کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به حریفان iPhone 6 Plus

همزمان با معرفی آیفون 6، مدل بزرگ‌تر این گوشی با نام آیفون 6 پلاس نیز معرفی گشت. آیفون 6 پلاس، اولین گوشی غول‌آسا و یا به‌اصطلاح فبلت کمپانی اپل است. بازارها فبلت‌ها بسیار داغ است و رقبای سرسختی در این بازار وجود دارند. با هم نگاهی به برترین حریفان آیفون 6 پلاس می‌اندازیم.
 

به گزارش سافت گذر به نقل ازایستنا؛ پیش از هر چیز لازم است که واژه‌ی فبلت را تعریف کنیم. فبلت به‌اصطلاح به گوشی‌هایی گفته می‌شود که ابعادی مشابه به تبلت‌ها دارند و از دو واژه‌ی Phone و Tablet گرفته شده است. اولین بار این اصطلاح توسط سامسونگ و برای گوشی گلکسی نوت و به دلیل صفحه‌نمایش بسیار بزرگ آن گفته شد. حال نگاهی به برترین فبلت‌های موجود در بازار و رقبای اصلی Apple iPhone 6 Plus می‌اندازیم.
 
1. سامسونگ گلکسی نوت 4
کمتر از یک هفته پیش، سامسونگ از چهارمین عضو خانواده‌ی نوت یعنی نوت4 پرده‌برداری نمود. خانواده‌ی گوشی‌های گلکسی نوت، همواره به عنوان برترین فبلت‌های بازار شناخته شده‌اند و نوت 4 نیز از این قاعده مستثنا نیست. صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با دقت QHD، پردازنده‌ی بسیار قدرتمند، دوربین عالی و قلم هوشمند دیجیتالی با کاربردهای فراوان، تنها بخشی از مزایای این ابر گوشی عظیم‌الجثه محسوب می‌گردند. نوت 4 بدون شک برترین رقیب آیفون 6 پلاس محسوب می‌گردد.
Samsung Galaxy Note 4
 
 
 
2. LG G3
پرچم‌دار حال حاضر کمپانی LG یعنی G3 یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است و صفحه‌ای هم اندازه با آیفون 6 پلاس دارد. از مزایای G3 می‌توان به قاب بسیار باریک دور صفحه‌نمایش، دوربین عالی با فوکوس لیزری و دقت QHD اشاره نمود. G3 مسلما رقیبی سرسخت برای آیفون 6 پلاس خواهد بود.
LG G3
 
 
3. هواوی اسند میت7
چینی‌ها نیز در این نبرد دست خالی نیستند! هفته‌ی گذشته و در نمایشگاه IFA 2014، کمپانی موفق و محبوب هواوی، پرچم‌دار جدید گوشی‌های خود را با نام اسند میت7 معرفی نمود. بدنه‌ای تماما فلزی، باتری قدرتمند با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر ساعت، حسگر اثرانگشت و صفحه‌نمایش 6 اینچی، اسند میت7 را به یکی از برترین گوشی‌های عظیم‌الجثه ساخته شده تا به این تاریخ تبدیل نموده است.
Huawei Ascend Mate7
 
 
 
4. نوکیا لومیا 1520
از اندروید که خارج شویم، بد نیست تا نگاهی هم به نماینده‌ی سیستم‌عامل ویندوز فون بیندازیم. نوکیا لومیا 1520 برترین فبلت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون است که البته یک سالی از عمر آن می‌گذرد ولی هنوز هم به لطف بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 6 اینچی بسیار با کیفیت، دوربین بی‌نظیر و بهینه‌سازی‌های سیستم‌عامل ویندوز فون، یک رقیب جدی برای آیفون 6 پلاس محسوب می‌شود.
Nokia Lumia 1520
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22623 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ictna.ir تاریخ خبر: 1393/06/23 تعداد مشاهده: 1639
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

شاهین 1393/06/23 12:08
Mate 7 یا Note 4 با توجه به قیمت و مشخصات و سیستم عامل صد میارزن به ای.فینlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung