کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

3+3+3 قابلیتی که شاید از آن در اکسپریا Z3 بی‌خبرید!

شرکت سونی با انتشار مقاله‌ای در وبلاگ خود با عنوان «ویژگی‌های سری اکسپریا Z3» امکانات جدید تعبیه شده در محصولات خود را شرح داده است. سونی با تیتر «۳+۳+۳ چیزی که شما از وجود آن در اکسپریا Z3 بی‌خبرید»، ۹ قابلیت جدید در این دستگاه را به طرفدارانش معرفی می‌کند که قابلیت‌هایی هستند که شاید سونی وقت چندانی برای به رخ کشیدن آنها در IFA 2014 نداشت.


Xperia-Z3-Series

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اینکه چرا سونی از این ترکیب عددی استفاده کرده را می‌توان به Z3 و در عین حال شاید کنایه به آیفون 6 مرتبط دانست! در هر صورت برای آشنایی به این 9 قابلیت شاید ناشناخته! با فارنت همراه باشید.

NFC

مجهز بودن پرچم‌داران شرکت سونی به فناوری NFC به سال 2012 بر می‌گردد ولی چون این ویژگی به تازگی در آیفون 6 پلاس گنجانده شده است، سونی خواسته است یکبار دیگر این مطلب را برای طرفداران متعصب اپل یادآوری کند!

صدای بهینه شده برای هدفون‌های سونی

سونی ادعا می‌کند که در دستگاه‌های سری Z3 تنظیمات از پیش تعریف شده‌ای وجود دارد که کیفیت صداهای خروجی را تا حد زیادی افزایش و بهبود می‌بخشد. البته درستی این ادعا تا زمان آزمایش عملی ادعایی بیش تلقی نمی‌شود.

Xperia-Z3-Design

توقف به هنگام ضبط تصاویر

دستگاه‌های سری Z3 از این پس به کاربران اجازه می‌دهند تا در حین ضبط تصاویر از مکث نیز استفاده لازم را ببرند. امکان ایجاد وقفه در فیلم‌برداری و از سرگیری آن برای مواقعی که قصد فیلم‌برداری‌های طولانی مدت را دارید بسیار مفید خواهد بود. این ویژگی از تکه تکه شدن یک رویداد جلوگیری کرده و کمک می‌کند که رویداد طولانی در یک فایل ذخیره شود.

ویرایش سریع و آسان منوی تنظیمات دستگاه

سونی مدعی است ویرایش نوار بالای دستگاه در سری Z3 سریع و آسان‌تر از قبل شده است. کافی است ترتیب میان‌برهای موجود در این منو را با درگ کردن، شخصی‌سازی نمایید. برای ویرایش این منو دیگر احتیاجی به مراجعه به تنظیمات دستگاه نیست و تمامی ابزارهای لازم برای این کار در منوی مربوطه تعبیه شده است.

Sony-Xperia-Z3

حالت Ultra Stamina

همه ما با حالت Stamina سونی کم و بیش آشنا هستیم. این حالت میزان مصرف باتری را با غیرفعال کردن قابلیت‌ها و امکانات غیرضروری کاهش و عمر باتری را افزایش می‌دهد. اما این بار دستگاه‌های سری Z3 حالت Ultra Staminaرا برای کاربران به ارمغان خواهند آورد. حالتی که با فعال کردن آن یک هفته دستگاه می‌تواند در حالت آماده‌باش ایفای وظیفه کند.

رفتارهای هوشمندانه!

سونی مدعی است که برای فعال کردن حالت بیصدا در حین دریافت تماس ورودی کافی است دستگاه را برگردانید یا برای جواب دادن تماس ورودی کافی است آن را نزدیک گوش خود نگه دارید. اگر در حین خواندن مطلبی هستید گوشی به صورت هوشمندانه این موقعیت را تشخیص داده و صفحه‌نمایش را خاموش نخواهد کرد.
Xperia-Z3-Compact-pic

چرخش هوشمند صفحه

این ویژگی جدید، واقعا جالب به نظر می‌رسد چرا که سونی مدعی است که چرخش‌های صفحه‌نمایش، شما را در حین استفاده از گوشی حتی به هنگام درازکش اذیت نخواهد کرد. این قابلیت از چرخش‌های ناخواسته صفحه‌نمایش جلوگیری خواهد کرد.

بازگشایی قفل دستگاه از طریق بلوتوث

در سری Z3 قادر خواهید بود با اعمال تنظیماتی به صورت خودکار، قفل دستگاه را بازگشایی نمایید. این قابلیت زمانی فعال خواهد شد که گوشی خود را به یکی از محصولات سونی از جمله SmartBand، ساعت هوشمند و هدست‌های بلوتوث‌دار سونی وصل کرده باشید.

حالا این قابلیت‌ها هر چه که باشد و شما قبلا آنها را در سایر پرچمداران اندرویدی بازار دیده باشید یا خیر حالا ظاهرا سونی وقت مناسبی را برای گوشزد کردن آنها پیدا کرده است. در این ارتباط شما را به دیدن ویدئوهایی از سری Z3 دعوت می‌نماییم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22617 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/06/23 تعداد مشاهده: 1666
سافت گذر