کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساعت هوشمند موتو 360 باید هر شب شارژ شود

با انقلابی که در زمینه‌ی دستگاه‌های پوشیدنی به وجود آمده و چندین ساعت و دستبند هوشمند که در نمایشگاه IFA امسال معرفی شدند، شاید خیلی از ما به خرید یکی از این گجت‌های پوشیدنی علاقه‌مند شده باشیم؛ اما آیا در اختیار داشتن این دستگاه باعث آرامش و افزایش راحتی می‌شود یا نگرانی شارژ آن هم به نگرانی‌های ما اضافه خواهد شد!

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ برای خیلی از ما تمام شدن باتری تلفن همراه در میانه‌ی روز یک کابوس واقعی است. قبلاً در بررسی اندروید ویر گفتیم که استفاده‌ی اصلی ساعت هوشمند علاوه بر نمایش زمان و تاریخ مثل بقیه‌ی ساعت‌ها، به عنوان دستگاهی جانبی در کنار تلفن همراه و نمایش دهنده‌ی اعلانیه‌ها خواهد بود؛ بنابراین نگرانی کمتری از تمام شدن باتری ساعت هوشمند نسبت به تلفن همراه وجود دارد. اما افرادی که استفاده از ساعت هوشمند زیبای موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ را تجربه کرده‌اند آن را بسیار اعتیاد آور توصیف می‌کنند و هرروز وابستگی بیشتری به آن پیدا کرده‌اند، همین وابستگی می‌تواند تجربه‌ی به اتمام رسیدن باتری و خاموش شدن این دستگاه را در میانه‌ی روز ناراحت کننده‌تر کند.

با استفاده‌ی سنگین از این ساعت نباید بیشتر از ۱۲ ساعت انتظار عمر باتری از آن را داشته باشید. طبق بررسی انجام شده توسط سایت انگجت اگر روشنایی خودکار نمایشگر روشن باشد و هشدارهای شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌های رسیده بر روی موتو ۳۶۰ دریافت شود، همچنین با چندین بار استفاده از نقشه و فرمان صوتی در یک روز کاری، هنگام غروب خورشید باتری ساعت هوشمند به ۹٪ خواهد رسید، حال اگر استفاده محدودتری از این دستگاه داشته باشید در همین زمان می‌توانید انتظار ۲۳٪ باتری باقی‌مانده را داشته باشید. البته استفاده از ساعت هوشمند به خاطر قابلیت‌های ویژه‌ی آن ارزشمند است در غیر این صورت ساعت‌های معمولی نیز، زمان و تاریخ را به خوبی نشان می‌دهند.

motowatchcharge01موتورولا در موتو ۳۶۰ از پردازنده‌ی قدیمی TI OMAP 3630 استفاده کرده است که برای ساعت‌های هوشمند بهینه نیست همچنین باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی این دستگاه نیز بسیار ضعیف است بنابراین می‌توان انتظار داشت در نسل‌های بعدی شاهد عمر باتری مناسب‌تری در ساعت‌های هوشمند باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22627 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/06/24 تعداد مشاهده: 1743
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر