کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک اشتباه از سمت مایکروسافت ، ویندوز ۹ را لو داد !

مایکروسافت هنوز به شکل رسمی در مورد ویندوز ۹ صحبتی نداشته، با این حال بخش چینی این شرکت ظاهرا علاقه بسیاری به کسب نظر کاربران در مورد سیستم عامل آینده مایکروسافت دارد و اکنون به شکل تصادفی ویندوز ۹ این شرکت را با ارسال پستی در وبسایت میکروبلاگینگ Weibo لو داده است.

windows-9

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ بخش چینی مایکروسافت امروز بر روی پستی در Weibo از کاربران خود پرسید: «جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۹ به زودی از راه می‌رسد، فکر می‌کنید که آیا استارت منو با یک بازگشت در گوشه پایین سمت چپ این ویندوز قرار گرفته باشد؟» در کنار این سؤال لوگویی از ویندوز ۹ نیز قرار گرفته بود. طبیعتا چنین پستی به سرعت حذف شد، اما کاربران طبق معمول آن را ذخیره کردند.

بسیار روشن است که این یک اشتباه از سوی بخش چین مایکروسافت بوده، اما با این خبر دو مورد از شایعه‌های قبل به واقعیت تبدیل می‌شود؛ نخست اینکه انتشار نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ در اواخر سپتامبر با خطای بسیار پایینی حقیقت دارد و دوم اینکه استارت منوی مشهور ویندوز به خانه پیشین خود بازخواهد گشت.

از تصویر انتشار یافته نیز می‌توان به تمرکز ویندوز ۹ بر روی کاشی‌های مشهور ویندوز مایکروسافت پی برد؛ کاشی‌های زنده ای که قول کاربرد بسیار آن در ویندوز ۹ داده شده است.

از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای این ویندوز می‌توان به حذف منوی چارم، تغییرات اساسی در اینترفیس و همچنین در آینده ای نزدیک حضور کرتانا در این ویندوز اشاره داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22430 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/06/12 تعداد مشاهده: 1702
سافت گذر
نظرات بینندگان

Oo 1393/06/13 14:48
واسه اینکه هرچی کمتر در مورد چیزی بدونی، اشتیاقت برا بدست آوردنش بیشتر میشه ... سوپرایز کردن در روز افتتاح برای مواردی که برای کاربران مهم به نظر میرسه
milad.xp 1393/06/12 14:07
با سلام کسی توضیح میده که چرا مایکروسافت مخفی کاری می کنه؟
مگه چه اشکال داره که از الان بدونیم لوگوی ویندوز 9 چه جوریه؟lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung