه و از نقطه نظر جنبه‌های مختلفی که به این دستگاه نو پرداخته می‌شود، سرویس خبری Re/code سراغ موضوع قیمت محصول رفته است. این سرویس مدعی است که صحبت مسئولان اپل بیشتر حول قیمت ۴۰۰ دلار اجماع دارد:

 مدیران اجرایی اپل در حال گفت و گو برای قیمت‌گذاری ۴۰۰ دلاری بر روی گجت پوشیدنی جدیدشان هستند. البته قیمت‌گذاری این دستگاهی که از اوایل سال میلادی آینده عرضه خواهد شد همچنان جای بحث دارد و نهایی نشده است. منابع ما گفته‌اند که مشتریان ممکن است شاهد عرضه‌ی نسخه‌های مختلف این وسیله با قیمت پایین‌تر نیز باشند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ اپل عادت ندارد که محصولاتش را بدون اعلام قیمت یا تاریخ فروش آنان معرفی کند، اما Re/code می‌گوید که ممکن است اپل در کنفرانس ۱۸ شهریور سخن از قیمت گجت پوشیدنی خود به میان نیاورد.

در حال حاضر رقابت سختی در بازار گجت‌های پوشیدنی شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی که رنج قیمت ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار دارند در جریان است. اپل با عرضه‌ی اپلیکیشن Health به عنوان جزئی از آی‌اواس ۸ و پلتفرم HealthKit در کنار آن، اساس و زمینه‌ی عرضه‌ی یک دستگاه پوشیدنی را فراهم کرده است. باید صبر کرد و دید که این وسیله چگونه به سازماندهی اطلاعات مختلف کاربر خواهد پرداخت و روح اپلی به چه شکل داخل این دستگاه دمیده خواهد شد. و مهم‌تر از این مسائل، آیا چنین دستگاهی ارزش قیمت ۴۰۰ دلاری را خواهد داشت یا نه.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22406 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/06/11 تعداد مشاهده: 1367
اخبار مرتبط
سافت گذر